Auteur Topic: Ogér  (1123017 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #870 Gepost op: 13 oktober 2006 - 19:52:59
Prak en NY, nu is het wel genoeg geweest!  :P
This, madame, is Versailles.

NY

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #871 Gepost op: 13 oktober 2006 - 19:54:48
Citaat van: "mr_prak"
Ja hoor duidelijk zat. Je had het niet hoeven herhalen. Als je het in eerste instantie niet zo pathetisch opgeschreven had was het meteen al best geweest.

@die andere kil, de vriend van 'ouwe' oger zullen we maar zeggen
Als ik een winkel open die ik Prak noem, en daarmee zo veel mogelijk in het nieuws etc. probeer te komen, gaan de mensen het hebben over prak, de winkel. Als iemand mij dan als persoon wil aanduiden en niet mijn winkel is een uitspraak als 'de oude zelf', of 'de man zelf' doodnormaal. Als ik daar te ijdel voor ben had ik a) mijn winkel niet Prak moeten noemen en b)Niet nog persoonlijk met mijn kop in allerlei blaadjes gaan staan.

Waarschijnlijk deelt 'de ouwe zelf' mijn mening (lijkt me een redelijke man) en maak jij je dik om niets.

Ik ben blij dat u me nu wel begrijpt, ik zal met mijn woordkeuze de volgende keer rekening met u houden.( doe ik met mijn zoontjes ook).

mr_prak

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #872 Gepost op: 13 oktober 2006 - 19:58:19
Ha, puik werk jongen. Als je dat doet zal je merken dat je veel minder mensen irriteert!   Hulde voor dit goede voornemen

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #873 Gepost op: 13 oktober 2006 - 20:24:02
He prakkie,ik hoef niemand te hulp schieten.
NY spreekt uit ervaring.
De manier waarop jij reageert zegt genoeg.
Beetje respect tonen, of ben jij nooit een andere jongen van de straat tegen gekomen?

BigB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #874 Gepost op: 13 oktober 2006 - 20:37:42
NY man... jij komt hier nog maar net kijken!! Dat weet je misschien niet, maar dat betekend dat je geacht wordt een beetje mee te lezen en HOOGUIT af en toe een noot te  plaatsen als 'aha' of 'juist ja'.

PS
Ook wel weer cute dat je het opneemt voor je vriendje.

ik kom ook net kijken...maar vanaf hoeveel posts mag ik dan meer posten dan 'aha' en 'juist ja'???

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #875 Gepost op: 13 oktober 2006 - 20:51:45
Citaat van: "BigB"
NY man... jij komt hier nog maar net kijken!! Dat weet je misschien niet, maar dat betekend dat je geacht wordt een beetje mee te lezen en HOOGUIT af en toe een noot te  plaatsen als 'aha' of 'juist ja'.

PS
Ook wel weer cute dat je het opneemt voor je vriendje.

ik kom ook net kijken...maar vanaf hoeveel posts mag ik dan meer posten dan 'aha' en 'juist ja'???

Blijkbaar 110 posts (aan zijn profiel te zien).  :?

mr_prak

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #876 Gepost op: 13 oktober 2006 - 20:54:24
BigB:
jij mag vanaf nu gewoon lekker je gang gaan.

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #877 Gepost op: 13 oktober 2006 - 20:57:46
Bracco²

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #878 Gepost op: 13 oktober 2006 - 20:59:42
Ha, puik werk jongen. Als je dat doet zal je merken dat je veel minder mensen irriteert!   Hulde voor dit goede voornemen

Dat 'minder mensen irriteren' gaat voor jou in elk geval niet op, probeer je een beetje normaal te gedragen joh.
Stemt rechts en haalt links in

Huey

• Gast
Oger - Deel III
Reactie #879 Gepost op: 13 oktober 2006 - 22:15:34

Misschien wil je voor jezelf spreken? NY irriteert mij totaal niet. Verder zou ik graag zien dat je zelf ook even wat rustiger aan doet... Je hebt hier wel met mensen te maken en niet met anonieme bots. Een discussie kan ook op een andere toon.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #880 Gepost op: 13 oktober 2006 - 23:51:29
Dat was me een dagje Oger zo te lezen aan de reacties.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Oger - Deel III
Reactie #881 Gepost op: 14 oktober 2006 - 00:13:00
Ik stel een ban voor, mr_prak kan zich duidelijk niet gedragen. Ordinaire schreeuwlelijk.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #882 Gepost op: 14 oktober 2006 - 09:14:19
Citaat van: "BigB"

Aantal posts is één factor, maar je moet ook nog gevisiteerd worden door de ballotagecommissie, dus zo makkelijk kom je er niet...  :twisted:

Anyway... bovenstaande is natuurlijk puur onzin, en ik snap niet waar prak het idee vandaan haalt  :shock:, vanaf post 1 kan alle info nuttig wezen :)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #883 Gepost op: 14 oktober 2006 - 09:23:16
Citaat van: "Sergio"
Ik stel een ban voor, mr_prak kan zich duidelijk niet gedragen. Ordinaire schreeuwlelijk.

Als we hier naar een hoger niveau willen kan dit een optie zijn wat mij betreft. Wat begon met een ervaring van Lex's prachtige shirt eindigt in een 'bithfight'.

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #884 Gepost op: 14 oktober 2006 - 09:28:55
Ik verbaas me af en toe werkelijk over de inhoud van sommige posts, en moet me dan menig maal afvragen wat die mensen op een stijlforum doen!?  :?
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France