Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027773 keer gelezen)

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #5100 Gepost op: 16 oktober 2011 - 09:30:37
Welkom Libero
Be yourself no matter what they say

Vermoeiend_Persoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5101 Gepost op: 16 oktober 2011 - 09:49:56
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en ik vond het nu wel is tijd worden om me aan te melden.

Dan zou ik me ook maar is voorstellen. Ik ben Rens, 30 bijna 31 jaar. Ik ben al bijna m´n hele werkende leven actief in het vastgoed. Ik prefereer nou niet echt 1 stijl, ik sta eigenlijk voor alles wel open! Momenteel probeer ik de duurdere artikelen te combineren met de goedkopere, zodat er toch nog een soort van evenwicht is :wink:.

Tot kijk,

Rens
Laatst bewerkt op: 16 oktober 2011 - 10:41:10 door Rensos
"Dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not." Oscar Wilde

Maurice

• Bekijk profiel
Reactie #5102 Gepost op: 16 oktober 2011 - 19:20:04
Één goedenavond vanuit het kleine oosterse Den ham,

Heb mij zojuist hier geregistreerd ik draag zelf van allerlei merken maar net zoals de hier bovengeplaaste reactie probeer ik momenteel ook de balans te vinden tussen duur en goeiekoop! Even het eea over mijzelf dan maar; De naam is (hoe verassend) Maurice woonachtig in Den Ham gek van auto's met name; Alfa Romeo, Mercedes en Maserati. Verder een groot fan van ''The King'' aka Elvis Presley.

Verder hoop ik het hier een beetje naar m'n zin te krijgen, maar daar twijfel ik niet aan :wink:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5103 Gepost op: 16 oktober 2011 - 19:24:36
Foto Konijnenberg!

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #5104 Gepost op: 17 oktober 2011 - 12:23:24
welkom op het forum voor de recent aan gemelde nieuwe leden en geniet van de geboden forum leesstof zou ik zo zeggen.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

MichielvdK

• Bekijk profiel
Reactie #5105 Gepost op: 19 oktober 2011 - 18:07:28
Vandaag na al een tijd mee gelezen te hebben, besloten om me aan te melden.

Hallo iedereen. Ik ben Michiel, 25 jaar en woon in Zwolle. Ik hou van de goeie dingen des levens, zoals sigaren, wijn, champagne en mooie maaltijd kan ik ook zeker waarderen. Daarnaast hou ik van mooie kleding en schoenen. Ik hoop hier e.e.a. op te steken. Ik heb meteen al een vraag, waar kan ik in Zwolle goeie schoenspanners kopen? Of ben ik dan veroordeeld tot internet.

Groeten

Zeneize

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5106 Gepost op: 20 oktober 2011 - 15:22:54
Welkom ;) Nou, na een keer in het "centrum" van Zwolle te zijn geweest, heb ik niet echt het vertrouwen dat je daar iets kunt vinden, maar wie weet heb ik het fout.
"One should either be a work of art, or wear a work of art."

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #5107 Gepost op: 20 oktober 2011 - 15:46:35
Veroordeeld tot het internet lijkt mij in het geval van schoenspanners niet echt op zijn plaats, kijk in het topic schoenspanners en zie de ervaringen van de diverse forumleden met zowel de diverse merken schoenspanners zelf als de internet shops zelf.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

drieduizend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5108 Gepost op: 25 oktober 2011 - 17:03:47
Ik lees alweer enige tijd mee, zoals ik dat al jaren doe op http://www.head-fi.org/f/ voor liefhebbers van hoofdtelefoons en bijbehorende apparatuur onder ons.

Ik werk op kantoor waar geen dresscode geldt, wat maakt dat ik geregeld kies voor de gemakkelijke weg. Jeans, shirt en sneakers. Toch voel ik mij op mijn best, wanneer ik netter voor de dag kom. Op dit vlak probeer ik mij dan ook te ontwikkelen. Zo heb ik binnenkort een afspraak bij de Suitsupply om een eerste shirt aan te laten meten. Zie hier, de reden dat ik nu op Stijlforum meelees en waar nodig reageer.

guest45

• Gast
Reactie #5109 Gepost op: 25 oktober 2011 - 18:38:48
Welkom 300,

head-fi is erg leuk en informatief; ik lees daar regelmatig mee.
Succes met je SuSu avontuur, laat maar weten het uitpakte.

MutandoNonMutor

• Bekijk profiel
Reactie #5110 Gepost op: 25 oktober 2011 - 19:43:54
Geachte Fijnproevers,

Googelend naar "broeken gekookte katoen" kwam ik bij u terecht. Wat een uitgelezen clubje fanatiekelingen...ik voel me al meteen thuis!

Qua kledingstijl laat ik me het best omschrijven in iets dat men "den olde kaeckert" zou kunnen noemen (lees ribbroek, cashmere v-hals en brogues).
Al kan ik op zn tijd de verleiding van een fijn "jasje"  ook niet weerstaan. 
Ik neem graag vanachter mijn hoornen brilletje uw schrijfsel tot mij; ter lering en de vermaeck... en wissel uiteraard ook graag van gedachten over uw en mijn stappen op het pad naar stijl...

Salut M.
Etiquette is for people who have no breeding; fashion is for those who have no taste.

MartinM

• Bekijk profiel
Reactie #5111 Gepost op: 29 oktober 2011 - 19:56:14
Beste lotgenoten,

Kan me bij de vorige spreker aansluiten: eindelijk een groep mede-enthousiastelingen ontdekt die diepzinnige maar vooral 'stijl'volle discussies voeren. Wat een weldaad is dat en wat een kennis is er op dit forum verzameld!

gegroet,
MartinM

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5112 Gepost op: 29 oktober 2011 - 20:26:55
Welkom heren!
if i stop lying i just disappoint you

Thom@s

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5113 Gepost op: 30 oktober 2011 - 08:22:41
Zoals zo velen in dit topic voor mij: na lang meelezen (en geregistreerd te zijn) bij dezen dan ook echt de stoute schoenen aangetrokken en meld ik mij als lid van dit forum. De wil om actief te zijn en te kunnen putten uit de kennis van de leden heeft het gewonnen van de afschrikkende werking van de sterke meningen ;-)

Een korte introductie: bouwjaar 1977, woonachtig in Breda en werkzaam als adviseur bij een ICT-dienstverlener. Op kantoor en bij klanten overwegend casual gekleed, soms een pak als de situatie het vraagt.

Grootste uitdaging op kledinggebied: vinden van de goede fit voor mijn postuur met RTW (1.89 lang en minder dan 70kg zwaar).

Grootste irritatie op kledinggebied van dit moment: elbow-patches op zo ongeveer alles.

Tot zover. Groet!

* edit: typo *

Laatst bewerkt op: 30 oktober 2011 - 09:09:21 door Thom@s

Egon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5114 Gepost op: 30 oktober 2011 - 08:42:01
Foto Konijnenberg!

Beste fotozaak van het land. ;-) In het (semi) professionele segment. Een zaak waar ze weten wat service is. Ik kom er graag!