Auteur Topic: Carlo Lanza  (217632 keer gelezen)

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Carlo Lanza
Gepost op: 08 januari 2016 – 21:57:17
Goedenavond heren,

Aangezien Carlo Lanza een nieuwe 'winkel' betreft wil ik dat in het winkelierstopic graag gescheiden houden, ook in de berichtgeving omtrent bepaalde ontwikkelingen. Nu heeft het nog wat overlap maar dit wordt straks duidelijker gescheiden.

Met de door jullie gegeven (tekst)tips ben ik overigens al aan de slag gegaan.

http://www.carlolanza.com

Groet,
Carlo

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2016 – 23:59:51
Beter idd, dit. Goed bezig.

Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2016 – 09:01:30
 :thumbsup:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2016 – 17:06:47
Bedankt mannen! Geeft weer energie om door te gaan  :thumbsup:

Groet,
Carlo

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2016 – 19:27:48
Wow, 2 eigen winkelierstopics.

Moet niet veel gekker worden.
Je doet t slim hoor, en je spullen zullen best okι zijn.
Maar op een gegeven moment moet je je afvragen of het nog wel kies is om onder 2 labels hier handel drijven.
Je zit mij niet in de weg, maar ergens schuurt t bij mij wel op een of andere manier.
Be yourself no matter what they say

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Carlo Lanza
Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2016 – 19:28:24
Je zou het niet posten als het je niet in de weg zou zitten...


carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2016 – 19:30:40
Het schuurt Emilio, het schuurt
Be yourself no matter what they say

Dagobert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #7 Gepost op: 11 januari 2016 – 20:44:54
Boeiend.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #8 Gepost op: 11 januari 2016 – 21:44:41
Wow, 2 eigen winkelierstopics.

Moet niet veel gekker worden.
Je doet t slim hoor, en je spullen zullen best okι zijn.
Maar op een gegeven moment moet je je afvragen of het nog wel kies is om onder 2 labels hier handel drijven.
Je zit mij niet in de weg, maar ergens schuurt t bij mij wel op een of andere manier.

Goed dat je het aangeeft. Het is en blijft een winkelierstopic. Ik deel graag mijn plannen met jullie, dat is alles. Mag na ruim 3 jaar - na best wat beproevingen doorstaan te hebben - hopen een positie verworven te hebben waaruit blijkt dat ik niet alleen op commercieel gewin uit ben. Voorbeelden zijn volgens mij de weinig schreeuwerige aanbiedingen week na week. Daarnaast doe ik ook iets met de feedback die ik krijg en probeer ik niet goedkoop te scoren. Het onderhouden van het forum kost mij ook veel tijd, maar die investeer ik graag.  Zo heb ik veel moeite gedaan om na een 3 tal vragen van leden, grenadine dassen in te kopen. Uiteindelijk komt daar weinig tot niets uit en verwijs ik zelfs nog iemand door naar Oger omdat die een scherpe aanbieding had op dat moment. 

Wanneer ik me in jouw positie verplaats zou ik me best kunnen voorstellen dat het 'schuurt'. Echter,  jij kent mijn intenties blijkbaar niet en die zijn berust op goede bedoelingen. Deze 2 'winkels' zijn voor mij heel belangrijk, net als SF dat is. De winkels omdat het mijn ultieme doel is om te laten slagen. SF vanwege de mooie contacten en de waardevolle inhoud. 

Dat duidelijk gemaakt te hebben laat ik het graag aan de moderators over wat hiermee te doen. Ik wil namelijk niemand irriteren met mijn enthousiasme.

Fijne avond,
Carlo

Punt

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.111
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #9 Gepost op: 12 januari 2016 – 10:20:00
gezeur....

Goed werk Carlo!

Respect the beard

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #10 Gepost op: 12 januari 2016 – 10:21:59
idd is altijd wel een azijnpisser die wat te zeuren heeft
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #11 Gepost op: 12 januari 2016 – 10:38:30
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Godfreys

  • Gebruiker
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #12 Gepost op: 12 januari 2016 – 10:57:52
Ja hoor, ziet er erg mooi uit. Een tip: als je door je menu gaat, bijvoorbeeld bij 'Over Carlo' komt je header over je menu heen. Zou ik een andere plek geven en wat opschuiven.

Echt waar? Boeiend.

chevc

  • Gebruiker
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #13 Gepost op: 12 januari 2016 – 12:13:28
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de sokken op Lanza en Mannen in Stijl?

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #14 Gepost op: 12 januari 2016 – 23:31:33
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de sokken op Lanza en Mannen in Stijl?

Lanza sokken zijn allen handgektteld en hebben een aantal extra toevoegingen. O.a. dubbel manchet waardoor de sok minder afzakt. In dit product zie je bijvoorbeeld 1 van de foto's ingezoomd op de bovenkant, oftewel het manchet: https://www.manneninstijl.nl/gele-sokken-carlolanza/. Een ander punt is dat polyamide meegeweven is door de hele voet en niet alleen ter versteviging van de hiel en teen wat je vaak ziet bij goedkopere varianten. De Lanza sokken zouden dan ook slijtvaster moeten zijn. Tenslotte heb ik deze sokken net iets langer gemaakt. Door ze 2 cm langer te maken vallen ze net beter op de kuit is mijn idee.

De sokken van Mannen in Stijl zijn niet allemaal handgeketteld en komen grotendeels van leverancier Sozzi. Voor de Lanza sokken heb ik een nieuwe leverancier gevonden waarbij ik veel flexiber bovenstaande toevoegingen kon laten doorvoeren. Echt een uniek product kan ik wel zeggen.

Groet,
Carlo