Na eveneens geruime tijd hier rond gesnuffeld te hebben op stijlforum.nl, heb ik ook maar besloten mezelf eens aan te gaan melden.
Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Lucas, 23 jaar oud en woonachtend in Nijmegen. In het dagelijks leven hobby ik wat bij, werk ik én studeer ik. Mijn hobby's zijn vissen, voetbal, uitgaan & stedentrips, ik werk momenteel in een groothandel als bijbaan, en ik studeer Communicatie & Multimedia Design.
Na geruime tijd enkel RTW kleding te hebben aangeschaft, wil ik mezelf binnekort eens aan MTM gaan proberen. Ik hoop met de expertise op dit forum voor de juiste keuze te gaan. Echter moet ik van mezelf eerst nog de nodige kilo'tjes afvallen, ik hou namelijk teveel van bier.

.
Ik heb momenteel een aantal naar mijn mening redelijk slank gesneden RTW pakken in mijn collectie, maar ik wil graag binnekort eens voor perfectie gaan. Verder heb ik een grote liefde voor mooie shirts en hou ik er erg van om dassen te dragen waarin ik ook een beetje ben doorgeslagen in mijn collectie. Ook voor een shirt wil ik binnekort voor MTM gaan, ik twijvel echter nog erg waarvoor ik moet gaan.
Maar dat moet wel goedkomen, denk ik zo. Ik zal ook proberen deze week eens met foto's deel te nemen aan het Wat dragen de heren vandaag topic.
Groeten aan alle SF'ers,
Lucas