Goedemiddag heren,
Ik val met de deur in huis en heb wellicht een verrassende mededeling / vraag: Ik heb namelijk sokken nodig, kunnen jullie me helpen?
Gisteren was ik namelijk op Noord Holland Radio in Amsterdam omdat ik heb deelgenomen aan de actie van Veldhuis & Kemper om sokken in te zamelen voor daklozen. Iets dat nu met deze kou nogal een groot probleem is. Zelf heb ik extra dikke wollen kniekousen besteld en met spoed hier naartoe laten komen uit Italië. Inmiddels zijn er duizenden paren verzameld en wordt dit vandaag overhandigt aan het Leger des Heils in Amsterdam.
Aangezien ik een aantal mails heb gehad van mensen die sokken willen doneren heb ik gisteren contact opgenomen met het Leger des Heils in het Noorden voor de 3 noordelijke provincies. Ook hier kennen ze dat probleem uiteraard en is er een groot gebrek en warme / goede sokken.
Daarom bewandel ik eens de andere weg en vraag ik jullie om sokken. Heb je nog sokken die je nooit gedragen hebt of hoogstens 1 x en die niet meer gedragen worden? Stuur ze naar mij op zodat we er anderen blij mee kunnen maken. Dit wordt zeer gewaardeerd!
Mijn adres is:
Hopman 7
8448 NN Heerenveen
Ter compensatie van de verzendkosten wil ik best meedenken in de vorm van een code die wat extra korting geeft op een toekomstige bestelling.
Bedankt alvast voor jullie steun!
Groet,
Carlo