Korte introductie over mijzelf. Ik ben een 20 jarige student International and European Law aan de Universiteit van Tilburg. Ik werk momenteel voor de rechtbank te Dordrecht voor de sector strafrecht als griffier. Mijn interesses liggen met name in het internationale publiek recht, strafrecht en mensenrechten. Dit zijn arbeidsmarkten die beheerst worden door een behoorlijk conservatieve, nette, klederdracht en ik moet ook zeggen dat dergelijke klederdracht bij mij past.
Ik weet ondertussen het nodige over de kwaliteit van stoffen en de essenties van stijl uit eigen onderzoek en ik lees dan ook graag over herenkleding. Het probleem ligt hem echter dat mijn kennis met name zich richt op de klassiek-Engelse markt, de plekken als Jermyn Street, Rue de Rivolo en Via Spadari worden genoemd als bronnen van kwaliteitskleding. Ik ben eigenlijk zelf meer op zoek naar dergelijke plekken binnen Nederland. Waar haalt men wat in Nederland? Waar moet ik op letten?
Wellicht voor de wat oudere man ondertussen vergaarde kennis, dus ik ben dan ook benieuwt wat ik kan leren van jullie en wellicht heb ik nog wat tips of informatie.