Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027670 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3015 Gepost op: 21 november 2008 - 22:57:05
welkom!
Quotidie potest esse ultimo die

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3016 Gepost op: 24 november 2008 - 21:30:17
Ok, ik zal met ook even voorstellen. Ik ben hier beland via fokforum waar ook een topic over stijlvolle kleding loopt. Ben sinds kort werkzaam als trainee en heb daardoor ook wat meer financiele middelen tot mijn beschikking om te besteden aan mooie/goede kleding.

Welkom.

Ik begrijp dat we veel posts van je kunnen verwachten in de topics over wijn/whisky/alcohol etc? :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

Ronvdh

• Bekijk profiel
Reactie #3017 Gepost op: 27 november 2008 - 14:23:36
Hallo iedereen,

Ik ben Ron 18 jaar en kom uit het oosten van ons land :P ik ben eigenlijk op puur toeval hier terecht gekomen, ik zocht namelijk naar een forum waar men het niet alleen over nieuwe nike's en jack en jones kleding heeft. Ik heb toevallig gisteren mijn eerste paar magnanni's gekocht en ben er zeer blij mee :mrgreen:

Ron

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3018 Gepost op: 27 november 2008 - 14:26:26
Hallo iedereen,

Ik ben Ron 18 jaar en kom uit het oosten van ons land :P ik ben eigenlijk op puur toeval hier terecht gekomen, ik zocht namelijk naar een forum waar men het niet alleen over nieuwe nike's en jack en jones kleding heeft. Ik heb toevallig gisteren mijn eerste paar magnanni's gekocht en ben er zeer blij mee :mrgreen:

Ron

Hehe Welkom,

Veel plezier hier.
Met een maar foto's van die Magnanni's plaatsen he

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3019 Gepost op: 27 november 2008 - 14:45:55
Welkom Ron

flaredistance

• Bekijk profiel
Reactie #3020 Gepost op: 28 november 2008 - 14:07:55
Hi! Heb me net aangemeld voor dit forum. Ben zelf al een paar jaar bezig me te verdiepen in kleding, en daarbij hoort ook het nodige aanschaffen. Ik probeer niet af te gaan op merken, maar in eerste instantie kwaliteit te herkennen. Vind ik wel zo handig als je in landen komt waar ze totaal andere kleer en schoenmakers hebben. Desalniettemin moet ik toegeven dat bepaalde namen kwaliteit garanderen (bv. Santoni).

Enfin, hoop veel van jullie te leren, ben 25 jaar en studeer in Delft.
groet

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3021 Gepost op: 28 november 2008 - 14:09:23
welkom flaredistance, veel plezier op SF

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3022 Gepost op: 28 november 2008 - 14:22:53

Ik ben lid van "Club Interbellum", een vereniging voor nostalgisten. Deze mensen kleden zich dan ook precies zoals men zich in het Interbellum kleedde. Daarbij horen dus ook de hoeden, bretels en zakhorloges.

Gespot, links ;-)

There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Strider

• Bekijk profiel
Reactie #3023 Gepost op: 01 december 2008 - 20:42:07
Hallo iedereen,

Ik ben Twan ben 24jaar en kom uit rondom Eindhoven!. Ik ben via fokforum hierop uitgekomen nadat ik wat meer informatie over overhemden aan het zoeken was.  Ik heb te snel een eigen topic geplaatst en zal me voortaan eerst wat beter inlezen  8)

Twan,

Airjay

• Bekijk profiel
Reactie #3024 Gepost op: 01 december 2008 - 22:22:03
He hallo allemaal,

Ik ben René, een 34 jarige uit Den Haag. Ik kwam hier terecht bij het zoeken naar informatie over pakken. Ik heb een tijdje meegelezen en nu heb ik zelf ook wat vraagjes.

Groet,

René

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3025 Gepost op: 01 december 2008 - 22:27:10
Welkom Airjay & Strider
Quotidie potest esse ultimo die

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3026 Gepost op: 01 december 2008 - 22:50:42
Welkom allebei, is Strider toevallig bekend met J.R.R Tolkien?

Dix0r

• Bekijk profiel
Reactie #3027 Gepost op: 02 december 2008 - 09:42:31
Bij deze stel ik me ook even voor, volg dit forum al een geruime tijd.

Aangezien ik in februari ga afstuderen heb ik hier en daar al wat sollicitatiegesprekken gehad, uiteraard in pak. De keuze voor een mooi pak en schoenen heeft dit forum me uitstekend bij geholpen.

Aangezien ik in de toekomst waarschijnlijk ga werken in de IT consultancy is het vanzelfsprekend dat mijn garderobe de komende jaren flink zal worden uitgebreid. Een goede reden om dit forum met regelmaat te bezoeken.

Verder ben ik 23 jaar, woonachtig in de omgeving Eindhoven.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3028 Gepost op: 02 december 2008 - 10:20:12
Bij deze stel ik me ook even voor, volg dit forum al een geruime tijd.

Aangezien ik in februari ga afstuderen heb ik hier en daar al wat sollicitatiegesprekken gehad, uiteraard in pak. De keuze voor een mooi pak en schoenen heeft dit forum me uitstekend bij geholpen.

Aangezien ik in de toekomst waarschijnlijk ga werken in de IT consultancy is het vanzelfsprekend dat mijn garderobe de komende jaren flink zal worden uitgebreid. Een goede reden om dit forum met regelmaat te bezoeken.

Verder ben ik 23 jaar, woonachtig in de omgeving Eindhoven.

Welkom.

ICT....mooi dynamisch vakgebied. Jammer dat je voor consultancy gaat, je had voor techniek moeten kiezen :-)

Over het dik gedrukte....daar is in mijn ervaring niet altijd een causaal verband tussen :-)
Genoeg consultants die op geiten wollen sokken en sandalen door het leven gaan.
Laatst bewerkt op: 02 december 2008 - 10:22:10 door maboc

Dix0r

• Bekijk profiel
Reactie #3029 Gepost op: 02 december 2008 - 11:08:59
De mogelijkheid om de technische kant op te gaan is ook nog aanwezig. Wil me de komende jaren breed oriënteren op de arbeidsmarkt. Echter voel ik me momenteel meer aangetrokken tot consultancy.

Als ik zo eens rondkijk in het wereldje lopen sommige mensen er idd erg beroerd bij. Op geiten wollen sokken zul je mij iig niet betrappen ;)