Aangenaam. Mijn naam is Willem. Een simpele vraag ("Draag ik een t-shirt met ronde boord of een v-neck onder een shirt?") heeft mij op het SF doen terecht komen. Fantastisch, dat ik hier niet eerder ben geweest. Ben perfectionistisch van aard. Maar qua kleding is dit een groen en dus te ontginnen gebied. Dacht met mijn boss- en ralph lauren kleding en van bommel schoenen al een eind op weg te zijn, maar er is dus veel meer.
Heb geen "doorsnee" lichaamsbouw. Ben 1.94m lang, tenger, maar vooral mijn benen zijn verhoudingsgewijs lang. Broeken zoeken is een struggle.
Kijk altijd naar 32/36 maten, maar ook die, als ik ze vind, zitten niet altijd bevredigend.
Winkel regelmatig in Arnhem (Piet Zoomers en Witteveen). Niet de winkels geloof ik, als ik lees over Town and Country. Ben daar wel eens geweest, maar moet dan even wennen aan de prijzen en de manier van directe verkoop. Maar goed, daar moet ik me bij aanpassen.
Zal beslist wat vragen stellen om mijn eerste schreden bewust en niet overhaast te zetten.
Een colbertje is bijna niet te vinden. Zit me vaak te slungelig. Lees dat in Den Haag dit op maat wordt gemaakt door NvN. Maar kan dat ook in de regio van Arnhem?
Ik hoop dat jullie me van advies willen voorzien en dat ik ooit zelf een goede bijdrage kan leveren.