Auteur Topic: Carlo Lanza  (218388 keer gelezen)

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #855 Gepost op: 10 januari 2020 – 14:51:32
tja, ribbed wool navy sucks. cest ca.

dit
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #856 Gepost op: 10 januari 2020 – 16:43:46
saai? of gewoon een k*&%t sok? :mrgreen:

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #857 Gepost op: 10 januari 2020 – 17:45:24
u=o

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.314
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #858 Gepost op: 10 januari 2020 – 21:33:07
Sukke
live and let die

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #859 Gepost op: 11 januari 2020 – 12:59:04
Als je zegt dat je de bloemenkousen bijna niet verkoopt lijkt het mij een rationele keuze om die niet meer te maken. Ik vind je idee van een abonnement overigens erg goed! Maar wat de Jong zegt is ook wel waar. Ik heb niet elk kwartaal drie paar sokken nodig...

Zit wat in ja, maar je kunt desgewenst 1 kwartaal overslaan, bijv in de zomer. Althans, dat lijkt me geen probleem. Zit je op 9 paar kousen die je met korting krijgt in 1 jaar en je kunt op ieder moment opzeggen.

Denk dat dit redelijk flexibel is en een plausibel aantal omdat je ook dan met diverse kleuren gaat werken.

Andere ideeën zijn ook welkom uiteraard.


Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #860 Gepost op: 21 februari 2020 – 17:07:51
Goedemiddag heren,
De laatste maanden hard aan gewerkt en ik ben er blij mee:

www.carlolanza.nl

De doelstelling was om meer sfeer te creëren waardoor mijn product beter tot zijn recht komt. In mijn optiek is dat gelukt. Er zullen vast nog wat gebruikerswensen verwerkt moeten worden, maar dat zal ik gaandeweg zeker gaan oppakken. Tips zijn dan ook welkom.

Groet en fijn weekend,
Carlo 

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: Carlo Lanza
Reactie #861 Gepost op: 22 februari 2020 – 11:05:39
Mooie website Carlo!

Klein verbeterpuntje: als ik op mijn iPhone naar beneden scroll naar de zoekfunctie, verspringt deze omdat er meer assortiment geladen wordt.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #862 Gepost op: 22 februari 2020 – 13:09:57
Mooie website Carlo!

Klein verbeterpuntje: als ik op mijn iPhone naar beneden scroll naar de zoekfunctie, verspringt deze omdat er meer assortiment geladen wordt.

Bedankt voor de tip Barry. Dit komt omdat hij altijd onder het laatste item staat. Als hij dus nieuwe producten laadt, schiet hij weer naar beneden. Jij hebt hem liever bovenin vast staan of dat hij op het onderste niveau met je mee scrolt als het ware?

Groet,
Carlo

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Re: Carlo Lanza
Reactie #863 Gepost op: 24 februari 2020 – 17:10:30
Hoi Carlo, mooie website man! Heb je weer de oude ‘Mannen in stijl’ rib kousen in huis? Meen dat je die op een gegeven moment niet meer verkocht.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #864 Gepost op: 25 februari 2020 – 08:26:35
Hoi Carlo, mooie website man! Heb je weer de oude ‘Mannen in stijl’ rib kousen in huis? Meen dat je die op een gegeven moment niet meer verkocht.

Thanks man, nee alleen nog de Carlo Lanza sokken/kousen. Ik liet deze maken van iets mindere kwaliteit wol. Naast dat het onoverzichtelijk werd om met meerdere varianten te werken wilde ik ook gewoon 1 kwaliteit maken.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #865 Gepost op: 12 maart 2020 – 08:35:56
Goedemorgen,

In het verleden heb ik de wol/zijde kniekousen in navy gehad. Inmiddels zijn deze niet meer op voorraad. Ik krijg zo nu en dan wel een verzoek om ze weer te laten maken, maar er is te weinig vraag naar om de minimaal verplichte aantallen van 70 paar per maat te laten maken.

Nu wil ik best eens een poging wagen om te kijken hoe ver we komen wanneer ik de vraag hier deel op SF.

De reguliere prijs is 24,95. Doe je mee met deze actie dan is de prijs 22,95 per paar.
Bij 3 paar 20,95
Bij 5 paar 19,95
Bij 7 paar 17,95.
Bij 10 paar 16,95

Let op; het gaat alleen om navy rib in een mix van 70% wol en 30% zijde. Levertijd vanaf bestellen ongeveer 5 weken. Daarom zal ik volgende week de knoop doorhakken of we het gaan doen of niet.

Wil je meedoen, stuur me dan even een berichtje of reageer hier in het topic.

Fijne dag!

Groet,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #866 Gepost op: 17 maart 2020 – 21:29:16
Goedenavond allen,

Uiteraard hoop ik dat iedereen hier op SF + familie in gezonde toestand is.

Zelf zou ik op wintersport zijn op dit moment, maar dat plan kon natuurlijk in de ijskast. In plaats daarvan worden we geconfronteerd met een virus dat zijn weerga niet kent. Vele branches hebben het moeilijk. Als ik naar mijzelf kijk is het maar afwachten of winkels de zojuist geleverde voorjaarscollectie wel kunnen betalen. Er is in ieder geval geen klant die het koopt ben ik bang. Dit zal ik moeten afwachten. Net zoals velen niet weten hoe dit gaat aflopen.

Toch ben ik afhankelijk van de winkels en daarom wil ik hoe dan ook helpen. Daarom heb ik het volgende idee bedacht:

Wanneer iemand via de website www.carlolanza.nl sokken bestelt, gaat de omzet naar de fysieke winkel bij hem in de buurt. Jij als klant krijgt direct van mij de sokken toegestuurd. De verzendkosten neem ik voor mijn rekening. Alles om de lokale winkels te ondersteunen in deze moeilijke tijd.

Dit is een actie die voortkomt uit een goed hart, net zoals de sokken-inzameling voor daklozen vorige winter, de inzameling voor het Prinses Maxima Centrum (2500,-) en mijn nieuwste samenwerking met een sociale werkplaats mbt het inpakken van sokken. Als iets duidelijk is geworden, is het wel dat we als mensen zeer kwetsbaar zijn en dat er andere dingen écht belangrijk zijn. Daarmee doel ik op gezondheid en anderen helpen.

Wanneer je besluit mee te doen help je direct een winkel bij jou in de buurt! Ook al kom je hier niet direct, we hebben de lokale winkels wel nodig om alles een beetje leefbaar te houden. 

Heb je hier nog vragen over, stel ze gerust.

Groet, veel gezondheid en een fijne avond toegewenst,
Carlo

G.Agnelli

  • Gebruiker
  • Berichten: 447
  • Forumbenjamin
    • Bekijk profiel
Re: Carlo Lanza
Reactie #867 Gepost op: 17 maart 2020 – 21:56:46
Petje af eens kijken of ik wat sokkenbudget bij elkaar kan krijgen

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #868 Gepost op: 17 maart 2020 – 23:40:59
Petje af eens kijken of ik wat sokkenbudget bij elkaar kan krijgen

Bedankt alvast, grandioos! :thumbsup:

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
Re: Carlo Lanza
Reactie #869 Gepost op: 18 maart 2020 – 06:42:11
Goed initiatief Carlo! :thumbsup: