Er werd in een ander topic op deze site voorgesteld dat ik me zou voorstellen, vandaar dat ik hieraan gevolg geef. Ik werk bij de Gemeente Maastricht, voor welke gemeente ik bedrijven adviseer en begeleid bij het vinden van geschikte bedrijfshuisvesting, zakelijk vastgoed in eigendom van de gemeente verhuur en verkoop, ben betrokken bij gebiedsontwikkelingsprojecten (bedrijfsterreinen, stadsontwikkeling). In het verleden ben ik naast dit werk werkzaam geweest in de (muziek)journalistiek (St Ned Top 40, Update Mag, BG Mag) en media (radio: L1 RTV, Radio Noordzee; presentatie radioprogramma's).
Kleding: veel maatwerk, in de loop van de jaren doorgegroeid naar steeds beter zittende kleding en sinds een aantal jaren het strakke Napolitaanse en Romeinse spul. Winkels: eigenlijk alleen maar Shoes & Shirts en Montulet, omdat deze winkels de beste collectie hebben (Montulet opent a.s. vrijdag een tweede vestiging voor enkel maatwerk) en omdat het buurtwinkels zijn in de wijk waar ik woon (het centrum van de stad). Maatwerk geldt ook voor geluidsinstallaties, de andere grote interesse: Cabasse, Siltech, Pink Triangle en vandenHul is hier de shit, maar dat terzijde.