Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027822 keer gelezen)

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2610 Gepost op: 03 mei 2008 - 12:13:57
Welkom voor alle ernhummers en ander leden! :D
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Shalingoul

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2611 Gepost op: 04 mei 2008 - 16:03:40
Goededag allen,

Ik ben een kleine 20 jaar geleden op de wereld gezet en hebben mijn ouders mij de naam Maikel aan mij toegekend ;) Ik ben op het ogenblik student aan Business School Notenboom te Maastricht. Goed gekleed gaan is er toch wel een beetje met de pap lepen in gegoten :lol: echte intresse is pas iets van het laaste jaar.

Groetjes

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2612 Gepost op: 04 mei 2008 - 18:32:32
Welkom Shalingoul!
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2613 Gepost op: 04 mei 2008 - 20:20:04
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maand.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2614 Gepost op: 04 mei 2008 - 23:55:29
Citaat van: "gusto napolitano"
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maand.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2615 Gepost op: 05 mei 2008 - 22:06:30
Heeren,

Na enige maanden van achter de schermen lezen en leren is het tijd mij bekend te maken. Ik ben woonachtig in Utrecht, 26 jaar en werkzaam bij een wijnimporteur.
Mijn interesse voor stijlvolle kledij bestaat reeds een aantal jaren, echter het "niveau SF" is voor mij nog relatief nieuw. Mijn eerste maatpak en maatshirts hangen inmiddels in de kast en ook het eerste bezoek aan Heerlijk is een feit. Alle redenen voor mij om dit vaker aan te schaffen en te doen.
Tot slot wil ik graag gezegd hebben dat de hoffelijkheid op deze site mij er mede toe heeft aangezet mij aan te melden. Ik zal mij dan ook met veel plezier mengen in de discussies/ gesprekken!

Hartelijke groet
Life is too short to drink bad wine

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2616 Gepost op: 05 mei 2008 - 22:16:54
Citaat van: "Gaja"
Heeren,

Na enige maanden van achter de schermen lezen en leren is het tijd mij bekend te maken. Ik ben woonachtig in Utrecht, 26 jaar en werkzaam bij een wijnimporteur.
Mijn interesse voor stijlvolle kledij bestaat reeds een aantal jaren, echter het "niveau SF" is voor mij nog relatief nieuw. Mijn eerste maatpak en maatshirts hangen inmiddels in de kast en ook het eerste bezoek aan Heerlijk is een feit. Alle redenen voor mij om dit vaker aan te schaffen en te doen.
Tot slot wil ik graag gezegd hebben dat de hoffelijkheid op deze site mij er mede toe heeft aangezet mij aan te melden. Ik zal mij dan ook met veel plezier mengen in de discussies/ gesprekken!

Hartelijke groet

Welkom :-D Ik ben opgehouden te lezen bij wijnimporteur.......dit gaat helemaal goed komen. Ik voel nu al meteen een warme vriendschap opbloeien.  8)
Niets zo veranderlijk als de mens

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2617 Gepost op: 05 mei 2008 - 22:32:04
Citaat
Welkom Ik ben opgehouden te lezen bij wijnimporteur.......dit gaat helemaal goed komen. Ik voel nu al meteen een warme vriendschap opbloeien.

Dank Maboc. Ribera del Duero is ook erg lekker... :)
Life is too short to drink bad wine

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2618 Gepost op: 05 mei 2008 - 22:35:50
Citaat van: "Gaja"
Citaat
Welkom Ik ben opgehouden te lezen bij wijnimporteur.......dit gaat helemaal goed komen. Ik voel nu al meteen een warme vriendschap opbloeien.

Dank Maboc. Ribera del Duero is ook erg lekker... :)

tnx....:-)

Er zijn hier een aantal forumleden waar je zeker de degens mee kan kruisen betreffende wijn. Daar kan ik weer mooi van leren.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2619 Gepost op: 05 mei 2008 - 22:36:59
De rest graag voortzetten in de juiste topics.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Fred

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2620 Gepost op: 06 mei 2008 - 18:38:39
Citaat van: "Stromen"
Welkom! En al bij New Tailor geweest?

Nu wel ... dus nog vier weken geduld :-(

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2621 Gepost op: 06 mei 2008 - 18:58:22
Citaat van: "Sergio"
De rest graag voortzetten in de juiste topics.

:!:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2622 Gepost op: 08 mei 2008 - 01:11:48
Hoi iedereen,

nu ik me geregistreerd heb kan ik me net zo goed even voorstellen!
Ik ben Stef, 21, woonachtig in Den Bosch, student, en weekend verkoper.

Ik loop graag in overhemden rond, maar door mijn moeilijke maat heb ik niks aan confectie kleding. Onlangs werd ik door iemand gewezen op maathemden, tegenwoordig niet zo duur meer als voorheen. Ik ben dus erg nieuw binnen de scene.

Ik heb intussen 1 shirt van LCT, maar ik hoor/zie dat daar de meningen flink over verdeeld zijn. Ik zag wel al veel van de 'draadjes' zitten die genoemd werden, maar mijn overbuurvrouw (eigenaresse bruidsboutique) meldde me dat dat niks vreemd was kennelijk. Hij zit wel lekker, en ziet er mooi uit. Wellicht dat het komt omdat ik nog niks gewend ben ;)

Ik heb ook 2 shirts besteld bij Shirby, wilde er eigenlijk maar 1 bestellen, maar door de goede service heb ik meteen een 2e bijbesteld. Ik hoop deze binnen 3 weken binnen te hebben.

Zo, lange intro, ik ga me verder inlezen, en lekker rondhangen op het forum :)

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2623 Gepost op: 08 mei 2008 - 06:46:02
Citaat van: "Stef"
Hoi iedereen,

nu ik me geregistreerd heb kan ik me net zo goed even voorstellen!
Ik ben Stef, 21, woonachtig in Den Bosch, student, en weekend verkoper.

Ik loop graag in overhemden rond, maar door mijn moeilijke maat heb ik niks aan confectie kleding. Onlangs werd ik door iemand gewezen op maathemden, tegenwoordig niet zo duur meer als voorheen. Ik ben dus erg nieuw binnen de scene.

Ik heb intussen 1 shirt van LCT, maar ik hoor/zie dat daar de meningen flink over verdeeld zijn. Ik zag wel al veel van de 'draadjes' zitten die genoemd werden, maar mijn overbuurvrouw (eigenaresse bruidsboutique) meldde me dat dat niks vreemd was kennelijk. Hij zit wel lekker, en ziet er mooi uit. Wellicht dat het komt omdat ik nog niks gewend ben ;)

Ik heb ook 2 shirts besteld bij Shirby, wilde er eigenlijk maar 1 bestellen, maar door de goede service heb ik meteen een 2e bijbesteld. Ik hoop deze binnen 3 weken binnen te hebben.

Zo, lange intro, ik ga me verder inlezen, en lekker rondhangen op het forum :)

Welkom.....
Foto's :-)

grimpeur

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2624 Gepost op: 08 mei 2008 - 09:57:37
Gegroet stijlforummers! Bij deze zal ik mezelf maar even kort voorstellen, na bijna 2 jaar meelezen op dit forum. Ik ben Niels, 22 en momenteel nog student rechten aan de UvT. Verder misschien interessant is dat ik actief in het wielrennen ben, wedstrijdsport. Aangezien wielrenners wel een beetje 'ijdel' zijn ben ik hier wel op m'n plaats. Ook langs de fiets moet je er gesoineerd bij lopen uiteraard! Hoop hier verder nog meer kennis op te doen en misschien zelf ook nog 's een bijdrage te leveren.

Saluti! :D