Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027763 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #5175 Gepost op: 19 januari 2012 - 21:56:41
Welkom alle nieuwe leden deze maand!

Moet dat niet 1/3 1/3 en 1/3 zijn dan? :)
Ik dacht meer: helft Engels, helft Duits van origine; Nederlander geworden (bijvoorbeeld door huwelijk of naturalisatie). Maar belangrijk is het in ieder geval ook weer niet.

Alfa

• Style is not fashion,it's something we have inside
    • Bekijk profiel
Reactie #5176 Gepost op: 21 januari 2012 - 14:20:33
Heren,

Bij dezen zou ik me ook graag even kort willen introduceren. Ben een groot fan van dit forum met haar interessante discussies en informatie.

Ben al enige jaren werkzaam als adviseur in Brussel. Heel erg fan van de Italiaanse stijl en cultuur, kom er dan ook graag.

Kruimel

• Bekijk profiel
Reactie #5177 Gepost op: 22 januari 2012 - 22:41:21
Hallo,

Ik ben 23 jaar en kom uit Rotterdam en hard aan het werk om een, SF, waardige garderobe bij elkaar te sparen.

Michel

guest45

• Gast
Reactie #5178 Gepost op: 22 januari 2012 - 23:13:18
Welkom Michel.

donshanto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5179 Gepost op: 25 januari 2012 - 12:43:07
Welkom, ben zelf ook een groentje en kan je vertellen dat je snel wat leert. Als je 't wilt natuurlijk..  :wink:
"Whatever else has been said about me personally is unimportant. When I do it, I believe. I'm honest."

Cheviot

• Bekijk profiel
Reactie #5180 Gepost op: 29 januari 2012 - 03:09:58
Mijne heren,

Na in voorkomende gevallen reeds flink naar raad te hebben gespiekt op dit forum heb ik de stap durven te wagen me te registreren. Ik ben 33 jaren oud en na mijn rechtenstudie in Groningen blijven plakken. Als ik mijzelf - voor zover stilistisch van belang, uiteraard... qua vakantie ligt het anders - zou moeten typeren dan ben ik meer Engels dan Italiaans georiënteerd. Zo draag ik wanneer representiviteit geboden is voornamelijk Oxfordschoenen met afgeronde neus en wanneer het weer tijd is voor een nieuw pak zal er altijd een extra broek (met 'after dinner split' want er is toch wel sprake van een buikje) en een vest (ook al draag ik deze meestal alleen op bruiloften en begrafenissen) worden bijgemaakt. In het weekend voel ik mij echter het meest senang in mijn oude waxjas, lamswollen trui en bijna tien jaar oude desert boots (die al enkele malen 'nu echt voor de laatste keer' zijn opgelapt, maar als ik met mijn vrouw op pad ga kom ik daar helaas niet mee weg. Ik scheer mij uiteraard handmatig en ik mag wel zeggen dat het mijzelf inzepen met mijn dassenharen kwast een mediterend effect op me heeft. Verder verslind ik (knie)kousen, omdat ik mij bijzonder ongemakkelijk voel wanneer ze hun vorm verliezen, valer worden dan wel afzakken. Ten slotte mag ik graag mijn schoenen poetsen.

Ik zal uw aller verrichtingen op dit forum met belangstelling volgen.

Cheviot
“Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.”
― Mark Twain

WhyAlwaysMe

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5181 Gepost op: 29 januari 2012 - 09:44:31
Cheviot, we kijken al uit naar je bijdragen.
Foto's worden ook altijd geapprecieerd in het WDDHV-topic  :wink:

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5182 Gepost op: 29 januari 2012 - 12:03:19
.....heb ik de stap durven te wagen me te registreren.....
Ja...het blijft een hachelijke onderneming :-)

Welkom. Buikjes zijn hier geen probleem aldus de ervaringsdeskundige.
Niets zo veranderlijk als de mens

Kaizen

• Bekijk profiel
Reactie #5183 Gepost op: 29 januari 2012 - 12:05:08
Heren,

Ik was iets te overhaast en heb al in een ander topic gepost. Dus nu alsnog in omgekeerde volgordevdan maar. 34 jaar oud woonachtig in Dirksland ( na het einde van de aardbodem linksaf). Werkzaam in de non-profit sector, alwaar pakken met argwaan worden bezien. Desalniettemin een voorliefde voor zaken, die met aandacht en vakmanschap zijn gemaakt. Zo ook de garderobe. Hierin nog erg lerende, dus vandaar mijn registratie alhier.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5184 Gepost op: 29 januari 2012 - 13:31:58
Welkom Kaizen.

