Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027847 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2550 Gepost op: 15 april 2008 - 18:48:27
Is dat niet van de Dijk welkom trouwens.

komodo

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2551 Gepost op: 15 april 2008 - 19:08:54
Citaat van: "gusto napolitano"
Is dat niet van de Dijk welkom trouwens.

Dit is een -ehhmmm- vrije interpretatie op Bloedend Hart van, inderdaad, de dijk.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2552 Gepost op: 15 april 2008 - 21:40:23
Welkom Dantès. Die kleermaker is toevallig Chris K? Wel eens binnen geweest en was in Soho volgens mij :).
Fashion can be bought. Style one must possess.

Mario

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2553 Gepost op: 15 april 2008 - 23:37:48
Hallo,

Zit nu sinds een paar weken geinteresseerd de berichten te lezen die dagelijks gepost worden. Mooie spullen is een van mijn passies, en volgens mij is dat eenzelfde passie voor alle mensen op stijlforum.

Ik ben 21 jaar en studeer commerciele economie. Mijn interesses gaan uit naar muziek, kleren en sporten.

Doordat ik nog studeer heb ik een beperkt budget van zo'n 8000/9000 euro per jaar wat ik aan mooie dingen kan uitgeven.
Op dit moment zit ik op een soort omslagpunt dat ik mijn basiscollectie voor elkaar heb, maar dat ik voor meer exclusieve en kleren met mooie details wil gaan. (ergens in een van de topics staat; ''beter een Borelli overhemd dan drie Boss overhemden''. Dit is wel kenmerkend voor dit omslagpunt van mij)
Mijn huidige garderobe bestaat uit Boss black label, Camicissima en Gentiluomo overhemden. Als broeken draag ik vooral Boss orange label en Armani. De v-hals trui ligt ook in veelvoud in mijn kast, Gant, Ralph Lauren en het WE huismerk . (probleem is dat ik nog geen trui heb kunnen vinden die pasvorm behoudt, en die mooi blijft qua stof. Tips welkom)
Schoenen draag ik van Giorgio.
Voor in de winter draag ik jassen van Woolrich , Peuterey en Stones.
Verder heb ik een pak van de Suit supply. Voor zover de informatie over mijzelf, ik ben van plan binnenkort richting Amsterdam/Haarlem te rijden om wat mooie spullen voor mezelf te kopen. Aangezien hier veel mensen met verstand van mooie spullen posten, sta ik open voor tips!

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2554 Gepost op: 15 april 2008 - 23:41:15
Welkom Mario, én andere novieten!

Citaat van: "Mario"
Doordat ik nog studeer heb ik een beperkt budget van zo'n 8000/9000 euro per jaar wat ik aan mooie dingen kan uitgeven.

Dat lijkt me anders een fiks bedrag (zéker als student!) om mooie dingen mee te doen, dus die omslag kan er, mits goede strategie (maar die zul je wel moeten hebben als toekomstig commercieel econoom :-)), best komen, denk ik.

Arrow

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2555 Gepost op: 15 april 2008 - 23:49:05
Dit had ik vroeger zeker niet te besteden

Mario

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2556 Gepost op: 15 april 2008 - 23:56:46
Dat is ook wel een groot bedrag voor een student, maar een van mijn vergeten te melden passies is werken.( werk als bijbaantje bij een marktonderzoeksbureau en ben daarnaast mysteryshopper :) )

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2557 Gepost op: 16 april 2008 - 18:05:18
Citaat van: "Nexus"
Welkom Dantès. Die kleermaker is toevallig Chris K? Wel eens binnen geweest en was in Soho volgens mij :).

spot on mate!

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2558 Gepost op: 16 april 2008 - 18:11:53
Citaat van: "Arrow"
Citaat van: "Nexus"
Welkom Arrow. Vertel eens over je snelle auto :)

Hmmm nieuwe Audi S4. Volgend jaar wil ik er nog een Porsche 993 bijhebben, maar dat hangt ook een beetje van mijn centen af. Volgende maand bestelt mijn vrouw nog een nieuwe a4 cabrio

S4,"Shit bak", rijdt tegenwoordig (bijna)iedereen in. :wink:

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2559 Gepost op: 16 april 2008 - 18:14:19
Citaat van: "Bogart"
S4,Shit bak, rijdt tegenwoordig iedereen in.
Het causaal verband ontgaat me even :-).

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2560 Gepost op: 16 april 2008 - 18:16:24
:lol:
Vindt een S4 niet zo speciaal.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2561 Gepost op: 16 april 2008 - 18:42:23
Citaat van: "Bogart"
:lol:
Vindt een S4 niet zo speciaal.

:lol: zeker niet als je hem zelf ook rijdt
Quotidie potest esse ultimo die

Urban

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2562 Gepost op: 18 april 2008 - 21:06:20
Na al een geruime tijd hier rond gesnuffeld te hebben, vind ik het dan toch maar eens tijd worden om me aan te melden en voor te stellen.

Mijn naam is Jeffrey, woonachtig in ’'s-Gravenhage. Sommigen van jullie zullen mij misschien kennen van dezinvanluxe en het horloge forum.
Ik ben werkzaam als accountmanager bij een grote uitgeverij. Helaas wordt ik daar dagelijks geconfronteerd met collega's die denken dat een pak minstens 3 maten te groot moet zijn.

Zelf ben ik me, na veel inlezen hier nu aan het verdiepen in mtm pakken draag momenteel eigenlijk alleen maar pakken van ss (rtw). Mijn andere voorliefdes gaan uit naar schoenen, santoni's waarvan ik inmiddels al 3 paar bezit, Horloges alleen mechanische en reizen (nog 5 weken werken en dan voor 3 weken naar Florida).

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2563 Gepost op: 18 april 2008 - 21:12:57
Welkom voor Urban, wederom één uit DH :shock:
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

LucasN

• Bekijk profiel
Voorstellen
Reactie #2564 Gepost op: 20 april 2008 - 15:59:48
Na eveneens geruime tijd hier rond gesnuffeld te hebben op stijlforum.nl, heb ik ook maar besloten mezelf eens aan te gaan melden.

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Lucas, 23 jaar oud en woonachtend in Nijmegen. In het dagelijks leven hobby ik wat bij, werk ik én studeer ik. Mijn hobby's zijn vissen, voetbal, uitgaan & stedentrips, ik werk momenteel in een groothandel als bijbaan, en ik studeer Communicatie & Multimedia Design.

Na geruime tijd enkel RTW kleding te hebben aangeschaft, wil ik mezelf binnekort eens aan MTM gaan proberen. Ik hoop met de expertise op dit forum voor de juiste keuze te gaan. Echter moet ik van mezelf eerst nog de nodige kilo'tjes afvallen, ik hou namelijk teveel van bier. :P.

Ik heb momenteel een aantal naar mijn mening redelijk slank gesneden RTW pakken in mijn collectie, maar ik wil graag binnekort eens voor perfectie gaan. Verder heb ik een grote liefde voor mooie shirts en hou ik er erg van om dassen te dragen waarin ik ook een beetje ben doorgeslagen in mijn collectie. Ook voor een shirt wil ik binnekort voor MTM gaan, ik twijvel echter nog erg waarvoor ik moet gaan.

Maar dat moet wel goedkomen, denk ik zo. Ik zal ook proberen deze week eens met foto's deel te nemen aan het Wat dragen de heren vandaag topic.

Groeten aan alle SF'ers,

Lucas