Vorig jaar heb ik de no-shows van CL gekocht en uitgeprobeerd, echter was ik niet helemaal tevreden.
De sokken waren in mijn unlined loafers (mede door de ruwe binnenkant, de schoenen gleden niet over de sokken maar trokken de sokken nog wat hoger) goed zichtbaar en in een paar wat losser zittende loafers gingen de sokken 'lopen' (ze schoten gedurende de dag een aantal keer onder mijn voeten. Over de kwaliteit van het materiaal was ik wel tevreden. De sokken draag ik nog altijd bij sneakers bijvoorbeeld, alleen niet meer bij loafers (sneakers zijn net wat hoger).
Nadat ik mijn ervaring op SF had gepost, nam Carlo contact met mij op. De no-shows waren vrij nieuw in zijn collectie en hij had van een enkele andere klant soortgelijke ervaringen vernomen. Hij vroeg mij wat er volgens mij beter kon aan de sokken en dit zou hij meenemen in het ontwerp van een tweede versie. Nadat er een proefversie van de verbeterde no-shows beschikbaar was, heeft hij deze naar mij verzonden zodat ik kon testen of deze sokken wél deden waarvoor ze bedoeld waren, namelijk niet zichtbaar zijn. Deze sokken heb ik nu al verschillende keren aangehad met verschillende (type) schoenen en kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de nieuwe no-shows. Ze zijn te allen tijde niet zichtbaar en zijn ook nooit 'gaan lopen' zoals de vorige. Na een aantal keer wassen heb ik het gevoel dat ook het siliconen stukje (op de hiel) beter blijft.
Ik kan niets anders dan concluderen dat de nieuwe versie beter is dan de oude en ik als klant erg tevreden ben over het contact met Carlo en de manier waarop hij zijn klanten en SF betrekt bij het ontwikkelen van (nieuwe) producten.