Auteur Topic: Voorsteltopic  (1892950 keer gelezen)

Huey

  • Gast
Voorsteltopic
Gepost op: 11 september 2004 – 12:03:59
Misschien is het een idee om iets meer over elkaar te weten te komen, wie zijn nu die andere imbecielen die zich zo op kunnen winden over handgenaaide knoopsgaten enzo :P

Zelf woon ik nu in Breukelen, waar ik ook studeer (management). Is een dorpje aan de A2 tussen Amsterdam en Utrecht in. Aangezien ik student ben heb ik nog niet het echte Borrelli budget ;) Maar ik koop liever af en toe mooie spullen dan veel spullen van mindere kwaliteit.
Laatst bewerkt op: 24 augustus 2008 – 15:09:46 door Migliore

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #1 Gepost op: 11 september 2004 – 12:05:05
Goed idee, sticky topic van gemaakt.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #2 Gepost op: 12 september 2004 – 14:22:55
Breukelen is volgens mij een stadje ;)

Zelf wonende te Odijk (da's wel een dorp). Werkzaam in de IT als Infoirmatie-analist.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #3 Gepost op: 14 september 2004 – 23:01:35
Meld er ook ff bij hoe oud je bent :)

Ben zelf 36...  :roll:

Huey

  • Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #4 Gepost op: 15 september 2004 – 00:25:49
Citaat van: "Fastcruiser"
Meld er ook ff bij hoe oud je bent :)

Ben zelf 36...  :roll:

Heb alweer de ontzagwekkende leeftijd van 22 bereikt  :shock:

kiton

  • Gebruiker
  • Berichten: 142
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #5 Gepost op: 19 september 2004 – 11:48:02
In het dagelijks leven student, heb een aantal commissariaten bij onder meer de een na grootste onderneming van utrecht, 19 nog maar, wil verder in de advocatuur of het (openbaar) bestuur. Druk, zelfs geen tijd voor stress. Vanaf mijn 15e geinteresseerd geraakt in triviale dingen als de hanepootsteek, parelmoerenknopen etc. Eigenlijk een beetje geinfecteerd door mijn ouders.
l bello θ quello che non si vede

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #6 Gepost op: 21 september 2004 – 00:21:21
Ik ga alleen voor het betere maatwerk uit italie.Laat mijn pakken dan ook bij Borelli en Cesare Attolini maken geld ook voor de hemden en losse jasjes(colbert).Mijn schoenen zijn dan ook santoni(suede)silvano lattanzi.De reukwaters dat zijn de onbekende uit vroegere tijden alleen als er natuurlijke grondstoffen worden gebruikt.Carthusia profumi di capri-Penhaligan-Agua di genova-Creed in mindere mate.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #7 Gepost op: 21 september 2004 – 00:35:46
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik ga alleen voor het betere maatwerk uit italie.Laat mijn pakken dan ook bij Borelli en Cesare Attolini maken geld ook voor de hemden en losse jasjes(colbert).Mijn schoenen zijn dan ook santoni(suede)silvano lattanzi.De reukwaters dat zijn de onbekende uit vroegere tijden alleen als er natuurlijke grondstoffen worden gebruikt.Carthusia profumi di capri-Penhaligan-Agua di genova-Creed in mindere mate.

Wauw.. een waar liefhebber. Welkom!! \:D/

Je gaat dus regelmatig naar Italiλ om je pakken aan te laten meten en te passen (fittings)?

Attolini, Borrelli, Santoni, Lattanzi...  [-o< . Zeer indrukwekkend! =P~
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #8 Gepost op: 21 september 2004 – 00:51:12
Hallo Nexus,ja ik kom er weliswaar niet iedere maand maar wel twee tot drie keer per jaar het ligt eraan hoeveel mensen zich aanmelden voor een maatwerk sessie bij Oger.Attolini doe ik privee.Overigens kom ik wel veel bij jou in maasstricht (Shoes and Shirts) voor de schoenen en een Ing Joseph shirt.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #9 Gepost op: 21 september 2004 – 00:54:04
Citaat van: "gusto napolitano"
Hallo Nexus,ja ik kom er weliswaar niet iedere maand maar wel twee tot drie keer per jaar het ligt eraan hoeveel mensen zich aanmelden voor een maatwerk sessie bij Oger.Attolini doe ik privee.Overigens kom ik wel veel bij jou in maasstricht (Shoes and Shirts) voor de schoenen en een Ing Joseph shirt.

