Goedemorgen heren,
Een aantal maanden geleden heb ik een boxershort lijn gelanceerd. Vele SF-ers hebben destijds die actie gesteund om hiermee te kunnen starten. Sinds die tijd ook vele enthousiaste reacties ontvangen, omdat het in dit huidige boxershort tijdperk een verademing was vanwege de klassieke uitstraling met elastieken band (wel moderne / strakke fit) en alleen het Italiaans vlaggetje. Zie hieronder 1 van de voorbeelden.

Inmiddels heb ik ook al wat kleuren moeten aanvullen omdat er maten op waren, maar vanwege mijn sokkenmerk heb ik er heel eerlijk gezegd geen 100% focus op. Ondanks dat het niet slecht gaat vraag ik mezelf af of ik moet doorzetten. Zo ja, dan moeten er wellicht wat kleuren bij vanwege vernieuwing? Dit vergt echter weer investering terwijl er op sokkengebied nog zoveel te winnen en investeren is.
Inmiddels verkopen 5 winkels actief de boxershorts. Niet veel, maar dit komt ook vanwege de focus. Deze winkels zweren echter wel bij de kwaliteit en willen ze liever niet kwijt. Zou ik er meer focus op hebben dan kan dit aantal wel groeien.
Omdat hier inmiddels ook genoeg ervaringsdeskundigen zitten, pols ik graag jullie mening:
Hoe tevreden zijn jullie over de kwaliteit en pasvorm etc? en een 2e vraag is; doorzetten of 100% focus op sokken wat uiteindelijk ook heel duidelijk is voor een klant.
Groet en dank alvast voor het meedenken,
Carlo