Ik ben Guy, 27 jaar en afstuderend student communicatiewetenschap (marketing/nieuwe media richting). Ik ben op Stijlforum terecht gekomen via een verenigingsgenoot van me, hier bekend als Evan_S. We hadden het op de kroeg altijd over pakken, schoenen, overhemden, horloges, etc dus een duwtje deze richting op was vrij logisch. Na een aardig lange tijd sporadisch het forum lezen, de afgelopen paar maanden regelmatiger, leek het me aardig om ook te kunnen posten.
In m'n bestuursjaar liep ik, wegens geldgebrek van mijn bestuursgenoten en de traditie allemaal dezelfde kleding te hebben, rond in een afschuwelijk polyester zwart plakpak van Peek & Cloppenburg - met daarbij nog een polyester giletje en overhemd. Het resulterende trauma zit diep, ik draag nooit meer polyester en een plakpak komt ook nooit meer in de klerenkast

. Een degelijk pak aanmeten laat echter nog even op zich wachten - eerst moet m'n studentikoze bierbuikje eraf getraind/gedieet worden.
Horloges zijn mijn huidige fascinatie, hoewel mijn smaak beduidend duurder is dan m'n budget. Ik draag op dit moment voornamelijk een Daytona kloon (de
Alpha Paul Newman) en een Panerai kloon (zo'n
eBay Marina Militare) maar wil graag een
Stowa Antea 390 kopen als eerste originele mechanisch horloge. Leuk voor m'n afstuderen, zeg maar