Shoes & Shirts > top adres inderdaad... geweldige collectie.

Laat maar eens horen als je weer eens in Maastricht bent; ik heb nog nooit een Attolini mogen bewonderen.  :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #10 Gepost op: 21 september 2004 – 01:34:11
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "gusto napolitano"
Hallo Nexus,ja ik kom er weliswaar niet iedere maand maar wel twee tot drie keer per jaar het ligt eraan hoeveel mensen zich aanmelden voor een maatwerk sessie bij Oger.Attolini doe ik privee.Overigens kom ik wel veel bij jou in maasstricht (Shoes and Shirts) voor de schoenen en een Ing Joseph shirt.

Shoes & Shirts > top adres inderdaad... geweldige collectie.

Laat maar eens horen als je weer eens in Maastricht bent; ik heb nog nooit een Attolini mogen bewonderen.  :)
Zal ik zeker doen.Shoes & Shirts is een top zaak een van de verkopers zag mij al op straat lopen voor de winkel liet hij mij weten toen ik binnen was en zei deze man weet wat mooi is leuk dat hij dat dacht over mij.Zoals een Napolitaans spreekwoord zegt "mooie dingen moet je laten zien"heb hem nog wat tips gegeven omtrent reukwaters uit italie uit vroegere tijden die nog steeds worden gemaakt .
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #11 Gepost op: 21 september 2004 – 11:56:35
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik ga alleen voor het betere maatwerk uit italie.Laat mijn pakken dan ook bij Borelli en Cesare Attolini maken geld ook voor de hemden en losse jasjes(colbert).Mijn schoenen zijn dan ook santoni(suede)silvano lattanzi.De reukwaters dat zijn de onbekende uit vroegere tijden alleen als er natuurlijke grondstoffen worden gebruikt.Carthusia profumi di capri-Penhaligan-Agua di genova-Creed in mindere mate.


Pffffft, dan moet je echt een mooie collectie hebben! Welkom, aan een aantal posts van je te zien merk ik dat je er veel vanaf weet. Leuk om nog eens wat van te leren :)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #12 Gepost op: 21 september 2004 – 21:27:29
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik ga alleen voor het betere maatwerk uit italie.Laat mijn pakken dan ook bij Borelli en Cesare Attolini maken geld ook voor de hemden en losse jasjes(colbert).Mijn schoenen zijn dan ook santoni(suede)silvano lattanzi.De reukwaters dat zijn de onbekende uit vroegere tijden alleen als er natuurlijke grondstoffen worden gebruikt.Carthusia profumi di capri-Penhaligan-Agua di genova-Creed in mindere mate.


Pffffft, dan moet je echt een mooie collectie hebben! Welkom, aan een aantal posts van je te zien merk ik dat je er veel vanaf weet. Leuk om nog eens wat van te leren :)
 Geen dank  daar zijn we toch voor op dit forum.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

JJ

  • Gebruiker
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #13 Gepost op: 23 september 2004 – 00:00:49
Allereerst moet ik zeggen dat dit forum echt enorm leuk en informatief is!

Helaas zal het voor mij voorlopig enkel bij lezen blijven, ben een weinig kapitaalkrachtige student van twenty-something.

Qua maatwerk heb ik nog weinig in de kast hangen, ben wel langzaam bezig met de gentrificatie van mijn garderobe. Dus geen 3 Boss overhemden meer kopen, maar 1 Borrelli  :wink:

Maar one day...

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel I
Reactie #14 Gepost op: 23 september 2004 – 00:03:12
Welkom!

Citaat van: "JJ"
Qua maatwerk heb ik nog weinig in de kast hangen, ben wel langzaam bezig met de gentrificatie van mijn garderobe. Dus geen 3 Boss overhemden meer kopen, maar 1 Borrelli  :wink:


Zeer verstandig 8)

Zoals een gentleman zou zeggen:
Fashion can be bought. Style one must possess.