Gherardi (100-140 euro) en Truzzi (rond de 180 euro), Van Laack (rond de 150 euro), Giampaolo (rond de 160 euro).
Hoe bevalt Gherardi? Ik kan op internet er maar weinig over vinden.
Is er eigenlijk wel goede confectie in het middensegment? Ik ken alleen rond de honderd euro en daarna rond de tweehonderd en hoger, maar een goed middensegment ken ik eigenlijk niet.
Good point. Na een paar dagen zoeken lijkt het erop dat er in het middensegment maar bar weinig is. T&A RTW, 'Gherardi' en 'Lorenzini' komen kennelijk nog wel in de buurt.
o ja mmorley, toen ik zeven jaar geleden begon met mijn eerste baantje kwamen er al snel wat kilo's bij. Maar goed wat wil je, hard werken en soms wel drie keer per week een kantoorborrel :-k
Ik werk inmiddels 2 jaar en ben qua gewicht hetzelfde gebleven en vooral rond de taile afgevallen en rond de borst 'aangekomen'. Als mijn werk niet schrikbarend verandert hoop ik dat ik zo blijf

.
[...] het beste? finamore en lorenzini. tegenvallend: brioni. ik zou gewoon in de sale proberen je slag te slaan.
Thanks. Ik ga gewoon een keertje naar Oger, of de dump in Haarlem. Hopelijk wordt ik dan wat wijzer.
Ik moet zeggen dat er over het 'middensigment' maar weinig geschreven wordt. Ik heb ondertussen ook wat SF.net-ers aangeschreven en die komen allemaal eigenlijk met Turnbull & Asser RTW. (vanaf 130 GBP)