Hoi kenners,
Ik wist even niet zo goed of ik nu een nieuw topic hiervoor moest openen, maar ik heb het maar hier geplaatst. Mocht dit beter in een nieuw topic passen (moderater?) dan verplaats ik hem wel. Het gaat om het volgende: ik loop al een tijd na te denken over een grijs pak en omdat ik in de komende maanden mijn eerste maatpak wil gaan laten maken, kan dit mooi gecombineerd worden.
Nu heb ik de laatste tijd veel topics doorgelezen en veel mooie pakken voorbij zien komen, maar mijn vraag is nu, wat zijn jullie ideeen over een grijs pak. Anders gezegd: wat vinden jullie een mooie kleur stof/met streep/ruit? Ik zit wel met het probleem dat ik een lichte huid heb, dus het kan niet heel erg licht grijs.
Tweede vraag is natuurlijk, waar kan ik voor een redelijke prijs een goed pak laten maken. Het hoeft geen bodemprijs te zijn maar ik wil ook liever niet een 2e hypotheek

(omgeving A'dam als het kan) Qua figuur ben ik redelijk lang (1.90) en niet al te breed gebouwd (al fitness ik veel, bodybuilder zal ik niet worden): wat vinden jullie nu een mooi soort pak hiervoor?
Misschien is bovenstaande wel te open qua vraagstelling, het gaat mij er in ieder geval om om wat ideeen op te doen. Als jullie je antwoorden met plaatjes kunnen onderbouwen, zou dat zeer hulpvol zijn. En als ik iets vergeten ben te vermelden, wat voor jullie de beantwoording onmogelijk maakt, hoor ik dat graag (ook als het sowieso onmogelijk is om te beantwoorden).
Ik wacht in ieder geval in volle spanning op de antwoorden.