Heren,
Ik was iets te overhaast en heb al in een ander topic gepost. Dus nu alsnog in omgekeerde volgordevdan maar. 34 jaar oud woonachtig in Dirksland ( na het einde van de aardbodem linksaf). Werkzaam in de non-profit sector, alwaar pakken met argwaan worden bezien. Desalniettemin een voorliefde voor zaken, die met aandacht en vakmanschap zijn gemaakt. Zo ook de garderobe. Hierin nog erg lerende, dus vandaar mijn registratie alhier.
Welkom.
Een eiland verderop (of terug...) zit een mooie winkel van Voorwinden. Op zich oorspronkelijk een
Zwarte Kousen- en Pakken Dealer, maar die in Oud-Beijerland heeft veel goeide merken, een heel aardige collectie, en kundig personeel.
Sexy zal het er niet worden, maar door de vele ondernemers met centjes in O-Bl kun je er verrassend goeie spullen vinden.
Vergis je overigens niet in de NP-sector: meerdere malen maakte ik mee dat als er één schaap over de pakkendam is, er meer volgen. "Ik zag je in zo'n mooi pak, ik dacht: ja!" De meeste willen wel, maar durven niet. (Op hebben een vrouw die altijd met spullen van
Cars thuis komt, gekocht zonder dat 'ie er bij was...)
Niet direct met een donkerblauw
business suit beginnen, lijkt me dan ook.

Er is zoveel moois.
Successimo!