Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027745 keer gelezen)

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #2925 Gepost op: 02 oktober 2008 - 16:45:22
Welkom allemaal.

Dimple

• Bekijk profiel
Reactie #2926 Gepost op: 05 oktober 2008 - 00:52:25
Geachte lezer, even een voorstelrondje mijnerzijds. Sinds enige tijd lees ik - op willekeurige tijdstippen en zonder enige regelmaat - de berichten op dit forum en om niet slechts als 'forumvoyeur' door het leven te gaan, heb ik me toch maar aangemeld.

Ik ben zelf 39 jaar, afkomstig uit Rotterdam waar ik woon met vriendin en mijn twee zoontjes. Ik werk als manager in de personele dienstverlening (voor wie dit te vaag is: stuur maar een pb-tje), waar ik me onderscheid van de massa door mijn kleding (althans, dat vind ik eigenwijs als ik ben zelf). Niet dat mijn hele kledingkast volhangt met maatwerk (was het maar zo mooi), maar het onderscheidend vermogen ligt mijns inziens in het doen van 'de juiste dingen' op kledinggebied. Ik zeg dit overigens wel met enige relativering, omdat het niet mijn stijl is om mensen niet in hun waarde te laten alleen omdat ze foute keuzes maken op dit gebied. Maar goed, een goede kwinkslag maken mag natuurlijk altijd.

Mijn nick spreekt voor zich neem ik aan. Ik vind 'm toepasselijk gezien het feit dat mijn dassen te allen tijde voorzien zijn van een keurige goot ...

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2927 Gepost op: 05 oktober 2008 - 10:53:10
Geachte lezer, even een voorstelrondje mijnerzijds. Sinds enige tijd lees ik - op willekeurige tijdstippen en zonder enige regelmaat - de berichten op dit forum en om niet slechts als 'forumvoyeur' door het leven te gaan, heb ik me toch maar aangemeld.

Ik ben zelf 39 jaar, afkomstig uit Rotterdam waar ik woon met vriendin en mijn twee zoontjes. Ik werk als manager in de personele dienstverlening (voor wie dit te vaag is: stuur maar een pb-tje), waar ik me onderscheid van de massa door mijn kleding (althans, dat vind ik eigenwijs als ik ben zelf). Niet dat mijn hele kledingkast volhangt met maatwerk (was het maar zo mooi), maar het onderscheidend vermogen ligt mijns inziens in het doen van 'de juiste dingen' op kledinggebied. Ik zeg dit overigens wel met enige relativering, omdat het niet mijn stijl is om mensen niet in hun waarde te laten alleen omdat ze foute keuzes maken op dit gebied. Maar goed, een goede kwinkslag maken mag natuurlijk altijd.

Mijn nick spreekt voor zich neem ik aan. Ik vind 'm toepasselijk gezien het feit dat mijn dassen te allen tijde voorzien zijn van een keurige goot ...

Welkom

hahaha ik dacht dat je met je nick op de prime blended whisky doelde :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2928 Gepost op: 05 oktober 2008 - 13:44:55
Welkom

ik dacht dat je met je nick op de prime blended whisky doelde :-)
Dacht dus ook meteen aan whisky! :-)

Dimple

• Bekijk profiel
Reactie #2929 Gepost op: 05 oktober 2008 - 14:06:48
De gedachte aan whisky is geen slechte uiteraard! Is één van de geneugten van het leven, maar voor mij dan wel uitsluitend in de vorm van single malt whisky (ik ben de trotse bezitter van een verzameling van rond de 70 flessen single malts). De gememoreerde Dimple (blended) whisky is overigens ook prima te drinken, sterker, is één van de betere blends, maar staat voor mij persoonlijk net zo ver van 'echte' whisky af als een polyester das van een zijden exemplaar ...

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2930 Gepost op: 05 oktober 2008 - 14:23:54
Ik denk altijd aan whisky. Is de vier al in de klok? :mrgreen: Welkom Dimple.  :-)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2931 Gepost op: 05 oktober 2008 - 14:25:21
Ik denk altijd aan whisky. Is de vier al in de klok? :mrgreen: Welkom Dimple.  :-)
Bij mij net twee keer 14:24 :-).

vindurden

• Bekijk profiel
Reactie #2932 Gepost op: 07 oktober 2008 - 13:46:08
Ik zal me even netjes voorstellen aangezien ik inmiddels voorzichtig aan het posten ben geslagen. Vooralsnog heb ik nog geen zware inhoudelijke bijdrage geleverd hier maar ik ga zeker mijn best doen om mijn steentje bij te dragen.

