Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027922 keer gelezen)

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2580 Gepost op: 27 april 2008 - 13:02:02
Citaat van: "peterp"
En toen ging er een wereld voor mij open.

You've said the magic words,

welkom op SF :!:

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2581 Gepost op: 27 april 2008 - 22:25:16
...en Den Haag blijft maar in vertegenwoordiging groeien hier... In mijn uithoeken - Groningen en Tukkerland - valt er blijkbaar nog een hoop te leren bij de mensen :cry:

Evengoed welkom Peter en alle anderen!  :D

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2582 Gepost op: 27 april 2008 - 22:34:15
Spread the word, Evan.  8)  :lol:

Welkom, nieuwe leden!

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2583 Gepost op: 27 april 2008 - 22:42:24
Citaat van: "Jesper"
Spread the word, Evan.  8)  :lol:

Een zware missie in het gebied van "doe maar gewoon,..... ".  

:wink:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2584 Gepost op: 27 april 2008 - 22:42:35
Citaat van: "Evan_S"
...en Den Haag blijft maar in vertegenwoordiging groeien hier... In mijn uithoeken - Groningen en Tukkerland - valt er blijkbaar nog een hoop te leren bij de mensen :cry:

Die weten gewoon alles al.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2585 Gepost op: 27 april 2008 - 22:47:28
Citaat van: "Carwo"

Die weten gewoon alles al.

Ja, dikke l*l 3 bier.  :lol:

:wink:

Dan nodig ik je bij dezen uit om een keertje een Enschedees terrasje pakken en te observeren  :wink:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2586 Gepost op: 27 april 2008 - 22:54:53
Dan nodig ik je bij dezen uit om een keertje een Enschedees terrasje pakken en te observeren  :wink:

Hehe. Bedankt voor de uitnodiging. Als ik in Enschede ben, zit ik bijna altijd in dat mooie museum van jullie. En op het terras van het museumcafé op de binnenplaats mijmer ik nog wat over al het moois dat ik heb gezien.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2587 Gepost op: 29 april 2008 - 09:46:32
Aangenaam. Mijn naam is Willem. Een simpele vraag ("Draag ik een t-shirt met ronde boord of een v-neck onder een shirt?") heeft mij op het SF doen terecht komen. Fantastisch, dat ik hier niet eerder ben geweest. Ben perfectionistisch van aard. Maar qua kleding is dit een groen en dus te ontginnen gebied. Dacht met mijn boss- en ralph lauren kleding en van bommel schoenen al een eind op weg te zijn, maar er is dus veel meer.
Heb geen "doorsnee" lichaamsbouw. Ben 1.94m lang, tenger, maar vooral mijn benen zijn verhoudingsgewijs lang. Broeken zoeken is een struggle.
Kijk altijd naar 32/36 maten, maar ook die, als ik ze vind, zitten niet altijd bevredigend.
Winkel regelmatig in Arnhem (Piet Zoomers en Witteveen). Niet de winkels geloof ik, als ik lees over Town and Country. Ben daar wel eens geweest, maar moet dan even wennen aan de prijzen en de manier van directe verkoop. Maar goed, daar moet ik me bij aanpassen.
Zal beslist wat vragen stellen om mijn eerste schreden bewust en niet overhaast te zetten.
Een colbertje is bijna niet te vinden. Zit me vaak te slungelig. Lees dat in Den Haag dit op maat wordt gemaakt door NvN. Maar kan dat ook in de regio van Arnhem?
Ik hoop dat jullie me van advies willen voorzien en dat ik ooit zelf een goede bijdrage kan leveren.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2588 Gepost op: 29 april 2008 - 09:54:34
Citaat van: "Willem"
Aangenaam. Mijn naam is Willem. Een simpele vraag ("Draag ik een t-shirt met ronde boord of een v-neck onder een shirt?") heeft mij op het SF doen terecht komen. Fantastisch, dat ik hier niet eerder ben geweest. Ben perfectionistisch van aard. Maar qua kleding is dit een groen en dus te ontginnen gebied. Dacht met mijn boss- en ralph lauren kleding en van bommel schoenen al een eind op weg te zijn, maar er is dus veel meer.
Heb geen "doorsnee" lichaamsbouw. Ben 1.94m lang, tenger, maar vooral mijn benen zijn verhoudingsgewijs lang. Broeken zoeken is een struggle.
Kijk altijd naar 32/36 maten, maar ook die, als ik ze vind, zitten niet altijd bevredigend.
Winkel regelmatig in Arnhem (Piet Zoomers en Witteveen). Niet de winkels geloof ik, als ik lees over Town and Country. Ben daar wel eens geweest, maar moet dan even wennen aan de prijzen en de manier van directe verkoop. Maar goed, daar moet ik me bij aanpassen.
Zal beslist wat vragen stellen om mijn eerste schreden bewust en niet overhaast te zetten.
Een colbertje is bijna niet te vinden. Zit me vaak te slungelig. Lees dat in Den Haag dit op maat wordt gemaakt door NvN. Maar kan dat ook in de regio van Arnhem?
Ik hoop dat jullie me van advies willen voorzien en dat ik ooit zelf een goede bijdrage kan leveren.

Welkom. Veel vragen stellen hier, dan kom je uiteindelijk terecht bij de winkels die wel jouw maten hebben :-)

Veel plezier hier op het forum
Niets zo veranderlijk als de mens

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2589 Gepost op: 30 april 2008 - 20:30:03
Welkom Willem :!:

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2590 Gepost op: 30 april 2008 - 21:31:19
Willem, welkom en veel plezier gewenst!
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

veloS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2591 Gepost op: 30 april 2008 - 21:40:24
Aangenaam. Mijn naam is Willem. Een simpele vraag ("Draag ik een t-shirt met ronde boord of een v-neck onder een shirt?") heeft mij op het SF doen terecht komen.

En welk antwoord heb je op die vraag gevonden, Willem?  :)

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2592 Gepost op: 30 april 2008 - 23:24:53
Nou, ben er nog niet helemaal uit. Ben echt een enorme koukleum. In de winter draag ik (schrik niet) een singlet en een t-shirt.
In de zomer wil ik graag een t-shirt blijven dragen. De zwarte t-shirts gaan eruit. Geloof ook wel dat onder een donker (zwart) overhemd een wit t-shirt past. Dan nog zoeken naar een lage v-neck.
Kijk je op tv dan zie je toch veel casuel shirts met daaronder wit t-shirt met ronde boord. Tja? Wijsheid gevraagd.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2593 Gepost op: 01 mei 2008 - 00:27:03
Kijk je op tv dan zie je toch veel casual shirts met daaronder wit t-shirt met ronde boord.
Nu geloof ik niet dat de Nederlandse 'tv' SF-maatgevend is...

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitą - modern tailors
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2594 Gepost op: 01 mei 2008 - 00:30:12
Gelieve de vragen welke worden gesteld in dit topic mee te nemen en te beantwoorden in het juiste topic.

:arrow: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=215
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitą - modern tailors