De analogie die Bootstrap hier plaatst vind ik persoonlijk zeer sterk. Want zo zit het ook en ik begrijp nu ook wel meer de frustratie van de SF-veteranen.
Ik zou er graag nog wel aan toe willen voegen dat ik bij wijze van spreken wel graag over 'Porsche' lees. Ik weet er wellicht toch het één en ander van en ik kan de kwaliteiten ervan ook waarderen.
Op dit moment ben ik alleen in de fase van mijn leven dat ik met minder genoegen móet nemen. Ben ik dan minder een fijnproever? Mijns inziens niet, want ik weet heus wel waarvoor ik die Panda zou inruilen, gegeven de kans. Of in ieder geval naar welke merken ik zou moeten kijken.
Het heeft nu alleen niet zoveel zin voor mij om daar teveel over te posten (mischien een beetje ), het zou dan bij dromen blijven. Op zich is daar ook niets mis mee, maar ik heb er zelf meer aan realistisch te zijn.
@Dantès:
Leuk, dat zijn wel shirtmakers waarvan ik verwachtte dat je ze zou suggereren. Persoonlijk vind ik New&Lingwood erg mooi, helaas is de slimfit maar relatief slank en van een minder mooi boord voorzien. Die prachtige Cut-away lonkt...
De split-yoke is een mooi detail, maar ik was in de veronderstelling dat dat een overblijfsel is van bespoke, om ongelijke schouders te kunnen opvangen. Bij RTW is het nu toch puur esthetisch?