Bij sommige zaken gaan ze er gewoon vanuit dat klanten het geen probleem vinden als het wat duurder uitvalt en dat zal in de meeste gevallen wel kloppen. Of het zo hoort is een tweede, maar het is niet alleen Oger waar nu zo op gehakt wordt.
De opvatting dat een product niet 35% duurder uit mag vallen zonder enige melding voert hier de boventoon. Dat andere zaken zich hier ook niet aan houden is geen excuus om het niet specifiek over Oger te mogen hebben. Dit topic gaat toch over ervaringen bij Oger?
Op deze wijze kan men een beeld schetsen van de service die bij Oger verwacht kan worden.
Ik ben zelf ook niet de grootste fan van winkelen bij Oger, maar dat heeft niets met de service te maken. Ik denk dat er geen winkel in NL is die kan tippen aan die service.
Het is voor mij puur dat als ik daar binnenloop ik door minstens 4 verkopers wordt aangesproken. En zelfs dat kan ik ze niet kwalijk nemen omdat de winkel voor een verkoper gigantisch moeilijk te behappen is. Trappetje op, trappetje af. Dus de ene verkoper weet vaak niet of een collega al een klant heeft aangesproken dus doet ook gewoon z'n werk en gaat op de klant af. Toevallig vind ik dit zelf bloedirritant, maar ik kan het ze met de beste wil v/d wereld niet kwalijk nemen.
Ook ben ik van mening, in dit geval, dat er gewoon een duidelijke prijs
indicatie moest komen. 35% verschil is idd wel fors, maar nogmaals, we horen het alleen van de kant van Lex. De klant heeft immers niet altijd gelijk. Ik denk dat iedereen die direct met klanten omgaat dat wel eens mee heeft gemaakt.