Clouseau

• Bekijk profiel
Reactie #5185 Gepost op: 30 januari 2012 - 20:51:37
Ik, een 29-jarige wetenschapper uit het zuiden des lands, ben er achter gekomen dat ik eigenlijk alles verkeerd doe op het gebied van stijl & kleding (ik heb namelijk niets dat écht goed past of lekker zit). Nu heb ik besloten dit jaar mijn complete garderobe te vervangen, waarbij ik echt alles nog moet leren (als er iemand is die absoluut geen verstand heeft van kleding, dan ben ik het wel). Echter, de interesse is er!

Clouseau

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5186 Gepost op: 30 januari 2012 - 21:00:50
Ik, een 29-jarige wetenschapper

Welkom! Welke richting?
Stijl staat hoog op de prioriteitenlijst bij de meeste wetenschappers dus gewoon een beetje rondkijken daar op de uni ;)

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5187 Gepost op: 30 januari 2012 - 22:55:02
Ik, een 29-jarige wetenschapper uit het zuiden des lands, ben er achter gekomen dat ik eigenlijk alles verkeerd doe op het gebied van stijl & kleding (ik heb namelijk niets dat écht goed past of lekker zit). Nu heb ik besloten dit jaar mijn complete garderobe te vervangen, waarbij ik echt alles nog moet leren (als er iemand is die absoluut geen verstand heeft van kleding, dan ben ik het wel). Echter, de interesse is er!

Clouseau

Maakt u zich dan maar op voor een bodemloze put :-)

Om je toch een tikkeltje te temperen.....doe rustig aan, je eigen stijl ontwikkeld zich door de tijd heen. Goed om je heen kijken en kritisch zijn. Scheelt je tevens een boel eurae.

Hoe je het ook gaat aanvliegen.....welkom.

donshanto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5188 Gepost op: 01 februari 2012 - 10:45:12
Welkom Clouseau!
"Whatever else has been said about me personally is unimportant. When I do it, I believe. I'm honest."

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5189 Gepost op: 01 februari 2012 - 11:04:54
Heren,

Ik was iets te overhaast en heb al in een ander topic gepost. Dus nu alsnog in omgekeerde volgordevdan maar. 34 jaar oud woonachtig in Dirksland ( na het einde van de aardbodem linksaf). Werkzaam in de non-profit sector, alwaar pakken met argwaan worden bezien. Desalniettemin een voorliefde voor zaken, die met aandacht en vakmanschap zijn gemaakt. Zo ook de garderobe. Hierin nog erg lerende, dus vandaar mijn registratie alhier.

Welkom.

Een eiland verderop (of terug...) zit een mooie winkel van Voorwinden. Op zich oorspronkelijk een Zwarte Kousen- en Pakken Dealer, maar die in Oud-Beijerland heeft veel goeide merken, een heel aardige collectie, en kundig personeel.
Sexy zal het er niet worden, maar door de vele ondernemers met centjes in O-Bl kun je er verrassend goeie spullen vinden.

Vergis je overigens niet in de NP-sector: meerdere malen maakte ik mee dat als er één schaap over de pakkendam is, er meer volgen. "Ik zag je in zo'n mooi pak, ik dacht: ja!" De meeste willen wel, maar durven niet. (Op hebben een vrouw die altijd met spullen van Cars thuis komt, gekocht zonder dat 'ie er bij was...)

Niet direct met een donkerblauw business suit beginnen, lijkt me dan ook.  :wink:
Er is zoveel moois.

Successimo!
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)