Heren,
Al een tijdje genietend van dit forum vind ik het tijd mij voor te stellen. Ryder is de naam, 46 jaar, te Amsterdam en werkzaam op het Mediapark te Hilversum (nabij Bussum) bij de publieke omroep.
Ik kan daar (helaas) niet iedere dag in een pak verschijnen. Een mooi jasje en goede schoenen maken echter al indruk. Oftewel: in het land der blinden, is eenoog koning (en in het land van twee-oog, is vier-oog koning!).
Ik heb al veel geleerd van jullie, over de juiste schoenspanners, spit-shine (hoewel ik onlangs weer in verwarring ben geraakt over wel of niet spit-shine op whole-cuts), en waar mtm-overhemden te bekomen. Goede schoenen draag ik al jaren overigens. Ik heb het bekende parcours afgelegd: Van Lier/ Van Bommel / Church's / C&J. Maar ik heb ook Cheaney's en Kings (van Pelger), en die bevallen uitstekend.
Voor pak, broek en jasje beperk ik mij vooralsnog tot confectie (pret-a-porter, hier ook wel RTW genoemd), maar wat niet is kan nog komen.
Ik blijf mij laven aan jullie posts en zal proberen mijn bijdrage te leveren, maar alleen als dat wat toevoegt.
met groet,
Ch. Ryder