Na wat neuzen op dit mooie forum heb ik me ook geregistreerd.
Mijn naam is Maurice, 21 jaar (20-11 word ik 22) en heb een passie voor mooie schoenen en kleding.
Werk sinds een klein jaar bij Atos Origin. Heb als functie niet iets waarbij ik een pak moet dragen, maar vind het wel erg mooi.
Draag dan ook meestal een nette spijkerbroek of pantalon, en een mooi hemd, al dan niet met manchetten+knopen.
Hemden heb ik vaak van Ralph Lauren. Broeken/spijkerbroeken ook, en soms koop ik nog wel eens een Nudie Jeans.
Schoenen vind ik erg belangrijk. Schoenen maken immers de man

Ben begonnen met Giorgio's en (Floris) van Bommels, en mijn nieuwste aanwinst zijn Magnanni's. Heb ze in Utrecht bij Hermans gekocht, waar ik prima geholpen ben en zeker nog terug kom.
Vind Santoni bijzonder mooi, maar ook bijzonder prijzig. Nog niet iets waar ik nu al aan ga beginnen maar denk dat dat nog komt.
Woon zelf in Weert, maar studeer(duaal) in Utrecht. Ook mijn vriendin woont er, dus kom er geregeld.
Tot nu toe heb ik al wat fijne tips hier kunnen vinden! Welke schoenspanners ik het beste kan nemen voor mijn Magnanni's. Heb ze bij Quality-shop besteld, ben benieuwd hoe ze passen en wanneer ze binnenkomen!