Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027668 keer gelezen)

Dimitri

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #2970 Gepost op: 21 oktober 2008 - 23:20:09
Goedenavond allen, ben hier ook nieuw.

Dimitri, 18 jaar, nu net begonnen aan een studie in het bank- en verzekeringswezen. Dus ik kom ook in de pakkencultuur. Langzaam maar zeker begint mijn kledingstijl te veranderen van nonchalant naar stijlvol. Waar ik eerst altijd volstond met een G-star jeans en een Tommy / State of art / Diesel polo, wordt het nu overhemden en nette, stijlvolle jeans, afgewerkt met een nette riem en horloge.

Ik kom dan ook op dit forum om veel te leren over de details, en de accessoires. Ik heb nu (nog tijdelijk) 1 pak, en deze draag ik nog vrijwel nooit. Tegen de tijd dat mijn stageperiode begint zal ik 5 dagen in de week in pak moeten gaan, en dan zal er ook nog wel een pak bijkomen.

Dimitri.

Huey

• Gast
Reactie #2971 Gepost op: 22 oktober 2008 - 00:09:42
Hallo Dimitri.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2972 Gepost op: 22 oktober 2008 - 00:42:17
Dimitri, 18 jaar, nu net begonnen aan een studie in het bank- en verzekeringswezen.
Welkom, Dimitri! Jammer dat je instapt nu de graai-cultuur zojuist is 'afgeschaft' -).

Dimitri

• Bekijk profiel
Reactie #2973 Gepost op: 22 oktober 2008 - 01:48:21
Welkom, Dimitri! Jammer dat je instapt nu de graai-cultuur zojuist is 'afgeschaft' -).

Mijn studieroute zoals ik het nu wil hebben zal nog zo'n 6 tot 8 jaar duren naar verwachting, ik hoop dat het tegen die tijd wel weer anders is dan nu. ;)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2974 Gepost op: 22 oktober 2008 - 01:53:18
Mijn studieroute zoals ik het nu wil hebben zal nog zo'n 6 tot 8 jaar duren naar verwachting, ik hoop dat het tegen die tijd wel weer anders is dan nu. ;)
Dat hoop ik ook!
Als je maar niet gaat graaien in de uitverkoop-bakken van de Wibra, is het al iets :-)!

RLS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2975 Gepost op: 22 oktober 2008 - 11:54:42
Ik heb me, na langere tijd alleen meelezen, ook aangemeld op SF.

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 22 jaar, studeer nog in de economische sector.
Mijn kledingstijl zal vooral vallen onder het kopje casual op SF. Echter (probeer ik althans) heb ik wel oog voor de fijnere details en de onderwerpen die op SF voorbij komen. Ik draag maatje S of 46 en het liefst alles slimfit.

De merken die ik draag zijn hieronder te lezen. Bij interesse zijn foto's uiteraard mogelijk. Uiteraard vernoem ik de merken niet om te 'showen', maar om mijn stijl duidelijk te maken. Ik hou van de elegantere stijl, zonder zichtbare merkjes, en zo min mogelijk opsmuk. Het liefst draag ik casual schoenen, mooie slanke spijkerbroek, trui en hemd. Zullen we zeggen 'casual chique' (verschrikkelijke aanduiding)? Ik draag overigens niet graag alleen een overhemd, zonder trui.

Spijkerbroeken:
- 7 for all mankind
- Armani
- True Religion
- Rock&Republic

Schoenen:
- Prada sport, verschillende sportieve, doch nette, modellen
- (Floris) van Bommel

Truien:
- Prada sport
- Hugo Boss
- Ralph Lauren (Pima cotton versies)
- En ben nog op zoek naar andere merken voor mooie slanke slimfit truitjes

Verder zijn er merken die zo af en toe ook nog eens langskomen zoals Gucci, Stone Island (nee, geen link naar voetbalgeweld, maar door de link hiertoe draag ik het niet meer), Lacoste, Burberry, D&G.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2976 Gepost op: 22 oktober 2008 - 12:08:43
Welkom nieuwe leden
Quotidie potest esse ultimo die

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2977 Gepost op: 23 oktober 2008 - 12:01:09
Ik geloof dat het hier gebruikelijk is om je voor te stellen voordat je iets post, dus bij dezen :wink:

Zoals je ziet is mijn nickname Ramone, mijn leeftijd schommelt zo rond de kwart eeuw, en ik ben werkzaam in de advocatuur (nu nog even als student, maar binnen afzienbare tijd waarschijnlijk 'echt').

