Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (795783 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Het grote "Mijn eerste pak" topic
Reactie #480 Gepost op: 09 september 2009 - 00:53:29
Beter gekleed dan deze man ga je niet zo snel vinden. Als je weet waar je over praat val je alleen al bij het zien van het horloge van deze man van je stoel.
Oei... ik ben blij dat ik op een sofa zit en niet op een stoel, en ik begrijp ook dat ik niet weet waar ik over praat want dit horloge is niet mijn smaak (zie horlogetopic elders).

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #481 Gepost op: 09 september 2009 - 00:58:31
Waar héb je het over :P?! Met van je stoel vallen wordt echt niet bedoelt dat je er belachelijk uit moet zien
Mja, misschien snap ik niet zo goed wat hij bedoelde. Maar als je deze man niet stijlvol gekleed vindt dan herken je 'stijl' nog niet als het met een laars op je gezicht staat te stampen.
Citaat
[-X. Newbees :mrgreen:...
14.000 berichten op een forum over stijl plaatsen maakt je nog niet stijlvol  :roll: ;)

Oei... ik ben blij dat ik op een sofa zit en niet op een stoel, en ik begrijp ook dat ik niet weet waar ik over praat want dit horloge is niet mijn smaak (zie horlogetopic elders).

Gelukkig, ik zou geen gewonden op m'n geweten willen. Maar ik snap niet helemaal wat de relevantie is van het feit dat dit horloge niet jouw smaak is. Mij zegt dat in elk geval vrij weinig. Het is een Patek Philippe 5078P. De 5078P wordt algemeen beschouwd als één van de topstukken van Patek. En Patek wordt algemeen beschouwd als de beste horlogemaker ter wereld (samen met VC).
Laatst bewerkt op: 09 september 2009 - 01:17:28 door Janus

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #482 Gepost op: 09 september 2009 - 02:27:23
Vond het er nogal poenerig uitzien, maar is dus het toppunt van stijl, weet ik dat ook weer, bedankt.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #483 Gepost op: 09 september 2009 - 09:19:36
Zo leren we nog eens wat. :roll: Nu heeft het zien van het horloge mij alleen niet van mijn stoel doen vallen. Waar kan ik me laten bijscholen?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #484 Gepost op: 09 september 2009 - 09:47:53
Geweldig wat een getrol in dit draadje.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #485 Gepost op: 09 september 2009 - 09:56:32
Ik stel voor dat, als daar behoefte aan is, deze discussie elders wordt voortgezet. Het lijkt mij bijzonder sterk dat het pak van de heer Schafer zijn eerste pak is en daarnaast wordt er gereageerd op een in januari 2007 geposte foto, wat het er niet actueler op maakt.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #486 Gepost op: 09 september 2009 - 11:09:27
Ik stel voor dat, als daar behoefte aan is, deze discussie elders wordt voortgezet. Het lijkt mij bijzonder sterk dat het pak van de heer Schafer zijn eerste pak is en daarnaast wordt er gereageerd op een in januari 2007 geposte foto, wat het er niet actueler op maakt.
Eens. Wat mij betreft mogen de posts verwijderd worden.
This, madame, is Versailles.

joosttuinman

• Bekijk profiel
Reactie #487 Gepost op: 14 september 2009 - 14:01:33
Voor goede maatpakken voor weinig geld raadt ik aan om een afspraak te maken met Suit Yourself. zij hebben maatpakken vanaf 269,- Euro en komen bij je thuis opmeten. ik heb er inmiddels 8 bij ze gekocht en draag ze nog allemaal.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #488 Gepost op: 14 september 2009 - 14:09:27
Voor goede maatpakken voor weinig geld raadt ik aan om een afspraak te maken met Suit Yourself. zij hebben maatpakken vanaf 269,- Euro en komen bij je thuis opmeten. ik heb er inmiddels 8 bij ze gekocht en draag ze nog allemaal.

Welkom Joost. Stel jezelf even voor in het daarvoor bedoelde voorsteltopic. Denk dat hier weinig mensen enthousiast zijn over de door jouw voorgestelde link / zaak. Zo komt het ook spammerig over.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #489 Gepost op: 14 september 2009 - 14:11:30
Wat een verademing om zulke enhousiasmerende berichtgeving te krijgen uit betrouwbare en volkomen onafhankelijke bron, zonder enig persoonlijk belang bij deze onderneming!

Ik denk dat ik morgen zelf maar eens 8 pakken ga bestellen bij Suit Yourself, ik lees op de site dat zij naar perfectie streven, dat klinkt mij als muziek in de oren!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #490 Gepost op: 14 september 2009 - 14:13:38
Mijn interesse is ook gewekt!

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #491 Gepost op: 14 september 2009 - 14:14:52
Goeie genade, ik heb meteen een afspraak gemaakt. Sta te trappelen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #492 Gepost op: 14 september 2009 - 14:22:23
Ik twijfel nog. :-k

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #493 Gepost op: 14 september 2009 - 14:23:48

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #494 Gepost op: 14 september 2009 - 14:27:36
Ja, dit is te mooi om waar te zijn. Er zit vast ergens een addertje onder het gras.