Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027741 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Voorsteltopic - Deel VIII
Reactie #2865 Gepost op: 17 augustus 2008 - 10:00:42
@Tim: Ben er ook mee dood gegooid en kon het lang niet horen,...ik ken het gevoel!  ;)

Een tijd geleden las ik echter weer eens het verhaal achter de quote en is hij beter te plaatsen en op zijn waarde te schatten: http://en.wikipedia.org/wiki/The_medium_is_the_message

Wat doe je precies voor studie? Communicatie, Media Management?

Grt,

Mediaman

Tim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2866 Gepost op: 17 augustus 2008 - 12:34:54
@Tim: Ben er ook mee dood gegooid en kon het lang niet horen,...ik ken het gevoel!  ;)

Een tijd geleden las ik echter weer eens het verhaal achter de quote en is hij beter te plaatsen en op zijn waarde te schatten: http://en.wikipedia.org/wiki/The_medium_is_the_message

Wat doe je precies voor studie? Communicatie, Media Management?

Grt,

Mediaman

Ik studeer Media&Cultuur, richting nieuwe media; en rechten (wil ik proberen af te studeren in de richting van het informatierecht.) Allebei aan de UVA overigens. Waar houd jij je bezig in de mediawereld?

Oja, overigens een aanrader: Henry Jenkins, Convergence Culture - Where old and new media collide. Hij wordt ook wel de nieuwe McLuhan genoemd.

WA van Buren

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2867 Gepost op: 23 augustus 2008 - 14:10:26
Ook even voorstellen:

25 jaar oud en hobby is momenteel nog horloge's maar wil me meer gaan richten op de betere herenkleding. Werk momenteel in Hilversum. Heb al veel gelezen en veel interessante dingen gezien. Ik heb enkele dingen te koop maar dacht dat het misscien wel netter zou zijn om me eerst even voor te stellen.

Meer zou ik zo ff niet weten te vertellen. Kwa kleding valt er veel te leren nog voor me dus kan nog geen favoriete merken aanduiden! Wel kan ik stellen dat ik klein ben (Indische afkomst) dus vaak kom ik kleren tegen die te groot zijn, vandaar ook mijn interesse in (maat)kleding.

Groeten  :D
If plan A fails, remember there are 25 more letters.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2868 Gepost op: 23 augustus 2008 - 14:53:52
Welkom Van Buren, nog geschaatst de afgelopen tijd?  ;)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2869 Gepost op: 23 augustus 2008 - 14:54:51
Welkom Van Buren, nog geschaatst de afgelopen tijd?  ;)

Welkom!

Hij had 't te druk met hockeymeisjes feliciteren.  ;)

WA van Buren

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2870 Gepost op: 23 augustus 2008 - 15:21:08
In China lag geen ijs helaas..  :lol:
If plan A fails, remember there are 25 more letters.

NoelGallagher

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #2871 Gepost op: 02 september 2008 - 22:01:02
Hallo allemaal,

Via FOK! ben ik op dit forum terechtgekomen, na een vraag over overhemden.

Mijn naam is René, ben 19 jaar, woon in het Veluwse Putten en zit op het MBO (niveau 4 marketing & communicatie) Hierna wil ik graag verder leren op het HBO, daar wil ik de opleiding Reclame-, Marketing- en Communicatiemanager volgen.

Mijn favoriete merken zijn Armani Jeans, RiverWoods, Finamore, Paul Smith, Stone Island (de truien ervan) en Gant. Sinds kort ben ik idolaat van de prachtige schoenen van Santoni (helaas nog niet in staat het schoeisel te bekostigen) maar ik werk er graag voor.
Mijn kledingstijl is misschien nog niet zo SF-waardig als sommige van de leden hier, maar dat komt vanzelf nog wel.

