Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027727 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Voorsteltopic
Reactie #5160 Gepost op: 31 december 2011 - 10:08:53
Welkom heren.

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5161 Gepost op: 31 december 2011 - 10:58:22
Hehehehe, je hebt gelijk, 1/2 -1/4-1/4.   :mrgreen:

Of hij is weldegelijk 1/2 Engels + 1/2 Duits, maar voelt zich 100% Nederlander...
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5162 Gepost op: 01 januari 2012 - 02:43:50
Ik geef het op, onze grote peroxide leider mag hier over oordelen.  :)
if i stop lying i just disappoint you

Vosmans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5163 Gepost op: 01 januari 2012 - 20:45:00
Heren,

Hierbij meld zich een 25-jarig heerschap uit Schiedam zich aan (van origine uit Rozenburg). Ik werk als vormgever bij het agrarisch bedrijf, Lely te Maassluis. Tevens ben ik 1/4 Duits. :wink:

Ik tob al enige tijd over het aanschaffen van een pak, al dan niet een pak op maat. Ik hoop op dit forum een aantal van mijn twijfels weg te nemen en de kunde van de heren hier op te nemen.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5164 Gepost op: 01 januari 2012 - 21:27:16
Welkom Vosmans
Be yourself no matter what they say

Toms

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5165 Gepost op: 02 januari 2012 - 09:37:34
Heren,

Hierbij meld zich een 25-jarig heerschap uit Schiedam zich aan (van origine uit Rozenburg). Ik werk als vormgever bij het agrarisch bedrijf, Lely te Maassluis. Tevens ben ik 1/4 Duits. :wink:

Grappig, daar melken mijn schoonouders op de boerderij mee ;) Welkom!

Ch. Ryder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5166 Gepost op: 04 januari 2012 - 11:47:38
Heren,

Al een tijdje genietend van dit forum vind ik het tijd mij voor te stellen. Ryder is de naam, 46 jaar, te Amsterdam en werkzaam op het Mediapark te Hilversum (nabij Bussum) bij de publieke omroep.
Ik kan daar (helaas) niet iedere dag in een pak verschijnen. Een mooi jasje en goede schoenen maken echter al indruk. Oftewel: in het land der blinden, is eenoog koning (en in het land van twee-oog, is vier-oog koning!).
Ik heb al veel geleerd van jullie, over de juiste schoenspanners, spit-shine (hoewel ik onlangs weer in verwarring ben geraakt over wel of niet spit-shine op whole-cuts), en waar mtm-overhemden te bekomen. Goede schoenen draag ik al jaren overigens. Ik heb het bekende parcours afgelegd: Van Lier/ Van Bommel / Church's / C&J. Maar ik heb ook Cheaney's en Kings (van Pelger), en die bevallen uitstekend.
Voor pak, broek en jasje beperk ik mij vooralsnog tot confectie (pret-a-porter, hier ook wel RTW genoemd), maar wat niet is kan nog komen.
Ik blijf mij laven aan jullie posts en zal proberen mijn bijdrage te leveren, maar alleen als dat wat toevoegt.
met groet,
Ch. Ryder

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #5167 Gepost op: 04 januari 2012 - 11:53:12
Welkom heren.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Ravenstvo

• Bekijk profiel
Reactie #5168 Gepost op: 05 januari 2012 - 16:56:08
Goedendag,

Sinds kort interesseer ik mij meer en meer voor de leefstijl die de meeste stijlforumers na streven. Nu heb ik besloten om mij ook aan te melden bij het Stijlforum, omdat ik ervan overtuigd ben vele adviezen te kunnen krijgen.

Youri

Tycho

• Bekijk profiel
Reactie #5169 Gepost op: 15 januari 2012 - 19:10:27
Hallo,

Tycho is de naam. 18 jaar uit Bilthoven (geboren te Amsterdam) volg opleiding Interactieve Vormgeving in Utrecht (denk aan webdesign, logo's, huisstijl, magazine e.d.) Favoriete merk: Lanvin.

Al lang op zoek naar een forum als deze!

ChetBaker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5170 Gepost op: 17 januari 2012 - 09:25:27
Goedemorgen heren,

Kijk hier al een tijdje rond dus hoog tijd om voor te stellen. Ik ben 33 jaar, opgegroeid in het luie Limburg en na omzwervingen langs Amsterdam en Brussel nu in Eindhoven woonachtig. Verdien mijn brood als advocaat. Houd van mooie dingen op allerlei gebied, en vind vooral horloges en allerhande gadgets mooi om over te praten (en daarna onvermijdelijk aan te schaffen). Groot fan van alles wat met Nintendo spelcomputers te maken heeft en heb met de jaren een mooie verzameling oude spellen bij elkaar gesprokkeld. Tenslotte, de naam verraadt het al, luister ik graag jazz muziek en dan vooral Chet Baker.

Tot zover - groet, CB

Baluda

• Ede, bibe, lude
    • Bekijk profiel
Reactie #5171 Gepost op: 17 januari 2012 - 11:58:36
Heren,

Na maandenlang lezen kan ik niet langer de aandrang onderdrukken te posten, vandaar mijn registratie.

Aan het sluimerend bestaan van mijn hang naar stijl kwam een einde toen ik mijn forse BMI had teruggebracht naar acceptabele, lees 25 min, waarden. Na het ruimen van mijn complete garderobe sta ik nu voor de taak mijn nog grotendeels lege kledingkasten weer te vullen. Ik dank jullie nu reeds voor alle bijdragen en hulp.

Baluda

PS. Laatste aanschaf: Jacob Cohën, J688
to lurk - to post - to troll

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5172 Gepost op: 17 januari 2012 - 12:03:07
Welkom allemaal.
Dat er maar mooie bijdragen mogen volgen
Be yourself no matter what they say

Vosmans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5173 Gepost op: 17 januari 2012 - 14:13:57
Grappig, daar melken mijn schoonouders op de boerderij mee ;) Welkom!

De melkrobotwereld is kleiner dan ik dacht, grappig! :)

rauben

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5174 Gepost op: 19 januari 2012 - 21:52:19
Heren,

Ik tob al enige tijd over het aanschaffen van een pak, al dan niet een pak op maat. Ik hoop op dit forum een aantal van mijn twijfels weg te nemen en de kunde van de heren hier op te nemen.

welkom stadsgenoot