Auteur Topic: Goedkope MTM vs. Dure RTW  (73050 keer gelezen)

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Goedkope MTM vs. Dure RTW
Reactie #150 Gepost op: 29 juni 2011 - 14:56:38
Voor een paar tientjes meer dan je Vanita shirts heb je al een Finamore, gewoon kappen mét de embouts dan kun je gewoon blijven eten.
Haha, ja die rechtzaken embouts zijn vooral zo duur hè.  ;)
Neen, ik weet dat het voor een RTW mischien niet zo heel veel scheelt met MTM Vanità (à 169), maar die laatste vind ik ook wel behoorlijk veel voor een hemd zeg maar. Waar trek je dan de grens, snap je?

Nee ik heb nog een mt. 41 Finamore waar ik niet meer in pas :P Ik denk dan had ik 'm gewoon naar je opgestuurd.
Nou, dat vind ik dan wel weer een charmant aanbod om de uitdaging te bewerkstelligen. Desalniettemin bedankt.
 :-)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #151 Gepost op: 29 juni 2011 - 15:16:06
Precies, Bootstrap. Om het nog vermoeiender te maken: Hoe hoger de eisen, hoe meer geld men uit moet geven om het te bereiken. Soms vind ik alleen dat er een grens bereikt is, waarop men bijvoorbeeld het dubbele moet betalen, om nog een stapje in kwaliteit omhoog te gaan. Vanità is voor mij op dit moment even het hoogst haalbare.

Hoewel ik gegeven de kans een RTW Finamore / Mazzarelli best een keer wil proberen, die uitdaging ga ik wel aan. Helaas is de Roze gestreepte in het verkooptopic niet helemaal mijn smaak.  ;)

Af en toe op Yoox.com kijken.
Willen ze nog wel eens voorbij komen.
Ik heb daar een tijdje terug een witte Mazza., Oxford, kunnen bemachtigen a €119.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #153 Gepost op: 29 juni 2011 - 15:36:09
Heel erg gaaf shirt!

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #154 Gepost op: 29 juni 2011 - 15:47:41
Mooi hemd inderdaad, apart ook dat het van jersey is. Ik zal mijn kans eens afwachten tot er iets voorbij komt van mijn gading.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #155 Gepost op: 29 juni 2011 - 15:49:21
Andrès had er een en ander van liggen begin dit seizoen, ook shirtpolo's in jersey.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #156 Gepost op: 29 juni 2011 - 16:20:15
Ja dan zul je af en toe maar even de andere kant op moeten kijken, want zoiets hoort er bij. Mooie dingen hoeven niet altijd veel geld te kosten en ik vind het persoonlijk van meer stijl als iemand met 'mindere' producten een goed plaatje aflevert. Stijl is niet altijd te koop, hoewel kwaliteit vaak wel geld kost.

Precies, Bootstrap. Om het nog vermoeiender te maken: Hoe hoger de eisen, hoe meer geld men uit moet geven om het te bereiken. Soms vind ik alleen dat er een grens bereikt is, waarop men bijvoorbeeld het dubbele moet betalen, om nog een stapje in kwaliteit omhoog te gaan. Vanità is voor mij op dit moment even het hoogst haalbare.

Ik heb het helemaal nergens over geld, maar kan niet anders dan me aansluiten bij Bogart: Kwaliteit kost geld. En als voor jou Vanita het hoogste betaalbare is (en dan zit je al ver boven de meeste Nederlanders) dan moet je dat vooral doen, want ik denk dat de heren een prima product leveren.

Ik stoor me er meer aan dat het tegenwoordig voornamelijk over geld en bang for the buck gaat. Ik kom niet op een forum over herenkleding voor fijnproevers om te leren waar ik met de grootste korting Magnanni kan kopen. Of de duizendste vraag of er plakwerk in een Suisupply pak van 300 e zit (wat denk je zelf :roll:). Net zo min als ik naar een Porsche forum zou gaan om te lezen dat Skoda ook goede auto's maakt of dat je met een - spuuglelijke - Nissan ook 310 kunt rijden door de bebouwde kom. Of op een Rolex forum om te lezen dat je op een Swatch ook prima de tijd kunt aflezen en dat ze ook nog kekke kleurtjes hebben.

