Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027739 keer gelezen)

John

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #2880 Gepost op: 05 september 2008 - 11:50:54
Goedendag iedereen.

Ik ben John, 18 jaar en ik draag al bijna een jaar minstens 3x per week een pak(als school weer begint over een paar weken, dan bijna weer de hele week)!
Ik was al een aantal dagen rond wezen kijken op dit forum, nu heb ik me dus ook aangemeld!

John

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2881 Gepost op: 05 september 2008 - 11:58:29
Welkom allen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2882 Gepost op: 06 september 2008 - 19:00:17
Quotidie potest esse ultimo die

Huey

• Gast
Reactie #2883 Gepost op: 07 september 2008 - 04:01:39

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2884 Gepost op: 07 september 2008 - 08:56:45
Jongens bedankt. Ik kwam op jullie forum doordat ik een eerste pak nodig had voor een stage.
Ik heb ongeveer alle posts gelezen in een weekje or so. Doorgaans waren jullie positief over Suit Supply, helemaal in dat segment, goed waar voor je geld Wink. Dus ik ben gegaan en heb een erg mooi RTW-pak gekocht, flink afgeprijsd, die nog netjes vermaakt is in een uurtje. Nu wil ik nooit meer anders. Haha.

Vooral de pantelon zit als gegoten en ziet er strak uit, beweegt ook lekker. Hoewel ik de betere jeans nog wel zal dragen, voel ik me zeker beter in deze broek. Ik was al geliefd bij de meisjes maar nu in het kwadraat.  Very Happy

Daarom, dankjewel. Ik heb gratis en voor niks genoeg kennis opgedaan om een strak, kloppend pak en totale stijl te bemachtigen. Voor een goede prijs.

Voor het leven verpest ;-)
Overigens is Suit Supply zo'n beetje het startpunt voor de meeste liefhebbers hier. En er zijn er hier bij die zelfs voor Corneliani hun 'neus ophalen', dus het wordt alleen maar erger. Veel plezier met je aankoop in ieder geval. Welkom!
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Pronto

• Bekijk profiel
Reactie #2885 Gepost op: 07 september 2008 - 14:26:58
Voor het leven verpest ;-)
Overigens is Suit Supply zo'n beetje het startpunt voor de meeste liefhebbers hier. En er zijn er hier bij die zelfs voor Corneliani hun 'neus ophalen', dus het wordt alleen maar erger. Veel plezier met je aankoop in ieder geval. Welkom!

Dankjewel! Ennehh.. wat is de de volgende stap na SuitSupply voor de meesten hier?  8-[

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2886 Gepost op: 07 september 2008 - 15:31:05
Volgende stap wordt geloof ik DFS van Oger. Maar laten we het voorsteltopic schoonhouden en deze discussie elders voeren.

stefanvg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2887 Gepost op: 09 september 2008 - 17:22:39
Gegroet aan allen,

Ben stefanvg en heb deze website veel te laat ontdekt blijkbaar... Voor parfums en dergelijke ging ik altijd kijken op makeupalley.com.

Mijn kostuums en vooral hemden en geklede broeken koop ik in Brussel rond de Louizalaan - Guldenvlieslaan. Draag zowel dingen van Zara als van bijvoorbeeld Olivier Strelli. Deze laatste is dan ook mijn lievelingsmerk gezien het één van de weinige ontwerpers is die een voorkeur heeft voor lange slanke mannen zoals ik. Bij veel andere winkels is een kledingstuk kopen weggegooid geld, omdat het draagt als een zak (maar soms laat ik me er toch toe verleiden, met meestal spijt tot gevolg).

Ben 26 jaar en woon in België.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2888 Gepost op: 09 september 2008 - 19:34:34
Gegroet aan allen,

Ben stefanvg en heb deze website veel te laat ontdekt blijkbaar... Voor parfums en dergelijke ging ik altijd kijken op makeupalley.com.

Mijn kostuums en vooral hemden en geklede broeken koop ik in Brussel rond de Louizalaan - Guldenvlieslaan. Draag zowel dingen van Zara als van bijvoorbeeld Olivier Strelli. Deze laatste is dan ook mijn lievelingsmerk gezien het één van de weinige ontwerpers is die een voorkeur heeft voor lange slanke mannen zoals ik. Bij veel andere winkels is een kledingstuk kopen weggegooid geld, omdat het draagt als een zak (maar soms laat ik me er toch toe verleiden, met meestal spijt tot gevolg).

Welkom
Niets zo veranderlijk als de mens

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2889 Gepost op: 09 september 2008 - 21:23:09
Hartelijk welkom aan een stadgenoot! Welke Olivier Strelli (Belg, toch?) ga je heen: Louisa of Dansaert?
En zoals je hier nog zult merken: er is hier heel veel te ontdekken "voor lange slanke mannen zoals ik"... :-) -  de meesten hier zijn slank, behalve maboc!

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2890 Gepost op: 09 september 2008 - 21:57:50
Hartelijk welkom aan een stadgenoot! Welke Olivier Strelli (Belg, toch?) ga je heen: Louisa of Dansaert?
En zoals je hier nog zult merken: er is hier heel veel te ontdekken "voor lange slanke mannen zoals ik"... :-) -  de meesten hier zijn slank, behalve maboc!

Wanneer ik weer in Brussel kom, ben jij de eerste die het merkt .......vriend  :twisted:

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2891 Gepost op: 09 september 2008 - 22:01:06
Wanneer ik weer in Brussel kom, ben jij de eerste die het merkt .......vriend
Gezellig! De champagne staat hier àltijd koud! :-)

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2892 Gepost op: 09 september 2008 - 22:07:05
Gezellig! De champagne staat hier àltijd koud! :-)
Dat is goed om te weten :-)

Lynx

• Bekijk profiel
Reactie #2893 Gepost op: 11 september 2008 - 12:53:46
Ook nieuw hier, 29 jaar, woonachtig in de buurt van Rotterdam, werkzaam in het bankwezen en heb een klein eenmanszaakje in import van verzamelobjecten.

Heb op het moment nog vooral standaardpakken, vooral van Hugo Boss, maar ik wil meer richting het betere werk gaan, vandaar dat ik nu ook hier wat kennis wil gaan opdoen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2894 Gepost op: 11 september 2008 - 15:35:40
Ook nieuw hier, 29 jaar, woonachtig in de buurt van Rotterdam, werkzaam in het bankwezen en heb een klein eenmanszaakje in import van verzamelobjecten.

Welkom, Lynx. Waar moeten we aan denken: postzegels, munten en sigarenbandjes?