Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027740 keer gelezen)

Sanderrr

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic - Deel VIII
Reactie #2850 Gepost op: 12 augustus 2008 - 13:30:57
Ook ik zal mij maar even voorstellen.

Sander, 25 jaar oud en woon binnenkort in Amsterdam en begin met werken. Momenteel bestaat mijn "stijl" collectie uit een Suit Supply pak en een paar shirts van SuSu en Boss. Voor bij het pak heb ik een paartje Van Bommel's en voor alledag heb ik een paar Floris van Bommel schoenen, de Floris' vallen mij eigenlijk een beetje tegen qua kwaliteit. In de planning voor volgende maand staat een Oger pak en mooie Magnanni schoenen :)

Ik wil hier vooral tips/advies verkrijgen over schoen onderhoud en waar goede kwaliteit shirts voor een goede prijs te krijgen zijn.

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2851 Gepost op: 12 augustus 2008 - 15:26:42
Sanderrr welkom!
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #2852 Gepost op: 12 augustus 2008 - 15:36:41
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Reactie #2853 Gepost op: 12 augustus 2008 - 19:48:00
Ik word er 17 in oktober!  :-D En ga nu naar mijn 6e middelbaar en daarna universiteit, dus als ik mijn eerste maand unief doe ben ik er ook nog steeds 17.. Het valt wat te zien hoe laat je precies verjaart.

Cicero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2854 Gepost op: 14 augustus 2008 - 18:20:01
Gegroet, mede-stilisten! Ik lees al een enige tijd, maar vond het nu wel eens tijd om op de voorgrond te treden.

Ik werk als advocaat in Den Haag. Als ik dit voorsteltopic zo eens doorlees, behoor ik tot de oudere garde (30+), maar ik doe veel aardige nieuwe ideeën op. Zo ben ik inmiddels door het meelezen op dit forum terecht gekomen bij shirtbyhand en - sinds kort - by Menco Nieuwenhuis/Heerlijk/shirtmakers.nl, tot grote tevredenheid. Ik heb weliswaar wat wisselende ervaringen met eerstgenoemde, maar hoe dan ook beter dan de off-the-rack ellende die ik vroeger kocht...

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2855 Gepost op: 14 augustus 2008 - 18:25:14
Welkom Cicero!

Je ervaringen met beide zaken lezen we natuurlijk graag wat uitgebreider in de desbetreffende topics ;)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2856 Gepost op: 14 augustus 2008 - 18:28:37
30+, net als bij kaas: dan begint het pas. Welkom, Cicero.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2857 Gepost op: 15 augustus 2008 - 08:37:20
Gegroet, mede-stilisten! Ik lees al een enige tijd, maar vond het nu wel eens tijd om op de voorgrond te treden.

Ik werk als advocaat in Den Haag. Als ik dit voorsteltopic zo eens doorlees, behoor ik tot de oudere garde (30+), maar ik doe veel aardige nieuwe ideeën op. Zo ben ik inmiddels door het meelezen op dit forum terecht gekomen bij shirtbyhand en - sinds kort - by Menco Nieuwenhuis/Heerlijk/shirtmakers.nl, tot grote tevredenheid. Ik heb weliswaar wat wisselende ervaringen met eerstgenoemde, maar hoe dan ook beter dan de off-the-rack ellende die ik vroeger kocht...

Welkom Cicero. Wij ouderen kunnen natuurlijk altijd versterking gebruiken :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

Mediaman

• Gast
Reactie #2858 Gepost op: 16 augustus 2008 - 10:53:40
Heren,

Na een goede anderhalf jaar meelezen is het tijd om deel te nemen! Ik ben werkzaam in de media- & reclamewereld in 020. Grote interesse in kleding, horloges, design hotels en verre oorden. Niet persé een SF-adept, meer business casual gezien de branche waarin ik werk. Meer een MtM dan bespoke, maar goed wie weet komt dat nog!

Mvg,

Mediaman

Mediaman

• Gast
Reactie #2859 Gepost op: 16 augustus 2008 - 10:56:29
Heren,

Na een goede anderhalf jaar meelezen is het tijd om deel te nemen! Ik ben werkzaam in de media- & reclamewereld in 020. Grote interesse in kleding, horloges, design hotels en verre oorden. Niet persé een SF-adept, meer business casual gezien de branche waarin ik werk. Meer een MtM dan bespoke, maar goed wie weet komt dat nog!

Mvg,

Mediaman

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2860 Gepost op: 16 augustus 2008 - 11:07:05
Hehe Mediaman welkom.
Niets zo veranderlijk als de mens

Mediaman

• Gast
Reactie #2861 Gepost op: 16 augustus 2008 - 15:12:28
Dank!

En gelijk een beginnersfoutje,.... :oops: Ik bedoel meer RTW dan Bespoke.

Favoriete merken:
Pak - SuSu, prima kwaliteit, ik draag niet elke dag een pak, misschien twee keer per maand. Losse jasjes veel H&M

Hemden: SuSu, Shirts & Cappuccino, het basisspul, niet dat drukke met verschillende prints e.d.

Casual: Hugo Boss, A&F, Lacoste, Massimo Dutti, H&M

Schoenen business: Magnanni, Shirts & Cappucino, Gucci, Boss

Schoenen casual: Birckenstocks, Puma, Havaianas, Ipanema, Converse, PRL, Timberland (Heb meer schoenen dan
mijn vriendin vrees ik)

Ondergoed: Claesens, Alan Red

Horloge: Laco B-Uhr, Armani

Geur: Tom Ford, Armani Attitude, Prada Amber, Marc Jacobs

Verzorging: Biotherme, American Crew

Auto: BMW 318i

Favoriete shopstad: Antwerpen by far!

Het uitgangspunt is ingetogen, klassiek en basic, afwisseling, goede prijs/waarde verhouding, Dat is het wel zo'n beetje,....

Grt,

Mediaman

Tim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2862 Gepost op: 17 augustus 2008 - 00:49:34
Heren,

Mvg,

Mediaman

Ahhh nog een mediaman op dit forum... pff die quote van je.. Wordt er mee doodgegooit op de Uni. Welkom!

pino

• Bekijk profiel
Reactie #2863 Gepost op: 17 augustus 2008 - 09:42:14
Liefhebbers,

Ik stel me voor aan jullie. Werkzaam in wereld van print; topsegment qua doelgroep. Kom dan ook in aanraking met de mooiste dingen in de wereld. Bijna 40 jaar en een genieter van al het moois dat ik dagelijks zie.

Draag Canali en Zileri met Borrelli daaronder. Schoenen van allerlei merken. Breitling horloge en pen. Verzorging van Skins Cosmetics, Ren in dit geval. Geur: Creed Vertiver. O ja, ondergoed van het kruidvat, Rolfi!, qua pasvorm het beste dan al het andere wat ik heb gehad. Val ik nu door de mand? En ik rij een Amerikaan omdat ik die het lekkerste vind cruisen. En de bijtelling is perfect! En inderdaad: Antwerpen is ook mijn favoriete stad in Europa! Wat nog meer...ben vegetarisch en 'Heat' is een van mijn favoriete films.

Cheers!
Laatst bewerkt op: 17 augustus 2008 - 09:45:05 door pino

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #2864 Gepost op: 17 augustus 2008 - 09:50:41
Welom Pino!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot