jullie moeten wel beseffen dat onze gemm klant wat minder na hoeft te denken over een paar tientjes... Uiteraard is dit geen vrijbrief om zomaar prijsverhogingen door te voeren.. afspraak is afspraak... als je iets zeker wilt weten moet je het vragen (bij het opmeten) en kan je dit gebruiken als je je shirt komt ophalen..
Beste Jip,
met alle respect - ik ben het idd eens met je eerdere opmerking dat dat nog wel eens wil ontbreken - maar deze quote vind ik echt onbegrijpelijk. Ik vind het ongepast, genant en arrogant.
Dat de gemiddelde klant 'wat minder hoeft na te denken over een paar tientjes' is inderdaad nooit een vrijbrief om een shirt stukken duurder te laten uitvallen. Ik kan niet begrijpen dat je deze opmerking maakt. Kennelijk zoek je naar een excuus voor het voorval. Ik vind het wel leuk dat je van een prijsverhoging spreekt want dat suggereert dus inderdaad dat niet de prijs hoger is uitgevallen, maar dat jullie de prijs hoger hebben gemaakt (wat natuurlijk niet zo is

) Fijn dat je toch in het credo 'afspraak is afspraak' gelooft.
Overigens: door jouw opmerking suggereer je dat LexP meer heeft moeten nadenken over de financiele kant dan jullie gemiddelde klant, maar uit zijn eerdere posts komt dat juist helemaal niet naar voren! Op deze gebeurtenis is dat dus totaal irrevelant. Als laatste geef je even aan dat als de klant een prijs met zekerheid wil weten, hij daarnaar moet vragen zodat je 'dit kan gebruiken bij het ophalen'... Ik wil wel even in mijn wetboekjes zoeken naar de juiste aanverwante artikelen, maar zoals jij het stelt werkt het in onze rechtstaat gelukkig niet. Het is de verkoper die de verkoopprijs moet duidelijk maken. Zelfs nu Lex de veel hoger uitgevallen (want hij heeft er weldegelijk naar gevraagd!) koopsom heeft voldaan betekent het niet dat hij geen kans meer heeft op een actie (al maakt ie het zichzelf juridisch lastig).
Even voor de duidelijkheid; deze reactie is niet op jouw collega's bij Oger of Oger zelf gericht, maar op jou. EDIT: want ik hoop en ga ervanuit dat je niet namens Oger spreekt