Maar ga vooral je gang,.  Ik lees steeds minder topics hier.
Laatst bewerkt op: 29 juni 2011 - 16:22:15 door Avvocato
The man with style, is the man who can smile

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #157 Gepost op: 29 juni 2011 - 16:33:42
Ik heb het helemaal nergens over geld, maar kan niet anders dan me aansluiten bij Bogart: Kwaliteit kost geld. En als voor jou Vanita het hoogste betaalbare is (en dan zit je al ver boven de meeste Nederlanders) dan moet je dat vooral doen, want ik denk dat de heren een prima product leveren.

Ik stoor me er meer aan dat het tegenwoordig voornamelijk over geld en bang for the buck gaat. Ik kom niet op een forum over herenkleding voor fijnproevers om te leren waar ik met de grootste korting Magnanni kan kopen. Of de duizendste vraag of er plakwerk in een Suisupply pak van 300 e zit (wat denk je zelf :roll:). Net zo min als ik naar een Porsche forum zou gaan om te lezen dat Skoda ook goede auto's maakt of dat je met een - spuuglelijke - Nissan ook 310 kunt rijden door de bebouwde kom. Of op een Rolex forum om te lezen dat je op een Swatch ook prima de tijd kunt aflezen en dat ze ook nog kekke kleurtjes hebben.

Het is dan ook een studenten forum (sf)....
Respect the beard

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #158 Gepost op: 29 juni 2011 - 16:35:46

Je hebt hier een punt met de genoemde voorbeelden van het Rolex & Porsche Forum.
Alleen je zit hier op het stijlforum en stijl is in mijn ogen niet alleen aan een bepaalde prijs of bepaald merk gebonden. Ik heb er ook geen behoefte aan om shirts van €300 te kopen of mijn garderobe te vullen met enkel schoenen boven de €600, maar toch vind ik het leuk om hier rond te hangen en probeer ik goed spul te krijgen voor een prijs die ik kan betalen.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #159 Gepost op: 29 juni 2011 - 16:40:52
Stijlforum is dan ook nonsens het is een kledingforum. Er wordt alleen maar gemekkerd over de prijs van bepaalde producten en waar die het goedkoopst te halen.

De meesten lijken een beetje te vergeten dat het om eigen genot en jezelf kleden gaat in plaats van te zaniken wie de meeste plooitjes in zijn scrotum heeft.
Laatst bewerkt op: 29 juni 2011 - 17:01:39 door bavb
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #160 Gepost op: 29 juni 2011 - 16:46:04
Stijlforum is dan ook nonsens het is een kledingforum.

Dit ben ik niet helemaal met je eens; straks moeten we het nog over mode gaan hebben ](*,)
Maar dat het niet alleen meer voor de ware fijnproever is dat klopt denk ik wel (dat is niet aan mij te beoordelen overigens, ik ben ook pas een goed half jaar lid hier).
Of dit goed of slecht is weet ik niet; iedereen moet nog altijd zelf weten welke topics hij/zij leest.

Maargoed, dit is wel erg ver off-topic

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #161 Gepost op: 29 juni 2011 - 16:57:43
Iedereen lijkt een beetje te vergeten dat het om eigen genot en jezelf kleden gaat in plaats van te zaniken wie de meeste plooitjes in zijn scrotum heeft.

Iedereen behalve ik dan hè.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #162 Gepost op: 29 juni 2011 - 17:02:00
Iedereen behalve ik dan hè.

Vooruit dan maar hehe.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #163 Gepost op: 29 juni 2011 - 17:02:46
Je hebt hier een punt met de genoemde voorbeelden van het Rolex & Porsche Forum.
Alleen je zit hier op het stijlforum en stijl is in mijn ogen niet alleen aan een bepaalde prijs of bepaald merk gebonden. Ik heb er ook geen behoefte aan om shirts van €300 te kopen of mijn garderobe te vullen met enkel schoenen boven de €600, maar toch vind ik het leuk om hier rond te hangen en probeer ik goed spul te krijgen voor een prijs die ik kan betalen.

Dan zit je hier niet goed!  :mrgreen:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #164 Gepost op: 29 juni 2011 - 17:03:15
Dit ben ik niet helemaal met je eens; straks moeten we het nog over mode gaan hebben ](*,)

Nou kijk dan nog maar eens goed, want daar gaat het bijna alleen maar over. Of we het nou over de armbanden hebben, de nato straps, de felblauwe jasjes die veel gezien worden. Het heeft allemaal met mode te maken.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.