Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027767 keer gelezen)

Toms

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #5130 Gepost op: 14 november 2011 - 20:10:29
Na veel meelezen is het tijd om me eens voor te stellen :)

Ik ben Tom, student uit bouwjaar 1989. Recentelijk ontdekt dat ik toch wel een liefhebber van mooie pakken en dergelijke ben. Een maand of wat geleden dit forum ontdekt en al veel wijzer geworden van alle bijdrages hier :)

Momenteel bezig met afvallen door middel van mijn nog recentere hobby, mountainbiken. Als beloning wil ik over een paar kilo een mooi maatpak voor mezelf laten maken :) Sta dus nog helemaal aan het begin van mijn garderobe, en hoop binnenkort eens wat toe te kunnen gaan voegen :)

Ralef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5131 Gepost op: 28 november 2011 - 19:45:52
Hallo,

Net als vele voorgangers op dit topic lees ik al geruime tijd mee en heb ik er al het nodige van opgestoken! Door nu ook actief deel te gaan nemen hoop ik er nog wijzer van te worden...

Roog

• Bekijk profiel
Reactie #5132 Gepost op: 29 november 2011 - 20:20:57
Goedenavond heren,

Na een tijd lang meegelezen te hebben en dankbaar gebruik te hebben gemaakt van jullie ervaringen, ideeën en waardevolle tips, nu toch maar besloten om mezelf te registreren.
Ik ben woonachtig en werkzaam in Amsterdam. 34 jaar oud. Advocaat. Schoenen- en gadgetfetisjist. Vrij sportief. Pakkendrager tijdens kantooruren, maar voel me ook goed thuis in mooie jeans en op lekkere sneakers.

Hoop nog meer op te steken en te leren via dit forum.

Gr uit 020.

Mediaman

• Gast
Reactie #5133 Gepost op: 29 november 2011 - 21:06:15
Welkom heren uit 010.  :wink:

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5134 Gepost op: 29 november 2011 - 21:32:21
Welkom heren uit 0120.  :wink:

Fixed!  :mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

Mediaman

• Gast
Reactie #5135 Gepost op: 29 november 2011 - 21:42:55
Fixed!  :mrgreen:

Kssst, Sil de Strandjutter!
Laatst bewerkt op: 29 november 2011 - 21:50:58 door Mediaman

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5136 Gepost op: 29 november 2011 - 21:45:56
 :wink:

Ik geloof dat ik laatst je zilveren prins albert onder mijn metaaldetector had.
if i stop lying i just disappoint you

Mediaman

• Gast
Reactie #5137 Gepost op: 29 november 2011 - 21:51:18
:wink:

Ik geloof dat ik laatst je zilveren prins albert onder mijn metaaldetector had.

Kan niet, daar zou je over zijn gestruikeld.

Roog

• Bekijk profiel
Reactie #5138 Gepost op: 29 november 2011 - 22:31:36
Kan niet, daar zou je over zijn gestruikeld.

Watttt? Zo groot? :)

Mediaman

• Gast
Reactie #5139 Gepost op: 29 november 2011 - 22:35:53

vittorio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5140 Gepost op: 13 december 2011 - 10:40:34
Beste heren,

Allereerst dank voor dit geweldige forum! Inmiddels lees ik alweer bijna een jaar mee en doe ideeën op voor mijn volgende aankopen. Ik was een tijdje geregistreerd, maar altijd te lui om hier een verhaaltje te posten. Tot vandaag...

Ik ben 26 jaar en student geneeskunde (bijna afgestudeerd :)). Woon in Den Haag.

Door dit forum ben ik mij gaan oriënteren op SuSu. Ik heb inmiddels 1 asoni label shirt en 1 rtw extra slimfit.
Beide goede fit, wel ben ik benieuwd naar de kwaliteit van de rtw extra slimfit.

Qua schoenen gaat mijn voorkeur uit naar Magnanni.

Het forum is een goed initiatief en ik hoop nog veel nieuwe ideeën hier op te doen!
Classics never run out of style

Vriend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5141 Gepost op: 14 december 2011 - 18:32:16
Beste heren,

Allereerst dank voor dit geweldige forum! Inmiddels lees ik alweer bijna een jaar mee en doe ideeën op voor mijn volgende aankopen. Ik was een tijdje geregistreerd, maar altijd te lui om hier een verhaaltje te posten. Tot vandaag...

Ik ben 26 jaar en student geneeskunde (bijna afgestudeerd :)). Woon in Den Haag.

Door dit forum ben ik mij gaan oriënteren op SuSu. Ik heb inmiddels 1 asoni label shirt en 1 rtw extra slimfit.
Beide goede fit, wel ben ik benieuwd naar de kwaliteit van de rtw extra slimfit.

Qua schoenen gaat mijn voorkeur uit naar Magnanni.

Het forum is een goed initiatief en ik hoop nog veel nieuwe ideeën hier op te doen!

SuSu. Hoor ik goede verhalen over, hiero ;-).

Aangenaam :-)
Doe je niks aan...

Mediaman

• Gast
Reactie #5142 Gepost op: 14 december 2011 - 22:51:36
Wekom heren.

Idomeneo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5143 Gepost op: 15 december 2011 - 11:48:32
Ik ben Idomeneo. 24 jaar, koning van Kreta en hoofdrolspeler in de gelijknamige opera van Mozart.

Ik studeer informatica aan de UvA, ben met enkele studiegenoten een bedrijfje aan het opstarten en acht het niet onmogelijk om, door actief te blijven op Stijlforum, met mijn kledingstijl in m'n eentje het gemiddelde van mijn toekomstige beroepsgroep op te krikken. :P

Ik houd van klassieke muziek, gadgets, speel viool en kijk graag voetbal.

Mijn lengtemaat 90 is vrijwel nergens te koop dus zijn ik en mijn portemonnee veroordeeld tot maatwerk. Schoenmaat is 43, boordmaat 38 of 39.

Tot enkele maanden geleden was ik mij niet bewust van het bestaan, laat staan het nut, van een goede pasvorm en had ik geen enkel pak in de kast hangen. Ik leer hier nu erg veel bij en ben gaan houden van mooie stofjes, patroontjes, kleurtjes en combinaties. Langzaam breid ik mijn garderobe nu uit met stijlvolle kleding en ik hoop hier op het forum een steeds grotere bijdrage te kunnen leveren.
Laatst bewerkt op: 15 december 2011 - 12:03:26 door Idomeneo

Mediaman

• Gast
Reactie #5144 Gepost op: 15 december 2011 - 12:01:02
Welkom Idomeneo.