Klopt, ik vind de Anderson & Sheppard fit aansprekend. Heb je een goede suggestie voor een stof? Zat zelf richting een lichte merino of fresco te denken. Wellicht een hopsack structuur.
Heeft inderdaad een fors postuur. Daar steek ik slank bij af. Bedankt voor de tip zal ernaar kijken.
Ik heb al contact gezocht met iemand anders. Jacob zal een tweede adres kunnen zijn. Heb je goede persoonlijke ervaringen, ook qua pakken?Gister gelezen in het topic en een hoop mooie stoffen voorbij zien komen, ook regelmatig gelezen dat zaken anders zijn besloten of anders begrepen werden. Mogelijk is dit te wijten aan het punt dat een klant in beginsel weinig in te brengen heeft. Komt wel onmiskenbaar Italiaans over.
Anders besloten of anders begrepen is part of the deal, bij iedere bespoke operation ik durf zelfs te stellen dat Savile Row dit ook heeft.
Kan mij Jort Kelder herinneren die bij Huntsman een tweed 'shooting' driedelig pak bestelde en zijn broekspijpjes een cm of 5 te kort wilde laten maken (zoals we van Jort gewend zijn) en hij kreeg netjes een broek die dus 5cm langer was dan gewenst, is ook een beetje de charme van bespoke.
Binnenkort krijg ik mijn eerste jasje van Edoardo Longo binnen, op de foto's zag ik al dat de revers een cm of 2 smaller zijn dan gevraagd, dus idem dito. Ben benieuwd hoe Cheolmin van Maestoso het doet, denk dat het jasje te kort gaat zijn (althans korter dan wat ik wil). En zo blijf je altijd een beetje geven en nemen.