Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (795795 keer gelezen)

Kris

• Bekijk profiel
Re: Het grote "Mijn eerste pak" topic
Reactie #555 Gepost op: 16 november 2009 - 12:05:27
Inmiddels bij SuSu Maastricht geweest, is ietwat anders gelopen dan verwacht.

Reden om voor MTM te kiezen, was in eerste instantie dat RTW niet goed paste, o.a. broekspijpen bleken te strak om de bovenbenen. Wat ik niet wist, is dat ik steeds normale maten (54) voorgeschoteld kreeg in de winkels waar ik tot dan langs geweest ben.

De verkoper bij SuSu stelde voor om toch even eerst een lengtemaat (94) te proberen. Lengtematen zijn nieuw voor mij, heb ook het idee dat deze in België (waar ik woon) minder courant zijn. In ieder geval bleken de RTW's van SuSu vrij goed te zitten. Keuze was beperkter, maar toch iets gevonden in een donkere zandkleur.

De pasvorm van de RTW hemden bleek ondermaats, voor mijn lichaam dan toch. Heb dus twee MTM's laten aanmeten, een wit en een donkerblauw.

Tot nu toe erg tevreden over SuSu, al is het nog wachten tot het pak versteld is en de hemden klaar zijn. Het is niet de hoogste kwaliteit, de mooiste stof of de fijnste afwerking, maar voor een eerste pak kan het er prima door. Zal foto's posten als het zover is, feedback is altijd welkom, kan mijn smaak en kennis alleen maar vooruit helpen :lol:

Hoe mooi een pak ook is, schoenen maken het geheel af. Heb je een mooi paar schoenen?

Ook binnen gesprongen bij Schoes & Shirts in Maastricht. Na veel passen een paar Crockett & Jones gevonden die ook overweg kunnen met mijn kanjers van correctiezolen :evil: :evil:. Niet te geloven hoe een paar schoenen de hele look opwardeert!  :-D

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #556 Gepost op: 16 november 2009 - 12:46:04
Goed bezig zo te horen!

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #557 Gepost op: 16 november 2009 - 13:28:23
Ik ben erg benieuwd naar die foto's!
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #558 Gepost op: 17 november 2009 - 08:52:15
Goed bezig Kris.

C&J's gekocht? U bent het studenten stadium qua financien ontsprongen :-)
Weet je welke C&J?

Ben zeer benieuwd naar de resultaten.
(en naar je figuur : lang dun hoofd/kort bovenlichaam/lange benen/benen als bomen zo breed/enorme voeten/....:-))
Niets zo veranderlijk als de mens

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #559 Gepost op: 17 november 2009 - 09:02:35
(en naar je figuur : lang dun hoofd/kort bovenlichaam/lange benen/benen als bomen zo breed/enorme voeten/....:-))
Nu durft de arme Kris geen foto's meer te posten...

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #560 Gepost op: 17 november 2009 - 09:24:11

Jawel...hij heeft zich (dacht ik te lezen) goed ingelezen. Hij weet dus dat je hier hoe dan ook wordt afgebrand. Maakt niet uit wat je koopt, hoe je je kleed of hoe je eruit ziet....er is altijd iemand die de vlammenwerper klaar heeft  :mrgreen:

Dat heeft Kris ook wel gezien natuurlijk.....dus....posten op eigen risico. SF kan niet instaan voor eventuele psychische gevolgschade.

Kris

• Bekijk profiel
Reactie #561 Gepost op: 17 november 2009 - 19:15:51
C&J's gekocht? U bent het studenten stadium qua financien ontsprongen :-)
Weet je welke C&J?

De studententijd ligt helaas al meer dan een decennium terug, was me dat een onbezorde (en onbezonnen) tijd ;) ;-). Maar van C&J's kon toen inderdaad geen sprake zijn; het model is de "Swansea", hieronder een foto

Ben zeer benieuwd naar de resultaten.

