Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027746 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #2955 Gepost op: 14 oktober 2008 - 00:07:01
Aha: men kan dus al griffier zijn als men nog niet eens afgestudeerd is?
Dat is correct. Een relevante opleiding is niet vereist voor de functie van griffier. Voor de functie van gerechtssecretaris, rechter en een aantal andere functies is wettelijk verplicht dat men moet zijn afgestudeerd.

Míjn getroubleerde Nederlands vindt, vermoed ik, deels zijn oorzaak in mijn Nederlandse oorsprong, gecombineerd met een bijna 15-jarig exiel in België met als dag-dagelijkse [=Vlaams] talen Frans en Engelss
Verder: zie PM.

Maak daarvan dat ik, in het kader van mijn opleiding, alleen maar engels spreek en u heeft gelijk.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2956 Gepost op: 14 oktober 2008 - 00:20:30
Dank voor deze informatie, heer Morley! Ik was daar niet van op de hoogte?

maxxie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2957 Gepost op: 16 oktober 2008 - 12:26:59
Ik zal me dan ook maar even voor stellen.

Ik ben Max.
Ik ben 17, sinds me 14 ben ik door me stiefvader mee genomen naar Maastricht.
Hier is mijn liefde voor mooie dingen die met passie zijn gemaakt begonnen.
Van auto's tot horloges.
Nu vooral aan het leren hoe alles in elkaar zit.
En aan het proberen om bij een goede heren-kleding zaak aan het werk te kunnen om meer te leren over pakken enzo.

Max

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2958 Gepost op: 16 oktober 2008 - 13:50:29
Welkom maxxie!

Seheer

• Bekijk profiel
Reactie #2959 Gepost op: 16 oktober 2008 - 18:31:40
Ondertussen lees ik bijna een half jaar mee op dit forum. Ik ben 24, loop stage bij een -nog wel goed functionerende- financiële instelling in Nederland en hoop binnen een ruim half jaar af te studeren. Ik heb altijd een grote interesse voor kleding gehad, maar nooit specifiek voor een (1) stijl. Ik draag dus vanalles, BlueBlood jeans, de meest funky schoenen, recent mijn eerste paar Santoni's gekocht, veel te grote zonnebrillen (die ik alleen op doe als de zon schijnt en wanneer ik ook daadwerkelijk in de zon loop), een jas van Arthur Galan maar ook een slimfit colbert van de H&M. :D

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik een nieuw pak wilde kopen en ik op zoek was naar tips. Mijn keuze is ondertussen op een pak van Suit Supply gevallen (MTM(maatpak), tussen midden grijs/antraciet in, s130, 2knoops, 19cm pijpen, deze kan ik eind november verwachten). Dankzij Stijlforum had ik een hele waslijst met 'eisen' of punten van overleg en weet ik dat ik nu iets gekozen heb waar ik tevreden mee zal zijn mits de uitvoering goed is!

Ik reageer nu pas voor het eerst omdat het maanden heeft geduurd voordat ik bekend was met alle terminologie die jullie constant gebruiken.

Introductie En feedback, wat wil je nog meer! :D

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2960 Gepost op: 16 oktober 2008 - 19:11:47
Ik reageer nu pas voor het eerst omdat het maanden heeft geduurd voordat ik bekend was met alle terminologie die jullie constant gebruiken.

En dan nóg het woord 'colbert' gebruiken in plaats van 'jasje'...  [-X

Just kidding, welkom! :wink:

maxxie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2961 Gepost op: 16 oktober 2008 - 21:00:56

Is er geen topic waar al deze terminologie wordt uitgelegd?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2962 Gepost op: 16 oktober 2008 - 21:02:20

ollie

• Bekijk profiel
Reactie #2963 Gepost op: 16 oktober 2008 - 23:01:37
Hallo ik ben Ollie, nieuw hier...

Geen heer van stand maar meer een schoffie van afkomst   ;)

onderaan begonnen .. nu halverwege de top ..

