Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027925 keer gelezen)

Mediaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #5040 Gepost op: 10 augustus 2011 - 23:44:22
Geachte heren,

Na lange tijd mee gelezen te hebben toch maar eens tijd om een account te maken. Ik ben vooral geļnteresseerd in de Italiaanse producten en sinds geruime tijd bezig mijn collectie daarmee aan te vullen.

Ik ben een tijdje geleden afgestudeerd en tegenwoordig werkzaam in de media. Binnenkort wellicht meer info!

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #5041 Gepost op: 11 augustus 2011 - 09:26:00
Mediaan die werkzaam is in de media, scheelt maar 1 letter met Mediaman ;)
Welkom!
//

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5042 Gepost op: 11 augustus 2011 - 17:33:42
Hoop nieuwe mensen sinds de vorige keer dat ik dit topic las... welkom iedereen.

Mediaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5043 Gepost op: 11 augustus 2011 - 23:24:05
Bedankt voor het welkom! Ik zie inderdaad nu pas dat er iemand is met een vrijwel identieke naam, had beter iets anders uit kunnen kiezen! :)

Dhr.v.Kamen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5044 Gepost op: 12 augustus 2011 - 19:05:05
Beste,

In de eerste instantie kwam ik hier alleen voor een enkele vraag, maar wellicht zal ik hier zo nu en dan toch even mee kijken en/of praten.

Ik heb niet echt een kledingfetish, hoewel ik wel in mijn ogen van mooie kleren houd. Ik heb geen gigantische kledingkast, maar de kleren die ik heb vind ik erg mooi. Deze bevat alleen klassieke Italiaanse makelij. Verder heb ik niets met mode oid en draag ik wat ik wel oke vind.

Momenteel ben ik wel opzoek naar iets nieuws. Mijn vorige op maat gemaakte overjas heeft zijn langste tijd (plus minus acht jaar) wel gehad. Tijd voor iets nieuws.

Een mooie lange winterjas tot over de knieėn van wol of cashmier tot maximaal 1 į 1.250,- euro. Misschien zie ik wel via deze site iets. Ondertussen struin ik internet en winkels verder af...

Tot ziens.  ;)

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5045 Gepost op: 13 augustus 2011 - 18:33:25
Bedankt voor het welkom! Ik zie inderdaad nu pas dat er iemand is met een vrijwel identieke naam, had beter iets anders uit kunnen kiezen! :)

+1

Geeft niet, je hebt ook zijn smaak als ik het zo lees.

Een mooie lange winterjas tot over de knieėn van wol of cashmier tot maximaal 1 į 1.250,- euro. Misschien zie ik wel via deze site iets. Ondertussen struin ik internet en winkels verder af...

Tot ziens.  ;)

Voor dat budget kan je er denk ik wel een op maat laten maken indien je dat zou willen. Kijk eens in de verschillende topics, daar vind je vast wel een paar goede inspiraties.
if i stop lying i just disappoint you

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #5046 Gepost op: 19 augustus 2011 - 20:17:55
Welkom nieuwe leden van de laatste tijd.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

bobvanvliet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5047 Gepost op: 24 augustus 2011 - 17:44:29
Hoi iedereen,

Een tijdje geleden besloten om me maar eens wat serieuzer te gaan kleden. En na op vakantie in Vietnam 2 pakken en wat overhemden MTM te hebben laten gemaakt, voel ik me meteen minder fijn in spijkerbroek en HEMA-overhemd. De komende tijd wil ik langzaam mijn garderobe een beetje ombouwen, en zo te zien wordt dit forum daarbij een fijne hulp!

(hoewel ik al wel zie dat ik in sommige dingen wat anders sta dan anderen hier, ik blijf voorlopig b.v. wel zoiemand die graag sneakers onder zijn 3-delig grijs draagt :wink:)

Bob.

Reinier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5048 Gepost op: 24 augustus 2011 - 17:53:32
Hoi iedereen,

Een tijdje geleden besloten om me maar eens wat serieuzer te gaan kleden. En na op vakantie in Vietnam 2 pakken en wat overhemden MTM te hebben laten gemaakt, voel ik me meteen minder fijn in spijkerbroek en HEMA-overhemd. De komende tijd wil ik langzaam mijn garderobe een beetje ombouwen, en zo te zien wordt dit forum daarbij een fijne hulp!

(hoewel ik al wel zie dat ik in sommige dingen wat anders sta dan anderen hier, ik blijf voorlopig b.v. wel zoiemand die graag sneakers onder zijn 3-delig grijs draagt :wink:)

Bob.

Welkom Bob,

Als je graag sneakers onder je pak draagt weet ik niet of je veel plezier aan dit forum zal beleven

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5049 Gepost op: 24 augustus 2011 - 17:55:51
Sneakers onder een pak dragen, dat is durven :P
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

bobvanvliet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5050 Gepost op: 24 augustus 2011 - 18:03:35
Welkom Bob,

Als je graag sneakers onder je pak draagt weet ik niet of je veel plezier aan dit forum zal beleven

Ik denk dat dat wel goed komt. Ik houd ook in andere spullen van tamelijk klassiek/eenvoudig (sommige zeggen dan: saai), maar met één of twee details die het anders maken. Zolang je regels bewust overtreedt, en niet te veel tegelijk kan het een leuk resultaat opleveren, toch?

Hoewel de adviezen en discussies hier over kleermakers e.d. voor mij dan inderdaad alleen voor boven de enkels zullen gelden ;).

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitą - modern tailors
Reactie #5051 Gepost op: 25 augustus 2011 - 15:20:37
Verras ons eens met een fotootje van je driedelig grijs mét sneakers ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitą - modern tailors

bobvanvliet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5052 Gepost op: 25 augustus 2011 - 17:56:51
Haha, fair enough:

Voering van jasje en vest is zelfde lichtblauw als op de schoenen :-D
Laatst bewerkt op: 25 augustus 2011 - 19:30:15 door bobvanvliet

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker