Auteur Topic: Ogér  (1123026 keer gelezen)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #945 Gepost op: 07 december 2006 - 18:15:06
Citaat van: "mr_prak"
Guys,

ik heb een weekje terug ofzo 2 keer FpO gehaald. Van eentje is nu mijn boventste knoopje al los!! En het was allemaal vastgemaakt met een zampa. Is het reeel om terug te gaan??

Gewoon even zelf aanzetten, kost minder moeite. Of je moet vlakbij wonen natuurlijk.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #946 Gepost op: 07 december 2006 - 19:46:05
Citaat van: "f430"
Citaat van: "mr_prak"
Guys,

ik heb een weekje terug ofzo 2 keer FpO gehaald. Van eentje is nu mijn boventste knoopje al los!! En het was allemaal vastgemaakt met een zampa. Is het reeel om terug te gaan??

Gewoon even zelf aanzetten, kost minder moeite. Of je moet vlakbij wonen natuurlijk.

Idd ik heb het ook bij al mijn shirts en erop zetten is sneller...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger - Deel III
Reactie #947 Gepost op: 10 december 2006 - 13:53:28
Svp verder in het volgende deeltje van dit topic!  :wink:
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Oger - Deel IV
Reactie #948 Gepost op: 10 december 2006 - 19:36:54
Hier verder met deel IV
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Envy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #949 Gepost op: 11 december 2006 - 12:33:32
Ik heb eigenlijk heel weinig met Oger. Wat mij betreft hangt er een veel te commerciële "wat zullen we die nu eens aansmeren"-sfeer en het personeel wat ik ben tegengekomen is alles behalve sympathiek en nogal op provisie belust, lijkt het. Je bent in feite goed genoeg om geld uit te geven maar daarna ben je direct vergeten. Ik heb toch liever een winkel met gemeende vriendelijkheid en een fijnere sfeer die bovendien niet zo'n gemaakte "kijk eens wat een geweldige merken we toch hebben"-propaganda voert.
Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinions, their lives a mimicry, their passions a quotation.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #950 Gepost op: 11 december 2006 - 16:36:40
Citaat van: "Envy"
Ik heb eigenlijk heel weinig met Oger. Wat mij betreft hangt er een veel te commerciële "wat zullen we die nu eens aansmeren"-sfeer en het personeel wat ik ben tegengekomen is alles behalve sympathiek en nogal op provisie belust, lijkt het. Je bent in feite goed genoeg om geld uit te geven maar daarna ben je direct vergeten. Ik heb toch liever een winkel met gemeende vriendelijkheid en een fijnere sfeer die bovendien niet zo'n gemaakte "kijk eens wat een geweldige merken we toch hebben"-propaganda voert.

Precies een anders gevoel bij mij. Ze kennen mij, weten dat ik meer dan gemiddeld over de producten weet en zijn altijd geďnteresseerd. Verder werken ze er niet met provisie, en geven ze af en toe de tip om tot de sale te wachten met een aankoop...
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #951 Gepost op: 11 december 2006 - 17:30:53
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Envy"

Precies een anders gevoel bij mij. Ze kennen mij, weten dat ik meer dan gemiddeld over de producten weet en zijn altijd geďnteresseerd. Verder werken ze er niet met provisie, en geven ze af en toe de tip om tot de sale te wachten met een aankoop...

mij kennen ze ook wel, maar toch mogen ze iets minder overdreven doen, ik word vaak genoeg door meerdere mensen tegelijk geholpen, omdat als ik er ben toch wel vrij veel dingen tegelijk koop. De ene verkoper is gewoon erger dan de ander, maarja dat heb je altijd.

Hier in Den Bosch kom ik al bij Piet Thielen sinds de opening en dat is iets anders natuurlijk, daar heb je dan verkopers zien komen en zien gaan en eigenlijk ken je iedereen daar wel, bij Oger staan er zoiezo superveel mensen in elk deel vd winkel, maar de meeste die daar vast werken en 'verantwoordelijk' zijn, zijn meestal gewoon vriendelijk, drankje erbij even babbeltje wat heb je nodig en klaar.

Over dat provisie gebeuren zou ik niet weten, maar sommige mensen laten je gewoon af en toe lopen terwijl je een paar maanden ervoor bij die verkoper ongeveer 1000 euro hebt gespendeerd, lijkt mij sterk dat ze op provisie werken.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #952 Gepost op: 11 december 2006 - 17:38:16
Ik heb een goede relatie met Oger kom daar dan ook vanaf de oprichting.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #953 Gepost op: 02 februari 2007 - 16:42:37
Is de sale nog aan de gang? Op de website staat dat de nieuwe collectie er is maar is er daarnaast ook nog sale in de vestiging Amsterdam?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #954 Gepost op: 02 februari 2007 - 19:39:11
Rotterdam en Den Haag vestigingen gaan meestal een tweetal weken langer door.Wellicht dat aankomend weekend het laatste weekend van de sale in Amsterdam is.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #955 Gepost op: 02 februari 2007 - 19:56:43
Morgen maar even kijken dan..

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #956 Gepost op: 02 februari 2007 - 21:46:46
Ik keek nog even op de site maar zo te zien is in amsterdam de sale voorbij.Je kan nog naar rotterdam of den haag.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #957 Gepost op: 04 februari 2007 - 14:21:14
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik keek nog even op de site maar zo te zien is in amsterdam de sale voorbij.Je kan nog naar rotterdam of den haag.

misschien komende week even doen, naar rotterdam. hebben ze er nog interessante dingen liggen?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #958 Gepost op: 04 februari 2007 - 18:29:20
In Den Haag hebben ze meer als Rotterdam dus als ik jou was beter naar den haag gaan.

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #959 Gepost op: 01 maart 2007 - 22:19:27
Boekje weer binnen; ziet er weer patent uit!