Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027802 keer gelezen)

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VIII
Reactie #2805 Gepost op: 22 juli 2008 - 14:51:53
Belgen hebben ook smaak hoor! :lol:
En met mijn 1meter84 moet ik echt niet onderdoen voor een volwassen Belg. :D

Nujaa, een dag shoppen in A'dam staat niet synoniem aan vanalles kopen.. Ik spaar wat op, doe wat weekendwerk en als m'n tante meegaat krijg ik soms wel wat van haar. Maar ik doe niet alleen de pc hooftstraat hoor! :D

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2806 Gepost op: 22 juli 2008 - 14:52:34
Nou zit zelf in de kleding ;) En dat is allemaal vrijetijdskleding. Maar ik draag juist zelf in mijn vrije tijd ook graag een stijlvol, slimfit hemd. En sowieso altijd mooi schoenen (vind ik).

Tot nu toe altijd Van Bommel, maar wil binnenkort bij een aantal schoenenzaken op onderzoek uit voor mooie, aparte en stijlvolle alternatieven voor mijn "bommeltjes". Alle "vaktermen" op schoenen gebied zijn mij nu nog grotendeels vreemd. Ik wil dus ook even wachten met mijn eerste nieuwe aanschaf van een "vreemd" merk tot ik weet waar ik op moet letten.

Ik had de laatste tijd vooral besteed aan inlezen op horloge-vlak om daar meer van te weten te komen, en inmiddels daar een kleine collectie aan het aanleggen:P

Groet,

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #2807 Gepost op: 22 juli 2008 - 14:54:05
Ik ben Guy, 27 jaar en afstuderend student communicatiewetenschap (marketing/nieuwe media richting). Ik ben op Stijlforum terecht gekomen via een verenigingsgenoot van me, hier bekend als Evan_S. We hadden het op de kroeg altijd over pakken, schoenen, overhemden, horloges, etc dus een duwtje deze richting op was vrij logisch. Na een aardig lange tijd sporadisch het forum lezen, de afgelopen paar maanden regelmatiger, leek het me aardig om ook te kunnen posten.

In m'n bestuursjaar liep ik, wegens geldgebrek van mijn bestuursgenoten en de traditie allemaal dezelfde kleding te hebben, rond in een afschuwelijk polyester zwart plakpak van Peek & Cloppenburg - met daarbij nog een polyester giletje en overhemd. Het resulterende trauma zit diep, ik draag nooit meer polyester en een plakpak komt ook nooit meer in de klerenkast :). Een degelijk pak aanmeten laat echter nog even op zich wachten - eerst moet m'n studentikoze bierbuikje eraf getraind/gedieet worden.

Horloges zijn mijn huidige fascinatie, hoewel mijn smaak beduidend duurder is dan m'n budget. Ik draag op dit moment voornamelijk een Daytona kloon (de Alpha Paul Newman) en een Panerai kloon (zo'n eBay Marina Militare) maar wil graag een Stowa Antea 390 kopen als eerste originele mechanisch horloge. Leuk voor m'n afstuderen, zeg maar :)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2808 Gepost op: 22 juli 2008 - 15:03:06
Welkom nieuwe leden.

Leuk dat er ook marketeers bij komen  \:D/
Quotidie potest esse ultimo die

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2809 Gepost op: 22 juli 2008 - 15:03:15
Welkom, Atomic. Weer iemand uit het noorden erbij.

En welkom, Guy. Heeft Evan toch nog goede invloeden op iemand. :wink: Mooie horloges, die Stowa's; mijn volgende klok zou er ook een van Stowa kunnen zijn. Ben je net zo'n mooie dandy als onze Evan of (nu nog) iets behoudender?  8)

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
dandy..mwoa :-)
Reactie #2810 Gepost op: 22 juli 2008 - 15:08:15
haha.. Ja idd..toch zijn er gelukkig in het noorden niet alleen maar boeren:P..

Nou mijn horloge smaaak is een beetje, Hermes, Frank Muller, Vacheron Constantin, Piaget. En daarvan de stijlvolle klassieke klokjes. Mijn voorkeur gaat uit naar de combi : Goud met bruinleer. De meeste zijn automaat. 1tje is manueel.

