Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027738 keer gelezen)

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VIII
Reactie #2835 Gepost op: 30 juli 2008 - 18:43:15
Welkom fibonacci

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2836 Gepost op: 30 juli 2008 - 18:51:11
Hé, een Zwollenaar, ik kom er ook vandaan. Welkom! Helaas zijn er nogal weinig SF-waardige winkels in de stad en omgeving te vinden. In welke wijk woon je, als ik vragen mag?

fibonacci

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2837 Gepost op: 30 juli 2008 - 18:53:29
Citaat van: "Jesper"
Hé, een Zwollenaar, ik kom er ook vandaan. Welkom! Helaas zijn er nogal weinig SF-waardige winkels in de stad en omgeving te vinden. In welke wijk woon je, als ik vragen mag?

Inderdaad weinig tot geen goede winkels in Zwolle. Woon in Zwolle-zuid. bij de 'markes'

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2838 Gepost op: 30 juli 2008 - 21:02:50
Citaat van: "fibonacci"
Goedemiddag,

Na een lange tijd van lezen en kijken, toch maar besloten mezelf aan te melden.

Natuurlijk hoort voorstellen er dan bij. Mijn naam is Jeroen, 30 jaar en woon in het mooie zwolle.

In mijn werk als accountmanager loop ik dagelijks in pak, maar na een aantal jaar is mijn interesse in kwalitatief mooiere en betere kleding groter geworden. Ondertussen ben ik in het bezit van wat op maat gemaakte suit supply pakken, shirts van shirt by hand en van bommels. Een beginner op het gebied van mode dus wanneer ik hier rondkijk.

Na het lezen op dit forum is mijn interesse gewekt en is er zoveel meer en mooiers te koop. Kleren maken tenslotte de man. Nieuwe project is een paar nieuwe stappers. Wellicht magnanni

Groeten Jeroen

Welkom.

Ik ken fibonacci van de reeksontwikkeling. Heb jij ook die aasociatie of is er ook een meer sartoriale uitleg voor je nickname?
Niets zo veranderlijk als de mens

fibonacci

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2839 Gepost op: 31 juli 2008 - 01:11:48
zoveel woorden zoveel uitleg...

hierbij de achterliggende gedachte.... phi

http://goldennumber.net/

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2840 Gepost op: 31 juli 2008 - 08:51:28
Citaat van: "fibonacci"
zoveel woorden zoveel uitleg...

hierbij de achterliggende gedachte.... phi

http://goldennumber.net/

Leuke site....tnx

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic - Deel VIII
Reactie #2841 Gepost op: 09 augustus 2008 - 22:24:37
Let me introduce myself. Al een tijd geregistreerd, maar nog niet zo actief, behalve veel lezen.

Dragoon, afkomstig uit Amsterdam, werkzaam binnen een financiele instelling. Langzamerhand steeds meer interesse gekregen in kwaliteit en stijl. Huidige garderobe hangt vooral vol middelmaat.  ;D Shirts van oa Hugo Boss (crap kwaliteit en pasvorm die Hugo Boss dingen), schoenen van Bommel en van Lier (de duurste versies van van Lier vind ik persoonlijk mooie en kwalitatief goede schoenen, al zal niet iedereen die mening delen hier :P). Heb daarentegen wel weer een prachige winter overjas, zowel qua kwaliteit en pasvorm van Hugo Boss. Dassen vooral van Suit Supply, vind ik zelf vaak mooie dassen voor een mooie prijs, zie het nog niet gebeuren dat ik meer voor een das ga uitgeven dan dat  ;D Pakken zijn Suit Supply.

Shortlist:
Alleen nog maar maatshirts. Wil verschillende leveranciers proberen oa New Tailor, Circle of Tailors en shirtmakers.
M2M pakken Suit Supply
Stylish watch
Santoni's (december / januari)

Kortom zal op de duur wel een dure hobby worden :P
Laatst bewerkt op: 22 augustus 2008 - 21:19:09 door Dragoon

gittes

• Bekijk profiel
Reactie #2842 Gepost op: 11 augustus 2008 - 21:51:21
laat ik me even voorstellen, kon geen betere openingszin bedenken.

Mijn naam is Marcel, ben zestien jaar, kom uit het mooie friesland en studeer binnenkort accountancy. Na een poosje mee te hebben gekeken heb ik me toch maar aangemeld. Ben gek op Horloges en trotse bezitter van een Raymond Weil tango. Verder draag ik RL, Kenzo, Boss en Prada schoenen, mischien niet des SF maar ben er erg tevreden over. Ben een beginner op dit gebied, maar mijn interesse wordt steeds groter........

RuMouR

• Gebruiker
  • Consider the sarcasm sign to be there - 24/7
    • Bekijk profiel
Reactie #2843 Gepost op: 12 augustus 2008 - 04:00:38
Welkom allemaal!
"Mijn baas doet net alsof ik veel verdien, daarom doe ik net alsof ik druk bezig ben."

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2844 Gepost op: 12 augustus 2008 - 09:07:16
laat ik me even voorstellen, kon geen betere openingszin bedenken.

Mijn naam is Marcel, ben zestien jaar, kom uit het mooie friesland en studeer binnenkort accountancy. Na een poosje mee te hebben gekeken heb ik me toch maar aangemeld. Ben gek op Horloges en trotse bezitter van een Raymond Weil tango. Verder draag ik RL, Kenzo, Boss en Prada schoenen, mischien niet des SF maar ben er erg tevreden over. Ben een beginner op dit gebied, maar mijn interesse wordt steeds groter........

16 ? Heb je een paar klassen overgeslagen ? ;)
Welkom.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2845 Gepost op: 12 augustus 2008 - 09:40:46
Welkom.

En anders kan het de hbo-variant ook zijn, volgens mij zelfs zonder een klas over te slaan. Welkom in ieder geval.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2846 Gepost op: 12 augustus 2008 - 10:10:06

Welkom.
Heet dat niet een vroege leerling?
Nu nog 17 worden...en dan na de vakantie naar de HEAO.

anyway....welkom

gittes

• Bekijk profiel
Reactie #2847 Gepost op: 12 augustus 2008 - 10:30:36
wordt in september 17 en ben een vroege leerling

gittes

• Bekijk profiel
Reactie #2848 Gepost op: 12 augustus 2008 - 10:31:28
doe HEAO

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2849 Gepost op: 12 augustus 2008 - 13:24:16
En anders kan het de hbo-variant ook zijn, volgens mij zelfs zonder een klas over te slaan. Welkom in ieder geval.

Oja natuurlijk ;) Bij studeren denk ik altijd automatisch aan de universiteit.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra