Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027774 keer gelezen)

Huey

• Administrator
  • Gebruiker
  • La Dolce Vita
    • Bekijk profiel
    • Stijlforum.nl
Re: Voorsteltopic
Reactie #5085 Gepost op: 14 september 2011 - 22:26:59
Ben een paar keer bij Pauw geweest en nooit goed geholpen. Ze hebben meer aandacht voor hun Iphone daar.
Die ervaring heb ik ook.
I am fascinated by work, I can sit and look at it for hours.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #5086 Gepost op: 15 september 2011 - 13:24:45
Ik ken benieuwd hoe dat is/gaat worden nu Daniél weg is.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #5087 Gepost op: 15 september 2011 - 15:26:19
Ik heb dat juist bij Oger, waar die mannetjes altijd zo arrogant doen en neerbuigend alsof wat je ook koopt niet genoeg is omdat het niet uitsluitend Attolini is. Maar dat wordt hopelijk beter nu Daniel daar werkt ;-)
The man with style, is the man who can smile

Huey

• Administrator
  • Gebruiker
  • La Dolce Vita
    • Bekijk profiel
    • Stijlforum.nl
Reactie #5088 Gepost op: 15 september 2011 - 16:45:28
Ik heb dat juist bij Oger, waar die mannetjes altijd zo arrogant doen en neerbuigend alsof wat je ook koopt niet genoeg is omdat het niet uitsluitend Attolini is. Maar dat wordt hopelijk beter nu Daniel daar werkt ;-)

Daarom ook Sartoria ;) Ik mijd Amsterdam gewoon als ik wat wil kopen :P
I am fascinated by work, I can sit and look at it for hours.

Youri

• Bekijk profiel
Reactie #5089 Gepost op: 16 september 2011 - 07:30:00
Na een periode van veel meelezen heb ik hier ook een account aangemaakt. Mijn favoriete topics zijn tot nu toe die van de  schoenen geweest. Zelf heb ik een paar vB's, Tods, Cj's, Bexley's en Vass (die zijn onderweg).
Ik merkt dat ik nu steeds vaker bij de andere kledingtopics aan het lezen ben. De interesse groeit met de dag.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #5090 Gepost op: 16 september 2011 - 08:20:58
Welkom, Youri en veel leesplezier gewenst.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #5091 Gepost op: 23 september 2011 - 12:44:59
Dag Allen,

Ik zie zojuist dat ik al bijna 2 jaar aan het meelezen ben, vandaar dat ik me even voorstel. Ik ben een 21 jarige student uit Delft. Ik kom voornamelijk op dit forum terecht als ik iets heb gezien of gekocht in een winkel en vervolgens meer informatie over wil opzoeken. Zo langzamerhand worden mij door dit forum stijlmissers bespaard, daarvoor alvast dank!

Zeneize

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5092 Gepost op: 04 oktober 2011 - 18:00:40
Na een aantal keren dit forum te hebben bezocht, heb ik dan toch maar een account aangemaakt en zoals de bedoeling is, stel ik me dan ook voor. Ik ben een net 18-jarige jongen uit Utrecht die momenteel in Italië zit, waar ik ook roots heb. Ik heb al lange tijd een voorliefde voor mooie kleding en met mijn jaren wordt mijn smaak meer volwassen - dus nu, nette herenkleding. Nu ben ik natuurlijk op mijn leeftijd niet bepaald kapitaalkrachtig en ook behoorlijk onwetend over de kwaliteit etc. van verschillende fabrikanten en merken, maar is mijn motto wel ''quality over quantity''. Ik vind het onprettig om goedkope kleding te dragen en ben dus bereid wat uit te geven, als het maar niet verkeerd is uitgegeven! Ik ben nu bijvoorbeeld aan het sparen voor een pak en op dit forum hoop ik te leren over de kwaliteit etc. van pakken, schoenen, overhemden, you name it.

Aangenaam!
"One should either be a work of art, or wear a work of art."

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5093 Gepost op: 05 oktober 2011 - 11:22:37
Welkom, Zeneize.

dunnoaname

• Bekijk profiel
Reactie #5094 Gepost op: 05 oktober 2011 - 14:23:08
Nadat ik al een paar keer via google op Stijlforum ben beland heb ik me nu ook maar aangemeld, specifiek om een vraag te stellen over kleermakers, maar dat zal ik dan maar in het kleermakerstopic doen.
Voorstellen:
Ik ben een 20-jarige student uit Utrecht. Ik draag graag klassiekere kleding dan de meeste mensen in mijn omgeving. Ik bezit een aantal pakken, de meest recente aankoop is een donkerblauw winterpak met bruin krijtstreepje van suit supply.

Julian

• Bekijk profiel
Reactie #5095 Gepost op: 08 oktober 2011 - 11:19:18
Nieuw op dit forum, dus zal me even voorstellen.
Ben 52, kom uit het midden van het land en heb sinds kort mijn eigen bedrijf. Een goede gelegenheid om eens uit de spijkerbroeken te komen en pakken te gaan dragen. Heb een semi-maatpak laten maken bij de Society Shop, grijsbruin, driedelig. Was een flinke stijlbreuk met eerder, maar vind het leuk om strak in het pak rond te lopen. Voel me nog wel een beginner, dus is het leuk om op dit forum over allerlei details te lezen waarvan ik het bestaan tot voor kort niet kende!

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #5096 Gepost op: 08 oktober 2011 - 12:13:30
Welkom allen!
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Libero

• Bekijk profiel
Reactie #5097 Gepost op: 15 oktober 2011 - 23:08:48
Bij deze kom ik aan de beurt in dit voorstelrondje :) Geboren en getogen Bosschenaar, inmiddels 27 jaar en werkzaam in Nijmegen (qua stijl helaas het afvoerputje van Nederland). Opgevoed in een omgeving met een voorkeur voor Engelse klassieke mode (veel ribbroeken, tweeds en barbours). Zelf neig ik voorzichtig maar zeker naar het Italiaanse modebeeld. Afgelopen jaar dan ook 4x in Milaan geweest voor ontspanning en het gestaag aanvullen van mijn garderobe....

Ik vrees dat het forum mij inmiddels gegrepen heeft en dat ik maandelijks een vast last erbij heb..... De schoenencollectie bereid zich de laatste weken erg snel uit... (Magnanni, Greve, Santoni etc.). Ik vind het allemaal zeer vermakelijke kost en zal de komende tijd nog heel wat topics gaan doorlezen... En wie weet hier en daar een bijdrage leveren..

Groet uit 's-Hertogenbosch

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5098 Gepost op: 15 oktober 2011 - 23:53:31
Welkom Libero (up and go).  :mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5099 Gepost op: 16 oktober 2011 - 09:03:16
Welkom!

Nijmegen (qua stijl helaas het afvoerputje van Nederland).

Lol!