Zal proberen binnenkort aantal foto's erbij te zetten.. Maar ik vrees dat ik de hele horloge interesse in een andere post verder moet zetten...

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Reactie #2811 Gepost op: 22 juli 2008 - 15:11:26
Hermès is ook mijn voorkeur qua horloges! Zeker de Cape Cod ofzo.. ?
Toen ik in A'dam was, ging ik bij de Bijenkorf binnen en daar stonden alle modellen mooi geprijsd, iets wat ze hier in België niet kennen..   :?

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2812 Gepost op: 22 juli 2008 - 15:28:56
Nee niet die capecod.. Die ovale komt binnenkort... En 1 van longines. Heel mooi, met een witte wijzerplaat. En een mooi rechthoekige van Piaget, zo'n skeleton emperador heb ik nu om.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #2813 Gepost op: 22 juli 2008 - 17:23:21
Citaat van: "Jesper"
Ben je net zo'n mooie dandy als onze Evan of (nu nog) iets behoudender?  8)

Ik ben het niet vaak met Evan oneens dus deel min of meer zijn smaak, alleen heeft hij z'n financieen beter op orde dus kan hij die smaak ook laten zien ;)

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2814 Gepost op: 22 juli 2008 - 21:26:33
Hehe, eindelijk aangemeld GuyS  :D.  Welkom allen!

Frankie

• Bekijk profiel
Reactie #2815 Gepost op: 23 juli 2008 - 21:38:59
Hallo allemaal! Even voorstellen dan maar, Frank (34 jaar) uit Utrecht. Via een column op de site van Management Team tegen deze site aangelopen. Erg interessant. Ik houd van mooie dingen en kleding hoort daar ook zeker bij! Ik heb een beetje rondgekeken en denk toch zeker veel ideeen op te kunnen doen en ervaringen te lezen over bepaalde winkels, merken enzovoorts.  8) En wie weet heb ik zo hier en daar zelf ook nog wat toe te voegen...

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2816 Gepost op: 23 juli 2008 - 22:04:22
Welkom stadgenoot. Wellicht wordt er nog een keer wat SF gespot :P
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

yusan

• Bekijk profiel
Reactie #2817 Gepost op: 29 juli 2008 - 13:29:17
Beste allemaal,

Om mezelf even voor te stellen. Ik ben een student uit Amsterdam. Eén van mijn intresses is uiteraard kleding. Verder hou ik van sport, muziek en films. Sinds kort ben ik uit het tijdperk te dure jeans, sneakers  en dergelijke, en ben ik begonnen met echt mooie kleding :o . Zodoende op dit mooie forum terecht gekomen.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2818 Gepost op: 29 juli 2008 - 13:34:04
Citaat van: "yusan"
Beste allemaal,

Om mezelf even voor te stellen. Ik ben een student uit Amsterdam. Eén van mijn intresses is uiteraard kleding. Verder hou ik van sport, muziek en films. Sinds kort ben ik uit het tijdperk te dure jeans, sneakers  en dergelijke, en ben ik begonnen met echt mooie kleding :o . Zodoende op dit mooie forum terecht gekomen.

Welkom

ja....wat is nou echt mooi he :-)
We zien het wel aan je posts :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

Heerschap

• Bekijk profiel
Reactie #2819 Gepost op: 29 juli 2008 - 15:13:21
Cari signori,

Ook ik, als nieuw lid, zal mij even kort en louter met de noodzakelijke informatie voorstellen.

Jorik is de naam. En deze heer vermaakt zich door de geneugten der Italiaanse taal & cultuur te studeren aan de Universiteit Utrecht. Hier zal zeer binnenkort (hopelijk) ook een zijspoor betreden worden op het gebied van de Rechtsgeleerdheid.

Mijn aanwezigheid hier stoelt vooral op de interesse en uiteraard ook de uitoefening van het stijlvol gekleed gaan. Ik ben dus zeer verheugd om te mogen participiëren binnen deze samenkomst van gelijkdenkenden.

Rest mij nog een aangename kennismaking te stellen!  :D
i]Hoc volo, sic iubeo; sit pro ratione voluntas.[/i]