Ja dan zul je af en toe maar even de andere kant op moeten kijken, want zoiets hoort er bij. Mooie dingen hoeven niet altijd veel geld te kosten en ik vind het persoonlijk van meer stijl als iemand met 'mindere' producten een goed plaatje aflevert. Stijl is niet altijd te koop, hoewel kwaliteit vaak wel geld kost.
Precies, Bootstrap. Om het nog vermoeiender te maken: Hoe hoger de eisen, hoe meer geld men uit moet geven om het te bereiken. Soms vind ik alleen dat er een grens bereikt is, waarop men bijvoorbeeld het dubbele moet betalen, om nog een stapje in kwaliteit omhoog te gaan. Vanità is voor mij op dit moment even het hoogst haalbare.
Ik heb het helemaal nergens over geld, maar kan niet anders dan me aansluiten bij Bogart: Kwaliteit kost geld. En als voor jou Vanita het hoogste betaalbare is (en dan zit je al ver boven de meeste Nederlanders) dan moet je dat vooral doen, want ik denk dat de heren een prima product leveren.
Ik stoor me er meer aan dat het tegenwoordig voornamelijk over geld en bang for the buck gaat. Ik kom niet op een forum over herenkleding voor fijnproevers om te leren waar ik met de grootste korting Magnanni kan kopen. Of de duizendste vraag of er plakwerk in een Suisupply pak van 300 e zit (wat denk je zelf

). Net zo min als ik naar een Porsche forum zou gaan om te lezen dat Skoda ook goede auto's maakt of dat je met een - spuuglelijke - Nissan ook 310 kunt rijden door de bebouwde kom. Of op een Rolex forum om te lezen dat je op een Swatch ook prima de tijd kunt aflezen en dat ze ook nog kekke kleurtjes hebben.
Maar ga vooral je gang,. Ik lees steeds minder topics hier.