Bij het aanmeten van de MTM-shirts, heeft de verkoper van SuSu nog een afwijking vastgesteld: ongelijke schouders. Was me nooit eerder opgevallen, dus schrok ervan toen ik het ook zag. Ondanks alles durf ik echter beweren dat ik er niet zo monsterlijk uitzie  :mrgreen:

Jawel, hier is er alvast eentje, de schoenen zonder pak, want dat is nog niet klaar

Jawel...hij heeft zich (dacht ik te lezen) goed ingelezen. Hij weet dus dat je hier hoe dan ook wordt afgebrand. Maakt niet uit wat je koopt, hoe je je kleed of hoe je eruit ziet....er is altijd iemand die de vlammenwerper klaar heeft  :mrgreen:

Laat maar komen, ik kan wel tegen 'n stootje  ;-) ;-)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #562 Gepost op: 17 november 2009 - 19:21:21
Mooie schoenen kris veel plezier ermee.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #563 Gepost op: 17 november 2009 - 19:31:16
Erg mooie schoenen. Mooie kleur ook!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #564 Gepost op: 17 november 2009 - 19:39:59
Als ze bij C&J nou eens leren hoe ze schoenen moeten fotograferen, verkopen ze er een boel meer. Ziet er goed uit, Kris.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #565 Gepost op: 17 november 2009 - 19:59:11
De studententijd ligt helaas al meer dan een decennium terug, was me dat een onbezorde (en onbezonnen) tijd ;) ;-). Maar van C&J's kon toen inderdaad geen sprake zijn; het model is de "Swansea", hieronder een foto
Errug mooie schoen Kris.

Citaat
Bij het aanmeten van de MTM-shirts, heeft de verkoper van SuSu nog een afwijking vastgesteld: ongelijke schouders. Was me nooit eerder opgevallen, dus schrok ervan toen ik het ook zag. Ondanks alles durf ik echter beweren dat ik er niet zo monsterlijk uitzie  :mrgreen:
Dan maar omdopen tot "quasi modo"?
Wel goed dat de man het opmerkte en er mee verder werkte. Dat kan het eindresultaat alleen maar ten goede komen. Daarnaast...als het je zelf eigenlijk nog nooit was opgevallen zal het wel meevallen met de ongelijkheid.

Citaat
Jawel, hier is er alvast eentje, de schoenen zonder pak, want dat is nog niet klaar

plaatje
Zoals gezegd ... mooie schoen. Het lijkt op deze foto (in ieder geval op mijn monitor) alsof de schoenen zweven. Eigen foto of een van C&J zelf? In dat laatste geval heeft Carwo (paar posts eerder) helemaal gelijk :-)

Citaat
Laat maar komen, ik kan wel tegen 'n stootje  ;-) ;-)
:-) Maak je borst dan maar nat :-)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #566 Gepost op: 17 november 2009 - 20:06:36
Als ze bij C&J nou eens leren hoe ze schoenen moeten fotograferen, verkopen ze er een boel meer. Ziet er goed uit, Kris.
Inderdaad, de Swansea heeft mij nooit echt aangetrokken tot nu.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #567 Gepost op: 17 november 2009 - 20:11:06
[...]. Eigen foto of een van C&J zelf? In dat laatste geval heeft Carwo (paar posts eerder) helemaal gelijk :-) [...]

Eerste geval toch?

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #568 Gepost op: 18 november 2009 - 01:38:14
Volgens mij ben je de ideale nieuwkomer op SF, Kris: post plaatjes, kan tegen een 'stootje', koopt 'ineens' mooie schoenen, en laat pakken aanmeten.

Ongelijke schouders heeft volgens mij bijne iedereen: je draagt té veel met je prefereer-hand (links of rechts) waardoor die schouder wat inzakt.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #569 Gepost op: 18 november 2009 - 08:09:42
Ongelijke schouders heeft volgens mij bijne iedereen: je draagt té veel met je prefereer-hand (links of rechts) waardoor die schouder wat inzakt.

Inderdaad. Ik was ook het haasje bij de verkoper van de SuSu. "Tikkeltje scheef hier, tikkeltje krom zus..."  :P