Auteur Topic: Goedkope MTM vs. Dure RTW  (66035 keer gelezen)

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.474
    • Bekijk profiel
Re: Goedkope MTM vs. Dure RTW
Reactie #240 Gepost op: 17 oktober 2011 – 11:23:16
Ik wist dat het iets was maar kon er niet op komen. Volgens mij is het ook niet echt een merk namelijk maar gewoon een naam zonder vulling.

ik bedoel alleen dat de maakwijze op elkaar lijkt, De stoffen van AG zijn duidelijk minder. Ik weet niet of er een verband is tussen beide firma's.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Thom@s

  • Gebruiker
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Re: Goedkope MTM vs. Dure RTW
Reactie #241 Gepost op: 07 november 2011 – 19:49:48
Is er eigenlijk wel goede confectie in het middensegment? Ik ken alleen rond de honderd euro en daarna rond de tweehonderd en hoger, maar een goed middensegment ken ik eigenlijk niet.

Wat vinden de heren van Eton? Shirts tussen 140,- en 160,- (dus middensegment?). Ik ben daar nu een beetje blijven hangen omdat ik nog geen (toegegeven met beperkte ervaring in die prijsklasse) andere kwaliteit shirts heb gevonden die in maat 38 rond de taille voor mij ook echt slank genoeg vallen en voldoende lengte in het rugpand hebben zodat ze in de broek blijven zitten.

Alternatieven RTW? Of kun je voor dat geld (dezelfde) kwaliteit materiaal krijgen met MTM?