Auteur Topic: Carlo Lanza  (243313 keer gelezen)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #780 Gepost op: 22 juni 2019 - 15:12:25
Had eigenlijk gehoopt op iets meer reacties, maar mooi dat Barry en Tjoena in ieder geval de moeite hebben genomen. Nogmaals dank heren. Ik neem het in beraad.

Goed weekend!

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #781 Gepost op: 22 juni 2019 - 18:33:02
Ik ben ook blij met de boxers maar heb geen idee of het voor jou de moeite waard is. Koop er niet ieder jaar 10 van iig.
The man with style, is the man who can smile

King Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #782 Gepost op: 23 juni 2019 - 16:23:09
Ik ben ook blij met de boxers maar heb geen idee of het voor jou de moeite waard is. Koop er niet ieder jaar 10 van iig.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #783 Gepost op: 23 juni 2019 - 21:21:39

Dank Avvo. Klopt, zou een slecht teken zijn wanneer je nu alweer nodig zou hebben. Maar dat je tevreden bent stemt mij positief.

joostUSA

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #784 Gepost op: 23 juni 2019 - 21:46:23
Zeker in de collectie houden, de boxers houden zich goed. Wel twee boxers waar de stiksels los laten, weet niet of meer dit ondervinden? Maar ik grijp ook bijna standaard naar jou boxers Carlo;)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #785 Gepost op: 24 juni 2019 - 09:41:10
Zeker in de collectie houden, de boxers houden zich goed. Wel twee boxers waar de stiksels los laten, weet niet of meer dit ondervinden? Maar ik grijp ook bijna standaard naar jou boxers Carlo;)

Positief Joost, bedankt! kun je me een foto doorsturen van de stiksels? Ga ik even in overleg met de fabriek  :thumbsup:.

Groet en fijne dag.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #786 Gepost op: 24 juni 2019 - 11:09:15
Goedemorgen heren,

Heb er de laatste dagen goed over nagedacht, maar moet het natuurlijk ook niet te moeilijk maken. Het gaat tenslotte om boxers en er zijn echte problemen in deze wereld.

Omdat ik er een aantal klanten zeer blij mee maak, ga ik het merk continueren. Dit geeft me ook vertrouwen voor de toekomst. Er heeft hier slechts 10% gereageerd dat destijds mee deed met de crowdfund actie, maar heb ook mails gestuurd naar een aantal mensen + bij een paar winkels geïnformeerd. Allemaal positief, zij het dat het voor een enkeling prettiger is om een boxer met iets langere pijpen te dragen.

Om dit te vieren heb ik de volgende actie. Bij aankoop van 2 boxers krijg je de 3e cadeau. Of bij aankoop van 5 boxers 2 gratis.

Wanneer de maten niet direct voorradig zijn, stuur me dan een DM en ik zorg dat je ze zsm krijgt wanneer de voorraad aangevuld is.

Fijne dag en nogmaals dank voor de feedback!

Groet,
Carlo 

427

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #787 Gepost op: 24 juni 2019 - 14:12:17

Hier hetzelfde m.b.t de stiksels. Het zijn hele fijne boxershorts overigens! Kleuren zijn goed zo.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #788 Gepost op: 24 juni 2019 - 21:35:58
Vreemd 427. Ik heb het vandaag opgenomen met de fabriek. Ze gaan er naar kijken.

Wordt vervolgd..

ChetBaker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #789 Gepost op: 24 juni 2019 - 21:47:37
Hier ook stikselissues Carlo. Voorlopig, gek genoeg, alleen bij 2 lichtblauwe/baby blue. De andere nog geen last van. Is ook makkelijk te repareren als je het zou willen dus geen groot probleem.

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #790 Gepost op: 24 juni 2019 - 22:07:26
Same here. De lichtblauwe. Inderdaad niet heel boeiend, omdat ze zich verder goed houden. Sowieso wil ik alleen nog donkerblauwe, dus is de keuze makkelijk:p.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #791 Gepost op: 25 juni 2019 - 07:50:50
Goed dat jullie het noemen, het zijn er dus geen 1 of 2. Ga dit hoog oppakken met de fabriek. Zelf had ik een paar losse draadjes met 1 van de boxers, maar die heb ik afgeknipt en probleem heeft zich niet meer voorgedaan.

Fijne dag.
Groet,
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #792 Gepost op: 25 juni 2019 - 08:26:41
Mochten jullie in de gelegenheid zijn; een foto van het stiksel is zeer welkom. Dank alvast.

Groet,
Carlo

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #793 Gepost op: 25 juni 2019 - 08:38:07

Het is de binnenkant onderaan bij een van de pijpen. Ik was nog te lui geweest het af te knippen.

427

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #794 Gepost op: 25 juni 2019 - 13:01:25