Auteur Topic: Carlo Lanza  (243314 keer gelezen)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #720 Gepost op: 06 december 2018 - 08:33:53
Prima boxers inderdaad, erg tevreden mee.

Net als de super service; bestelling was ergens verkeerd geleverd en nadat bleek dat deze onvindbaar was werd zonder probleem een nieuw pakketje gestuurd.

Was mooi nieuws gisteren Barry, bedankt. Ik ben van mening dat het niet zo mag zijn dat wanneer een DHL bezorger heeft zitten slapen, jij eerst moet wachten of het pakketje ooit nog boven water komt. Dus daarom maar direct een nieuwe! Daarom was ik blij met je bericht gisteren.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #721 Gepost op: 06 december 2018 - 08:35:34
Moet ik ook eens doen.

Waar jij woont komen dit soort misverstanden minder snel voor denk ik zo Bogart  :mrgreen:

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #722 Gepost op: 06 december 2018 - 10:45:10
Goedendag heren,

Voor ze allemaal op zijn benoem ik het hier nog even. Mocht je nog een cadeau nodig hebben voor Kerst, laat het me dan tijdig weten. Inhoud: 2 flesjes Birra Italia en 2 paar Carlo Lanza's in katoen (one size). Reguliere prijs 40,-. Actieprijs 29,95. De SF-korting heb ik van 5 naar 10% verhoogd de maand december.

https://www.carlolanza.nl/cadeaudoos-bier-sokken/

Wil je meer dan 1 doos dan kan ik een aangepaste prijs maken.

Groet,
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #723 Gepost op: 14 december 2018 - 14:14:00
Voor de liefhebber: https://www.carlolanza.nl/shop/kousen/?materiaal=4  8)

Verkrijgbaar bij Jacob Amsterdam. Echter, om de order te kunnen produceren moest ik meer laten maken, daarom bied ik ze zelf ook aan (overigens tegen dezelfde prijs).

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #724 Gepost op: 29 december 2018 - 07:27:18
Goedemorgen heren,

Bedankt voor jullie support het afgelopen jaar en de vele mooie complimenten.

Ik heb besloten iets terug te doen. Onder alle sf-ers die de afgelopen 2 weken besteld hebben t/m 2 januari ga ik een paar kniekousen in kasjmier/zijde verloten (waarde 90,-). Ik kies voor deze periode omdat de meeste trouwe klanten hebben besteld vanwege een actie.

3 januari maak ik de winnaar bekend. De leden die nog willen meedoen; dit kan dus t/m 2 januari. De 3e zal ik alle namen noteren en ouderwets middels een lootje de winnaar aanwijzen.

Hele fijne jaarwisseling toegewenst.

Groet Carlo

joostUSA

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #725 Gepost op: 29 december 2018 - 12:19:55
Leuk Carlo! Ben benieuwd;) Jij ook een goede jaarwisseling :thumbsup:

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #726 Gepost op: 03 januari 2019 - 12:45:53
Goedemiddag heren,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2019. Dat het voor jullie allemaal maar een mooi jaar mag worden.

Ik ben het jaar goed begonnen. Zojuist 1 van de leden blij gemaakt met een paar kasjmier kousen die hij heeft gewonnen. Hij zal hier binnenkort wel zijn ervaring delen verwacht ik :).

Groet en fijne dag,
Carlo

Heerst

• Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #727 Gepost op: 05 januari 2019 - 14:46:37
Dank Carlo! Ik heb de kousen zojuist in ontvangst genomen. Verwacht binnenkort verslag  :thumbsup:

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #728 Gepost op: 06 januari 2019 - 10:30:09
Dank Carlo! Ik heb de kousen zojuist in ontvangst genomen. Verwacht binnenkort verslag  :thumbsup:

Bedankt, veel draagplezier :)

Heerst

• Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #729 Gepost op: 14 januari 2019 - 23:37:28
Mijn kennismaking met het concept kous begon enkele jaren geleden. Vijf paar Viccels landden in mijn brievenbus na een korte zoektocht op Stijlforum. Op het eerste gezicht comfortabel en verfijnd, bleken deze kousen van egyptisch katoen niet de ervaring waar ik op had gehoopt. Te stug, te zweterig, en telkens broekspijpen die op de kous bleven plakken. Het feit dat ik ze in flitsende kleurtjes had gekocht deed ook geen wonderen voor de draagbaarheid.

Enige tijd keerde ik terug naar de sok. Toch bleef de kous lonken. Menig ontblote harige enkel boven te korte verwassen sokken aanschouwde ik in het zakelijke leven. Een onfris gezicht dat ik zelf graag vermijd. Ook in deze winterse omstandigheden is de extra isolatie die de kous biedt een welkome toevoeging.

Dankzij stijlforum ontdekte ik ook de producten van Carlo. De sokken en kousen, en sindskort de boxershorts, draag ik met plezier. Dankzij een actie van Carlo trapte ik het jaar af met het topproduct uit zijn assortiment: De kasjmier-zijde kous, bestaande uit 70% kasjmier en 30% zijde. Bij dezen een impressie.

Wat direct opvalt is de gladde en koele handfeel van de kous. De stof heeft van nature een beetje stretch en is iets dikker bij de hiel en teen met mooi afgewerkte, bijna onzichtbare naden. Ik heb gekozen voor navy variant. Waar de wol-zijde kous al zeer comfortabel is, is de kasjmier-zijde kous zo zacht dat je bijna niet voelt dat je deze draagt. Dankzij de fijne weving is de kous licht en ademend, zonder te warm te zijn. "Mag ik voelen?" vroeg een collega. "Natuurlijk," zei ik, "het is alsof er een engeltje over je kuiten piest".

Carlo, nogmaals dank voor de kans deze mooie kousen te ervaren. Dit is een luxe die ik mijzelf hopelijk vaker zal gunnen.
En dan nu, de foto's!

De kasjmier-zijde kous naast de geribde wol-zijde navy kous, beide navy.

De kasjmier-zijde kous in navy. Hier gedragen met: donkerbruine oxfords (Paolo Scafora), Lichtgrijze VBC flannel broek (Suitsupply), navy katoenen boxershort (Carlo Lanza) (niet afgebeeld ;D)

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #730 Gepost op: 15 januari 2019 - 00:53:50
Lekkere platen :).

ChetBaker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #731 Gepost op: 15 januari 2019 - 07:50:44