Koop al jaren cheape pakken (in jullie ogen) en neus hier nu wat rond ivm mijn aankomend huwelijk. Ga binnenkort een mooie outfit aahschaffen voor deze mooie dag en ik wil max. 2000 euro uitgeven voor compleet geheel (klassiek pak, shirt, das, schoenen en riem). Dankzij dit forum ga ik nu op zoek naar een uni RTW pak (MT 54, blauw of grijs) van een goed merk (caruso, corneliani), dat is nl mijn conclusie na enkele honderden berichten te hebben gelezen.

Heb al veel opgepikt de afgelopen dagen als gast, dus wat mij persoonlijk betreft ben ik zeer blij met dit forum.

Zal dus ook wel niet veel posten op deze site want ik ben natuurlijk redelijk onwetend op dit gebied! Wellicht krijg ik wel de lachers op mijn hand?

In ieder geval SF-ers, nu al veel dank voor jullie hulp en waardevolle info!!!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2964 Gepost op: 16 oktober 2008 - 23:10:51
Welkom, Ollie. En alvast gefeliciteerd.

Mediaman

• Gast
Reactie #2965 Gepost op: 17 oktober 2008 - 08:49:07
Hallo ik ben Ollie, nieuw hier...

Geen heer van stand maar meer een schoffie van afkomst   ;)

onderaan begonnen .. nu halverwege de top ..

Koop al jaren cheape pakken (in jullie ogen) en neus hier nu wat rond ivm mijn aankomend huwelijk. Ga binnenkort een mooie outfit aahschaffen voor deze mooie dag en ik wil max. 2000 euro uitgeven voor compleet geheel (klassiek pak, shirt, das, schoenen en riem). Dankzij dit forum ga ik nu op zoek naar een uni RTW pak (MT 54, blauw of grijs) van een goed merk (caruso, corneliani), dat is nl mijn conclusie na enkele honderden berichten te hebben gelezen.

Heb al veel opgepikt de afgelopen dagen als gast, dus wat mij persoonlijk betreft ben ik zeer blij met dit forum.

Zal dus ook wel niet veel posten op deze site want ik ben natuurlijk redelijk onwetend op dit gebied! Wellicht krijg ik wel de lachers op mijn hand?

In ieder geval SF-ers, nu al veel dank voor jullie hulp en waardevolle info!!!

Moet ik ook gaan doen voor mijn trouwerij, dus ik hou je in de gaten!  :)

Seheer

• Bekijk profiel
Reactie #2966 Gepost op: 17 oktober 2008 - 14:37:19
En dan nóg het woord 'colbert' gebruiken in plaats van 'jasje'...  [-X

Just kidding, welkom! :wink:

Ouch, ja daar ga je! Haha ](*,)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2967 Gepost op: 17 oktober 2008 - 19:06:49
Welkom alle leden van de afgelopen maanden.

dennisbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2968 Gepost op: 17 oktober 2008 - 21:33:58
Na een tijdje gelezen te hebben tog maar eens voorstellen. Ik ben een 16 jarige scholier bezig aan 5 VWO. Hobby's:
mooie spulletjes, kleding, auto's en alle andere leuke dingen  :D kwa kleding collectie florisjes :oops: maar heb al mijn 1e paar santoni's gespot :D en binnekort maart eens naar shoes en shirts voor wat shirts en een baar Bretels :D
"I'm A man of simple tastes, only the best will do"

Edzardo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2969 Gepost op: 18 oktober 2008 - 00:42:33
Welkom iedereen!

Dankzij dit forum ga ik nu op zoek naar een uni RTW pak (MT 54, blauw of grijs) van een goed merk (caruso, corneliani), dat is nl mijn conclusie na enkele honderden berichten te hebben gelezen.

Wellicht een tip: Aanbieding in Sluis. Voor een RTW Caruso ben je anders ook al snel tussen de 800-1000 kwijt.