Inmiddels bij SuSu Maastricht geweest, is ietwat anders gelopen dan verwacht.
Reden om voor MTM te kiezen, was in eerste instantie dat RTW niet goed paste, o.a. broekspijpen bleken te strak om de bovenbenen. Wat ik niet wist, is dat ik steeds normale maten (54) voorgeschoteld kreeg in de winkels waar ik tot dan langs geweest ben.
De verkoper bij SuSu stelde voor om toch even eerst een lengtemaat (94) te proberen. Lengtematen zijn nieuw voor mij, heb ook het idee dat deze in België (waar ik woon) minder courant zijn. In ieder geval bleken de RTW's van SuSu vrij goed te zitten. Keuze was beperkter, maar toch iets gevonden in een donkere zandkleur.
De pasvorm van de RTW hemden bleek ondermaats, voor mijn lichaam dan toch. Heb dus twee MTM's laten aanmeten, een wit en een donkerblauw.
Tot nu toe erg tevreden over SuSu, al is het nog wachten tot het pak versteld is en de hemden klaar zijn. Het is niet de hoogste kwaliteit, de mooiste stof of de fijnste afwerking, maar voor een eerste pak kan het er prima door. Zal foto's posten als het zover is, feedback is altijd welkom, kan mijn smaak en kennis alleen maar vooruit helpen

Hoe mooi een pak ook is, schoenen maken het geheel af. Heb je een mooi paar schoenen?
Ook binnen gesprongen bij Schoes & Shirts in Maastricht. Na veel passen een paar Crockett & Jones gevonden die ook overweg kunnen met mijn kanjers van correctiezolen

. Niet te geloven hoe een paar schoenen de hele look opwardeert!