Ik werk voor mezelf als interim manager op het gebied van Human Resources en nee, niet alle mannen in HR (of personeelszaken) lopen rond in spijkerbroeken en truien op hun werk. Zeker als "dure" interimmer dien je er professioneel uit te zien en vandaar ook mijn interesse in met name pakken en hemden. Ik zag tot mijn blijdschap dat ik hier ook voor mijn andere interesses tercht kan. Ik houd nl. van mooie spulletjes.

Op pakkengebied moet ik nog veel leren en hoop aardig wat op te steken hier. Om een idee te geven: ik heb nu in mijn kast hangen: 1 Boss, 2 Nino Danieli, 1 Suit Supply en 2 maatpakken van Possen.com. Hier wil ik wat meer kwaliteit in brengen en heb nu een afspraak voor het aanmeten van een Caruso MTM. Verdere tips uiteraard welkom.

groeten, vindurden

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2933 Gepost op: 07 oktober 2008 - 14:06:20
Ik zal me even netjes voorstellen aangezien ik inmiddels voorzichtig aan het posten ben geslagen. Vooralsnog heb ik nog geen zware inhoudelijke bijdrage geleverd hier maar ik ga zeker mijn best doen om mijn steentje bij te dragen.

Ik werk voor mezelf als interim manager op het gebied van Human Resources en nee, niet alle mannen in HR (of personeelszaken) lopen rond in spijkerbroeken en truien op hun werk. Zeker als "dure" interimmer dien je er professioneel uit te zien en vandaar ook mijn interesse in met name pakken en hemden. Ik zag tot mijn blijdschap dat ik hier ook voor mijn andere interesses tercht kan. Ik houd nl. van mooie spulletjes.

Op pakkengebied moet ik nog veel leren en hoop aardig wat op te steken hier. Om een idee te geven: ik heb nu in mijn kast hangen: 1 Boss, 2 Nino Danieli, 1 Suit Supply en 2 maatpakken van Possen.com. Hier wil ik wat meer kwaliteit in brengen en heb nu een afspraak voor het aanmeten van een Caruso MTM. Verdere tips uiteraard welkom.

groeten, vindurden

Hehe Welkom

Bij heer Boone of bij de mannen van Oger?

vindurden

• Bekijk profiel
Reactie #2934 Gepost op: 07 oktober 2008 - 14:22:48
Hehe Welkom

Bij heer Boone of bij de mannen van Oger?

mijnheer Boone gaat mij in een Caruso hijsen inderdaad...

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2935 Gepost op: 07 oktober 2008 - 15:02:43

Gaarne foto's tegen die tijd :-)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2936 Gepost op: 07 oktober 2008 - 16:23:17

Niets te danken. :mrgreen:

Dr Funkenstein

• Gebruiker
  • The Original Dr Shade
    • Bekijk profiel
Reactie #2937 Gepost op: 08 oktober 2008 - 08:39:58
Er werd in een ander topic op deze site voorgesteld dat ik me zou voorstellen, vandaar dat ik hieraan gevolg geef. Ik werk bij de Gemeente Maastricht, voor welke gemeente ik bedrijven adviseer en begeleid bij het vinden van geschikte bedrijfshuisvesting, zakelijk vastgoed in eigendom van de gemeente verhuur en verkoop, ben betrokken bij gebiedsontwikkelingsprojecten (bedrijfsterreinen, stadsontwikkeling). In het verleden ben ik naast dit werk werkzaam geweest in de (muziek)journalistiek (St Ned Top 40, Update Mag, BG Mag) en media (radio: L1 RTV, Radio Noordzee; presentatie radioprogramma's).

Kleding: veel maatwerk, in de loop van de jaren doorgegroeid naar steeds beter zittende kleding en sinds een aantal jaren het strakke Napolitaanse en Romeinse spul. Winkels: eigenlijk alleen maar Shoes & Shirts en Montulet, omdat deze winkels de beste collectie hebben (Montulet opent a.s. vrijdag een tweede vestiging voor enkel maatwerk) en omdat het buurtwinkels zijn in de wijk waar ik woon (het centrum van de stad). Maatwerk geldt ook voor geluidsinstallaties, de andere grote interesse: Cabasse, Siltech, Pink Triangle en vandenHul is hier de shit, maar dat terzijde.
bailed but cuffed and indicted enter the arena as I take center stage the lights set low and the night has come of age I'm fishing with my boat and I'm fishing for trout mix the Bass Ale with the Guiness Stout fishing for a line inside my brain

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2938 Gepost op: 08 oktober 2008 - 08:41:59
Welkom!
Quotidie potest esse ultimo die

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2939 Gepost op: 08 oktober 2008 - 08:48:21
Montulet is idd.topzaak.
Kan helaas niet aanwezig zijn op de opening.