Auteur Topic: Carlo Lanza  (243311 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #810 Gepost op: 30 juni 2019 - 19:35:38
Iets langere pijpjes, en strak om het bovenbeen.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #811 Gepost op: 01 juli 2019 - 08:50:16
Iets langere pijpjes, en strak om het bovenbeen.

Zal kijken of dit een mogelijkheid is  :thumbsup:

Kier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #812 Gepost op: 01 juli 2019 - 20:02:57
Wat mij betreft mag je ze laten zoals ze zijn. Strakkere en langere pijpjes zal voor mij het draagcomfort verminderen.
Dat je iets aan krijgt, wil nog niet zeggen dat je het past.
Dat je iets past, wil nog niet zeggen dat het je staat.

Heerst

• Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #813 Gepost op: 01 juli 2019 - 21:15:38
Vind de boxers ook goed zoals ze zijn. Fijn dat je ze in het assortiment houdt.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #814 Gepost op: 03 juli 2019 - 17:33:08
Goed om te horen heren!

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #815 Gepost op: 08 juli 2019 - 21:12:59

Ik kan ook bevestigen dat ik een donkerblauwe heb waar het is gebeurd. Ik naai hem zelf wel weer aan elkaar, maar wilde je het toch nog ff laten weten.

Verder zijn ze prima zoals ze zijn.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #816 Gepost op: 09 juli 2019 - 08:07:37
Dank voor je bericht Tjoena. Ik heb de bevestiging dat alle naden aan weerszijden doorgestikt gaan worden zodat dit niet meer voorkomt.

Groet,
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #817 Gepost op: 12 juli 2019 - 12:48:05
Goedendag heren,

Voor komende winter ga ik het kousenaanbod aanpassen. Hoe jammer ook; ik ga minder voorraden aanleggen. De verkoop van kousen komt alleen nog via SF en zeer sporadisch daarbuiten. Aangezien ik ook de productieaantallen omhoog heb zien gaan, moet ik een keuze maken.

Voor mijn gevoel kan ik het echter niet maken om als sokkenmerk straks geen kousen meer aan te kunnen bieden, dus heb een manier bedacht om het voor beide partijen interessant te houden en dat is middels een groepsorder. Komt ook mede omdat ik door de jaren heen een aantal vaste klanten heb gekregen en die kunnen de kousen hierdoor gewoon blijven dragen.

Jullie kunnen me je voorkeuren doorgeven in de kleuren donkerblauw, antraciet, zwart (merinowol rib). Een extra kleur / variant gaat in overleg en is afhankelijk van de interesse hier op SF. Ze zijn verkrijgbaar in de maatvoering 39-43 en 44-48.

De reguliere prijs is 21,95 voor wollen kousen. Wanneer je meerdere paren besteld geldt de volgende staffel:

2-3 paar 2o.95
4-7 paar 18,95
9-12 paar 16,95
13 paar of meer 14,95.

Mocht er dus interesse zijn dan hoor ik het graag.

Groet en fijn weekend alvast.
Laatst bewerkt op: 12 juli 2019 - 13:00:10 door Carlo Lanza

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Carlo Lanza
Reactie #818 Gepost op: 12 juli 2019 - 13:29:54
Als vaste kousen fan... Heb je ook donkergroen of aubergine? Uiteraard wil ik daar dan wel meer paar vanaf nemen
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #819 Gepost op: 29 augustus 2019 - 12:26:38
Vandaag in samenwerking met de sociale werkplaats in Heerenveen begonnen met het inpakken van de Limoncello en sokken cadeaudozen! Erg mooi om dit te doen met deze enthousiaste mensen.

Voor de SF-ers die ze al hebben gereserveerd; ze komen eraan!

https://www.carlolanza.nl/cadeaudoos-sokken-limoncello/

Ook zijn er nog een aantal bierpakketten over. Het bier is t/m oktober houdbaar, dus heb ze voor een aangepaste prijs in de aanbieding. Mocht je nog een cadeau nodig hebben, dan is dit wellicht nog een leuk idee.

https://www.carlolanza.nl/cadeaudoos-bier-sokken/

Fijne dag!

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #820 Gepost op: 11 september 2019 - 11:12:00
Goedemorgen heren,

Ik heb vandaag een aanvulling gekregen van boxershorts in donkerblauw en zwart.

De stiknaad is verstevigd, de pijp 1 cm verlaagd. Alle feedback van SF is hierin verwerkt. Hiermee hoop ik iedereen tevreden te stellen, iets wat me vermoedelijk nooit gaat lukken maar wel blijf nastreven.
Wat ik wel belangrijk vind om te vermelden is dat bij mij nog steeds geen problemen zijn opgetreden met de 'oude' boxers na een jaar dragen, dus hoop niet dat ik ze nu té goed heb gemaakt ;).

Om de nieuwe uit te kunnen testen heb ik de SF korting vandaag en morgen van 5 naar 25% opgehoogd, zodat je ze evt. zelf kunt ervaren. De aangepaste varianten zijn M L en XL in zowel zwart als donkerblauw.

Kortingscode is SF.

Groet,
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #821 Gepost op: 12 september 2019 - 22:14:57
Goedemorgen heren,

Ik heb vandaag een aanvulling gekregen van boxershorts in donkerblauw en zwart.

De stiknaad is verstevigd, de pijp 1 cm verlaagd. Alle feedback van SF is hierin verwerkt. Hiermee hoop ik iedereen tevreden te stellen, iets wat me vermoedelijk nooit gaat lukken maar wel blijf nastreven.
Wat ik wel belangrijk vind om te vermelden is dat bij mij nog steeds geen problemen zijn opgetreden met de 'oude' boxers na een jaar dragen, dus hoop niet dat ik ze nu té goed heb gemaakt ;).

Om de nieuwe uit te kunnen testen heb ik de SF korting vandaag en morgen van 5 naar 25% opgehoogd, zodat je ze evt. zelf kunt ervaren. De aangepaste varianten zijn M L en XL in zowel zwart als donkerblauw.

Kortingscode is SF.

Groet,
Carlo

Bedankt weer voor de interesse mannen. De laatste boxers ben ik aan het inpakken en worden morgen verstuurd. De verhoogde kortingscode van 25% loopt eind van de avond af. Fijne avond in ieder geval.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #822 Gepost op: 09 november 2019 - 13:49:16
Goedemiddag heren,

Graag even jullie advies over het volgende. Ik sta aan de vooravond om de website volledig om te gooien. Persoonlijk vind ik dat het geen recht doet aan het product en dat het anders moet.

Met een nieuwe website wil ik meer het verhaal achter mijn merk laten zien, dus meer fotografie en video toevoegen.

Aangezien jullie ook veel online zijn zou ik willen weten of jullie nog tips hebben ter inspiratie. Met andere woorden; welke websites/merken hebben dit goed voor elkaar.

Groet en fijn weekend,
Carlo

JorisJ

• Gebruiker
  • Als de schoen past, vergeet men de voet.
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #823 Gepost op: 09 november 2019 - 14:05:10
De website van Gaziano & Girling heeft wel een goede storytelling a.d.h.v. foto en video vind ik..

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #824 Gepost op: 09 november 2019 - 14:18:06
De website van Gaziano & Girling heeft wel een goede storytelling a.d.h.v. foto en video vind ik..

Heel mooi, bedankt Joris!