Goeiemorgen, heren.
Mijn naam is veloS. Ik kom uit Amsterdam, ben in mijn 'early twenties' en ben gestopt met studeren. Dat klopt, ik zal waarschijnlijk geen rechter of dergelijke worden; eerder een kunstenaar.
Enfin, Ik hou me wel al een tijd bezig met wat stijlvollere vormen van kleding en uiterlijk, mede omdat ik altijd al een aversie heb gehad tegen de manier waarop de gemiddelde persoon erbij loopt. Dit houdt ook in dat ik, vooral in mijn tienerjaren, er uiterst flamboyant bij heb gelopen, maar goed.
Ik weet nog niet zeker of ik hier wel helemaal thuishoor, aangezien ik me (ondanks mijn door-vrouwen-goedgekeurde modekennis) toch altijd wel wat 'edgier' heb willen kleden dan de gemiddelde pakkendrager, ik nog maar twee pakken heb, en alsnog vaker kleding haal bij de We of Zara dan bv. Oger. (Budget enzo.)
Dat ik in een band zit, zal mijn gevoel voor stijl wellicht in jullie ogen ook niet veel goed doen, maar ach, we zien wel hoe mijn relatie met dit forum zich ontwikkelt.
Ik weet in ieder geval wat ik mooi vind (kleding: Less is more; accessoires: More is more. I know, sue me.) en wat ik lelijk vind (hoogwater, gekke patroontjes), dus hopelijk heb ik toch een soort van toegevoegde waarde voor 't forum.
EDIT: Qua sommige zaken ben ik geen leek (ik weet bijvoorbeeld het verschil tussen bespoke en MTM, om maar wat te noemen), maar qua andere zaken weer wel (Kan iemand mij uitleggen wat de voornaamste verschillen zijn tussen een typisch Engels en een typisch Italiaans pak? Het enige verschil dat ik vaak zie is dat Italiaanse pakken wat slanker ogen). So bare with me, please.