Qua muziek houd ik van verschillende stijlen. Een paar van mijn favoriete artiesten zijn Oasis, Simon & Garfunkel, Pink Floyd, Deep Purple, Led Zeppelin, Dire Straits, Lynyrd Skynyrd, Bob Dylan, The Beatles en The Kinks.

Groetjes,

René

Huey

• Gast
Reactie #2872 Gepost op: 02 september 2008 - 22:04:43
Geweldig een mede Skynyrd fan!

En die SF garderobe komt nog wel, als 19 jarige moet je je ook niet té klassiek kleden he ;)

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2873 Gepost op: 02 september 2008 - 22:06:38
Hallo allemaal,

Via FOK! ben ik op dit forum terechtgekomen, na een vraag over overhemden.

Mijn naam is René, ben 19 jaar, woon in het Veluwse Putten en zit op het MBO (niveau 4 marketing & communicatie) Hierna wil ik graag verder leren op het HBO, daar wil ik de opleiding Reclame-, Marketing- en Communicatiemanager volgen.

Mijn favoriete merken zijn Armani Jeans, RiverWoods, Finamore, Paul Smith, Stone Island (de truien ervan) en Gant. Sinds kort ben ik idolaat van de prachtige schoenen van Santoni (helaas nog niet in staat het schoeisel te bekostigen) maar ik werk er graag voor.
Mijn kledingstijl is misschien nog niet zo SF-waardig als sommige van de leden hier, maar dat komt vanzelf nog wel.

Qua muziek houd ik van verschillende stijlen. Een paar van mijn favoriete artiesten zijn Oasis, Simon & Garfunkel, Pink Floyd, Deep Purple, Led Zeppelin, Dire Straits, Lynyrd Skynyrd, Bob Dylan, The Beatles en The Kinks.

Groetjes,

René

Hehe welkom. Qua muziek zit je goed .....Pink Floyd :-)

De kleding komt vanzelf, moet je inderdaad wel werken  :mrgreen:

Niets zo veranderlijk als de mens

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2874 Gepost op: 02 september 2008 - 22:10:37
Welkom op het forum.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2875 Gepost op: 02 september 2008 - 22:11:08
Zo een ware kenner:Simon & Garfunkel en Deep purple :D

Welkom rene!
Quotidie potest esse ultimo die

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2876 Gepost op: 02 september 2008 - 22:13:31
Välkommen René.
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

NoelGallagher

• Bekijk profiel
Reactie #2877 Gepost op: 02 september 2008 - 22:18:57
Bedankt allemaal voor het warme welkom ;) .

Pronto

• Bekijk profiel
Reactie #2878 Gepost op: 04 september 2008 - 00:25:15
Jongens bedankt. Ik kwam op jullie forum doordat ik een eerste pak nodig had voor een stage.
Ik heb ongeveer alle posts gelezen in een weekje or so. Doorgaans waren jullie positief over Suit Supply, helemaal in dat segment, goed waar voor je geld Wink. Dus ik ben gegaan en heb een erg mooi RTW-pak gekocht, flink afgeprijsd, die nog netjes vermaakt is in een uurtje. Nu wil ik nooit meer anders. Haha.

Vooral de pantelon zit als gegoten en ziet er strak uit, beweegt ook lekker. Hoewel ik de betere jeans nog wel zal dragen, voel ik me zeker beter in deze broek. Ik was al geliefd bij de meisjes maar nu in het kwadraat.  Very Happy

Daarom, dankjewel. Ik heb gratis en voor niks genoeg kennis opgedaan om een strak, kloppend pak en totale stijl te bemachtigen. Voor een goede prijs.

hermandeperman

• Bekijk profiel
Reactie #2879 Gepost op: 05 september 2008 - 11:18:46
Ik ben Herman, 24 jaar en nog student. Lees al een tijdje mee maar heb me nooit aangemeld. Nu ben ik op zoek naar mijn eerste pak en heb ik wat rondgeneusd en heb ik wat vragen, dus heb ik mezelf geregistreerd. :lol: