Bij de New Tailor is mij een week of twee geleden verteld dat een maatpak met volledig los binnenwerk (full canvas) start bij ongeveer 800 euro. Het bedrag is dan vooral afhankelijk van de stof die je kiest, maar met de range die jij noemt kan je bij de New Tailor zeker slagen.
Daarnaast is voor dat bedrag Menco Nieuwenhuis in Den Haag ook een goede optie. Een ander idee is wellicht Oger.
De SuitSupply biedt ook maatwerk aan, waar ik, tot nu toe, ook goede ervaringen mee heb. Daar ben je, ook weer afhankelijk van de stofkeuze, klaar voor ongeveer 700 euro (500 euro als je nu gebruik maakt van de Quote 500 actie ) , zodat je ook wellicht nog geld overhoudt voor een paar schoenen of iets dergelijks.
Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben, er zijn hier vast nog veel meer mensen die er nog veel meer over kunnen vertellen. Ik raad je ook vooral aan de verschillende topics over deze zaken eens door te spitten.
Groeten,
Bootstrap
PS. Stel je even voor in de desbetreffende topic. Dit wordt altijd op prijs gesteld heb ik gemerkt.