Allen,
Zal me voor de volledigheid ook nog even voorstellen. Tom, 31 jaar, woonachtig in het pittoreske A'dam Zuid, sinds 1 maart getrouwd en sinds kort trotse eigenaar/oprichter van Punto Italiano (.IT in't kort): mijn eigen shirtlabel.
Verder belangrijk om te weten: werkzaam in het bankwezen (als business consultant) tot binnenkort. Mijn vrouw en ik zeggen beiden onze baan op om een onzeker bestaan tegemoet te gaan in Italië. We gaan beginnen met 3 maanden Italiaanse les in Rome en daarna zien we wel verder. Wel het doel om in de stad te blijven (wellicht in Rome blijven, maar ook Firenze lijkt me heerlijk). Een spannende tijd dus... zo'n sprong in het diepe. Natuurlijk verwachten we veel van .IT, maar het zal waarschijnlijk nog wel even duren wil je hier een boterhammetje (pizza) aan overhouden.
Sinds kort ook bezitters van een VW T2b uit 1978. Een prachtige oude camper met 4 slaapplekken die momenteel helemaal gerestaureerd wordt en in Italiaanse kleuren wordt gespoten. Bedoeld om in de weekenden het Italiaanse land mee te verkennen. Zodra 'ie af is, zal ik een fotootje posten.
Stijl? Mijn eigen shirts, een te grote collectie schoenen (die helaas steeds duurder worden), al 2 jaar niet meer geïnvesteerd in pakken, aangezien ik die in Italië voorlopig niet nodig heb (en zo ja, koop ik ze met veel plezier daar), etc. Verder: reizen, duiken, eten/koken, whisky, wijn, hockey (beetje gestopt, maar zo af en toe), m'n bus, hardlopen (zondag Dam tot Dam, in oktober de halve marathon van A'dam).