Auteur Topic: Goedkope MTM vs. Dure RTW  (73041 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Goedkope MTM vs. Dure RTW
Reactie #105 Gepost op: 28 juni 2011 - 11:54:49
Die bij Oger is Finamore per Oger.De finamore rtw die je bij o.a Pauw kan kopen ziet er iets anders uit kwa maakwijze.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 28 juni 2011 - 12:10:52
Is er een prijsverschil, gusto? En welke is er kwalitatief beter?

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #107 Gepost op: 28 juni 2011 - 12:11:49
hebben we het al 100 keer over gehad. check het finamore topic
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #108 Gepost op: 28 juni 2011 - 12:17:02
Precieze prijs is anders nog steeds onduidelijk, American Psycho. De tweede vraag is wel beantwoord:

Finamore per Oger is slechter als MTM of normale RTW, maar zeker niet dat er plastic knopen opzitten en geen handwerk...

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #109 Gepost op: 28 juni 2011 - 12:35:56
nou, bij deze: tussen de 200 en daarboven  :wink:
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #110 Gepost op: 28 juni 2011 - 12:53:20
Precieze prijs is anders nog steeds onduidelijk, American Psycho. De tweede vraag is wel beantwoord:

Zie quote Aero.

En dan in de sale gerust nog 200,- E vragen. Misschien is mijn standaard een paar jaar stil blijven staan, maar ik vind dat eigenlijk niet normaal meer voor een shirt waar de topkwaliteit blijkbaar niet vanaf druipt. Stond er net nog even naar te kijken in de etalage, maar het lijkt me onevenredig duur voor zover ik dat kon inschatten.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #111 Gepost op: 28 juni 2011 - 12:55:11
Dat is inderdaad wel kwalijk MF. Voor 200 euro in de sale verwacht ik wel iets van een hemd.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 28 juni 2011 - 12:56:33
Dat is inderdaad wel kwalijk MF. Voor 200 euro in de sale verwacht ik wel iets van een hemd.

Wel goed afgewerkt, maar volgens mij niet heel anders dan de kwaliteit van stiksel en stof zoals Stromen deze van bijvoorbeeld Emanuel Berg liet zien.

Huey

• Administrator
  • Gebruiker
  • La Dolce Vita
    • Bekijk profiel
    • Stijlforum.nl
Reactie #113 Gepost op: 28 juni 2011 - 13:01:20
Wel goed afgewerkt, maar volgens mij niet heel anders dan de kwaliteit van stiksel en stof zoals Stromen deze van bijvoorbeeld Emanuel Berg liet zien.
Dat is de befaamde 'Per Oger' opslag. Maar discussie over Finamore graag in 't Finamore topic ;)
I am fascinated by work, I can sit and look at it for hours.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #114 Gepost op: 28 juni 2011 - 13:09:08

bij mij laten de knopen vrij snel los. vreemd want dat zou bij die speciale steek niet mogen gebeuren.

ps heb trouwens 2 finamore p/o waarvan de stof van het shirt van Loro Piano is. die waren overigens 250 e.
Laatst bewerkt op: 28 juni 2011 - 13:15:26 door Patrick Bateman

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #115 Gepost op: 28 juni 2011 - 13:31:13
Zie quote Aero.

En dan in de sale gerust nog 200,- E vragen. Misschien is mijn standaard een paar jaar stil blijven staan, maar ik vind dat eigenlijk niet normaal meer voor een shirt waar de topkwaliteit blijkbaar niet vanaf druipt. Stond er net nog even naar te kijken in de etalage, maar het lijkt me onevenredig duur voor zover ik dat kon inschatten.

Is maar deels waar, bij 2 betaal je per stuk 175, sta je in het klantenbestand dan is het 157,50.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #116 Gepost op: 28 juni 2011 - 13:41:14
Is maar deels waar, bij 2 betaal je per stuk 175, sta je in het klantenbestand dan is het 157,50.

Spam? :twisted:

Maakt mijn stelling nog niet minder of deels waar. Wil je één shirt, betaal je tweehonderd euro. Tenzij je in het klantenbestand staat dus. ;-)

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 28 juni 2011 - 13:58:25
@ Mad Hatter

Pas gewoon eens een hemd van Finamore, ik weet haast wel zeker dat de schouders niet zo 'recht' zijn als je denkt.

@Dirk
Er zijn ook wel iets goedkopere Finamore shirts, maar volgens mij moet je wel in de buurt van die 300 euro blijven rekenen.
Als ik de kans krijg zal ik het eens proberen. Het blijft wel bluffen, want het tweede argument houdt voor mij nog steeds stand. Ik vind het te duur voor een hemd en naast dat ik het mij helaas nog niet kan veroorloven, kan ik de hoge prijs t.o.v. de marginale meerwaarde voor mijzelf op dit moment niet verantwoorden.

Borioli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #118 Gepost op: 28 juni 2011 - 18:37:07
bij mij laten de knopen vrij snel los. vreemd want dat zou bij die speciale steek niet mogen gebeuren.

Die ontluisterende bevinding had ik ook. Op 1 shirt hangen 6 knopen los; op een andere meerdere knopen eraf. Ben enthousiast over fit, maar voor 175 EUR mag je (veel) meer verwachten. Alle shirts op zelfde temp (30 gr) gewassen en daarbij is 1 shirt behoorlijk gekrompen. En wat doet Oger? Die haalt de schouders op.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #119 Gepost op: 28 juni 2011 - 18:43:45
Volgende keer dus Shirt by Hand.