Ik lees al een klein jaartje af en toe mee op dit forum en vind het erg interessant.

Heb zelf een drietal RTW-pakken van SuSu, volgende wordt waarschijnlijk een MTM van Suit Supply. Of een ander bedrijf natuurlijk, maar met RTW heb ik het iig wel gehad.

Luuk

• Gast
Reactie #2978 Gepost op: 23 oktober 2008 - 14:05:22
Hallo :)

Via Fok! hier ook uiteindelijk beland..

Ben nog student, in de afstuderende fase, 25 jaar. Ik hou van mooie spullen.. helaas. Aan mooie spullen zit namelijk vaak een prijskaartje waardoor ik soms wat minder te eten heb.. ;)

Draag weinig pakken, veelal een mooie schoen, nette spijkerbroek, hemd & jasje. Qua hemden ben ik erg blij met Dimaggio, qua broeken met Tommy, colberts maken me niet zoveel uit, als ze maar mooi zitten. Qua schoenen ben ik wat preciezer.. de schoen maakt het af vind ik vaak. Aan de schoen kun je zien of iemand op zijn kleding let. Ookal draag je een aardig zittend pak, als je schoenen van Manfield draagt val je meteen door de mand..  :-#

Qua spanners Seeadler, en ben erg blij met mijn Tissot horloge:

En dit is mijn laatste aankoop qua schoenen:

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2979 Gepost op: 23 oktober 2008 - 14:09:02
Welkom Luuk!

Die schoenen heb ik ook staan :D
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Luuk

• Gast
Reactie #2980 Gepost op: 23 oktober 2008 - 14:09:52
Ja, alleen doet hij nog erg pijn..  :( 3 dagen erop gelopen.

Gelukkig lees ik hier veel dat je schoenen beter te klein dan te groot moet kopen.

Tom | .IT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2981 Gepost op: 23 oktober 2008 - 14:50:09
Ja, alleen doet hij nog erg pijn..  :( 3 dagen erop gelopen.

Gelukkig lees ik hier veel dat je schoenen beter te klein dan te groot moet kopen.

Beste advies: koop passende schoenen... ;-)

Ik koop de mijne helaas ook altijd te klein. Iedere keer weer dezelfde stomme fout, maar ja.

Luuk

• Gast
Reactie #2982 Gepost op: 23 oktober 2008 - 14:53:26
En wat doe je dan? Stug erop doorlopen?

Tom | .IT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2983 Gepost op: 23 oktober 2008 - 15:24:02
Ja, tuurlijk! Zonde om ze in de kast te laten staan. Uiteindelijk lopen ze wel iets uit als je geluk hebt (al worden ze daar eigenlijk niet mooier van).

Kortom: gewoon een maatje groter kopen. Niet te groot, maar ook niet te klein (overigens verschilt het natuurlijk per schoen: koop je fijne leren stappers op harde zool: die geven niet mee. Koop je sportschoenen of suede (wat zachtere schoenen): die rekken wel een beetje op.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2984 Gepost op: 23 oktober 2008 - 18:04:54
Ja, tuurlijk! Zonde om ze in de kast te laten staan. Uiteindelijk lopen ze wel iets uit als je geluk hebt (al worden ze daar eigenlijk niet mooier van).

Kortom: gewoon een maatje groter kopen. Niet te groot, maar ook niet te klein (overigens verschilt het natuurlijk per schoen: koop je fijne leren stappers op harde zool: die geven niet mee. Koop je sportschoenen of suede (wat zachtere schoenen): die rekken wel een beetje op.

mmmm, met alle respect maar ik zou toch voor de gangbare leer van sf opteren (bij aankoop liever te krap dan te ruim)
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.