Zo, net geregistreerd en ik vond het handig me ook een voor te stellen.
Ik ben 15, bijna 16 jaar en kom uit België. Mijn interesse voor kledij en al hetgeen daarbij hoort, is slechts enkele maanden oud, maar daarom niet minder. Op dit moment draag ik vooral 'chiquere' kledij (wat je 'chique kan noemen voor een 15-jarige) zijnde vooral hemden of polo's en ook regelmatig een chino. Chino's draag ik echter minder omdat ik nog maar enkele weken geleden ontdekt hebt hoe goed katoen wel niet aanvoelt en zit, en mijn chinocollectie bijgevolg nog niet al te groot is(=3 chino's, waarvan 1 iets te klein rond de heup). Naast die stijl vind ik ook andere stijlen leuk, maar mijn mening over welke stijl(en) bij mij past/passen verandert nog constant, dus ik denk dat ik mijn draai nog aan het zoeken ben op stijlgebied. Hieronder een kleine opsomming van merken die ik graag draag, is misschien wel handig.
Ralph Lauren De polo's vind ik echt heerlijk zitten.
River Woods Vooral hemden, heb er ongeveer 10-12 van, vind ik leuk om te dragen en de lekker dikke en warme stof staat me wel aan. Heb er echter ook 2 chino's van.
Emporio Armani Hier heb ik nu enkele onderbroeken van en vind ze gewoon zodanig cool dat ik er een onderbroekencollectie van wil aanleggen. Ook vind ik de
horloges ervan mooi, misschien koop ik me er binnenkort zo eentje.