Auteur Topic: Ogér  (1123015 keer gelezen)

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #930 Gepost op: 03 december 2006 - 21:19:19
was ook alleen maar de finamore per oger die daar in het rek zat gepropt. Alles zat gewoon in het rek geduwd en was gewoon echt precies utzelfde als wat er in haarlem 1 a 2 maanden geleden lag, maar dan was de prijs alleen wat hoger.

voor de rest was ut idd de winter sale ja, maar ik kon bijna niks meer in mijn maat vinden van jassen wat ik echt leuk vond.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #931 Gepost op: 03 december 2006 - 21:22:51
In de sale moet je maar net geluk hebben met je maat.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #932 Gepost op: 03 december 2006 - 22:26:29
Ja dat klopt, ik heb ook niet een jas nodig, maar bij oger lagen nog vrij veel mooie fays, maar xxxxl past niet :P

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #933 Gepost op: 03 december 2006 - 22:31:41
Ja dat is ook weer zo heb zelf 48 dat gaat nog net.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #934 Gepost op: 03 december 2006 - 22:40:09
Hebben we misschien toch net een andere smaak, ik heb ook 48, maar ik kon toch niet slagen  :oops: wel zat leuke shirts en pakken hoor, maar jassen vond ik wat mager in die maat, wel mooie woolrich, maar dan zie ik er zo fout uit  :?

heeft iemand trouwens enig idee of de pochetjes en bretels die daar in die 'koffers' liggen alles is wat ze daar hebben?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #935 Gepost op: 03 december 2006 - 22:47:03
Daar hebben ze wel meer van ergens in een inham met wat grotere maten staan er veel nretels.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #936 Gepost op: 03 december 2006 - 22:47:55
Citaat van: "gusto napolitano"
Daar hebben ze wel meer van ergens in een inham met wat grotere maten staan er veel bretels.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #937 Gepost op: 04 december 2006 - 20:18:21
Daar hebben ze wel meer van ergens in een inham met wat grotere maten staan er veel bretels.

Ja, achter de kassa bij het rechter gedeelte zeg maar, dat is volgens mij de 'inham' die gusto bedoelt..

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #938 Gepost op: 05 december 2006 - 01:47:58
Hmm ik d8 dat daar een paskamer zat met een kantoor erachter zie altijd een of andere luilak daarachter staan bij een monitor of zoiets, naja zal volgende x wel eens beter opletten :P

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #939 Gepost op: 05 december 2006 - 12:41:01
Citaat van: "f430"

Ja, achter de kassa bij het rechter gedeelte zeg maar, dat is volgens mij de 'inham' die gusto bedoelt..
Precies f430 je loopt de kassa voorbij dan kom je in het casual gedeelte.Gelijk rechts is de inham met grote maten.Daar aan de wand stonden alle breurer bretels in alle kleuren.Ja f430 wij hebben onze zaakjes goed voor elkaar aangaande de plattegrond bij Oger.............was maar een grapje voordat er iemand boos wordt :D

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #940 Gepost op: 05 december 2006 - 20:05:52
Citaat van: "f430"

Precies f430 je loopt de kassa voorbij dan kom je in het casual gedeelte.Gelijk rechts is de inham met grote maten.Daar aan de wand stonden alle breurer bretels in alle kleuren.Ja f430 wij hebben onze zaakjes goed voor elkaar aangaande de plattegrond bij Oger.............was maar een grapje voordat er iemand boos wordt :D

Hoezo grapje Gusto, dat is toch gewoon zo?  :lol:

Elmer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #941 Gepost op: 06 december 2006 - 20:55:13
Was niet best, arrogante verkoper en nu zou me mouwen niet goed vermaakt en zit er een klein verschil in pijplengte

mr_prak

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #942 Gepost op: 07 december 2006 - 15:01:53
Guys,

ik heb een weekje terug ofzo 2 keer FpO gehaald. Van eentje is nu mijn boventste knoopje al los!! En het was allemaal vastgemaakt met een zampa. Is het reeel om terug te gaan??

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Oger - Deel III
Reactie #943 Gepost op: 07 december 2006 - 15:11:36
Ik zou teruggaan. Als het niet uren reizen is. Nee, neem je geen genoegen mee en ja kun je afdwingen.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #944 Gepost op: 07 december 2006 - 17:47:04
Citaat van: "Elmer"
Was niet best, arrogante verkoper en nu zou me mouwen niet goed vermaakt en zit er een klein verschil in pijplengte

Wat bedoel je in godsnaam?! Je Nederlands is niet om aan te zien. :P
This, madame, is Versailles.