Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027921 keer gelezen)

Fred

• Bekijk profiel
Voorstellen
Reactie #2595 Gepost op: 01 mei 2008 - 13:11:05
Dag heren,

Ben nieuw hier, dus even voorstellen: Ik heet - het laat zich raden - Fred, woon in Utrecht en ga met mijn 43 jaar de gemiddelde leeftijd hier omhoog halen. Toch?! Kwam hier terecht omdat ik op zoek ben naar een adres voor goede MTM shirts. Binnenkort maar eens naar Den Haag :-)
Beland tot nu toe vaak bij Tailors & Co omdat dat hier vlakbij is.
Ik werk sinds kort weer in een omgeving waar formeel erg op prijs wordt gesteld (ben jurist) en moet daarom mijn voorraden weer wat aanvullen. Ben en lang en slank (om niet te zeggen: dun) zodat er ook weinig alternatieven zijn voor maatwerk. Zijn er werkelijk mensen bij wie RTW echt goed past? Het overkomt mij maar heel zelden ...
Ik ga eerst maar eens rondkijken hier op zoek naar goede adressen.

Fred

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorstellen
Reactie #2596 Gepost op: 01 mei 2008 - 13:48:12
Citaat van: "Fred"
Dag heren,

Ben nieuw hier, dus even voorstellen: Ik heet - het laat zich raden - Fred, woon in Utrecht en ga met mijn 43 jaar de gemiddelde leeftijd hier omhoog halen. Toch?! Kwam hier terecht omdat ik op zoek ben naar een adres voor goede MTM shirts. Binnenkort maar eens naar Den Haag :-)
Beland tot nu toe vaak bij Tailors & Co omdat dat hier vlakbij is.
Ik werk sinds kort weer in een omgeving waar formeel erg op prijs wordt gesteld (ben jurist) en moet daarom mijn voorraden weer wat aanvullen. Ben en lang en slank (om niet te zeggen: dun) zodat er ook weinig alternatieven zijn voor maatwerk. Zijn er werkelijk mensen bij wie RTW echt goed past? Het overkomt mij maar heel zelden ...
Ik ga eerst maar eens rondkijken hier op zoek naar goede adressen.

Fred

Really Too Wide... :wink:

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2597 Gepost op: 01 mei 2008 - 16:48:59
Welkom! En al bij New Tailor geweest?

Boss-man

• Bekijk profiel
Nieuw in de wondere wereld van Stijl ...
Reactie #2598 Gepost op: 02 mei 2008 - 10:51:14
Hallo heren,

Ik ben Bram , een 30 jarige man uit Brugge (Belgie) , en een complete "leek" op gebied van stijlkledij, schoenen en zo meer  :lol:

Tot voor kort werkte ik als systeembeheerder bij een IT firma en ging ik van tijd tot tijd naar klanten. Een pak was toen iets nieuw voor mij , en ik kocht me dan ook eentje die ik gewoon mooi vond zonder er iets van te kennen.

Nu ben ik sedert enkele maanden zaakvoerder van mijn eigen (voorlopig klein) bedrijfje en kom ik dagelijks bij mijn klanten. Ik vind het belangrijk goed voor de dag te komen maar het ontbreekt me aan alle technische kennis zoals jullie die hebben (lees : terminologie).

Sedert ik dus dagelijks bij klanten kom was het ook tijd voor een nieuw pak en ik kocht me een Boss  :oops:  (volgens velen hier lees ik een minderwaardig iets , maar goed , hij zit echt lekker , dus vond ik het een goede koop).

Nu ben ik al een tijdje me meer gaan interesseren in mooie stijlvolle schoenen , je ziet al eens links en rechts iemand lopen met een fraai stel "wandelaars" en dan ga je zelf dromen hé ...  :lol:

Dus , deze middag staat mijn allereerste bezoekje op het programma aan S&S , want ik heb me verlekkerd op een paar Bettanin & Venturi schoenen.  8)

Ik ga maar afronden want deze inleiding is eigenlijk alweer veel te lang geworden. Hopelijk kan ik jullie binnenkort wat foto's tonen van mijn allereerste aanwinst , van hopelijk "meer in de toekomst".

Groetjes, Bram

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2599 Gepost op: 02 mei 2008 - 11:10:19
Welkom, Bram. Succes met je zoektocht naar mooie wandelaars. Foto's en verslagen zijn altijd welkom.

Bule

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2600 Gepost op: 02 mei 2008 - 14:50:14
Hallo SF-ers,

In mijn studententijd is mijn voorliefde voor mooie / stijlvolle kleding ontstaan. Daarnaast heb ik ook een voorliefde voor lekker eten, wijnen en whisky. Na enige tijd topics te hebben meegelezen is het tijd mezelf te introduceren. Ik ben Derk, 29 jaar, woon in Haarlem en werkzaam in de IT consultancy.

Mijn gadarobe bestaat momenteel voornl. uit RTW maar de eerste MTM hemden en pak hangen ondertussen in de kast. In mijn omgeving loopt (bijna) iedereen, tot mijn ergenis, er weinig stijlvol bij. Bruine pakken, fel groene hemden, spekzolen en ga zo maar door. Hier en daar probeer ik de collega's bij te sturen maar tot op heden wil dit nog niet echt lukken...

De topics zijn erg informatief en leuk om te zien dat er op het forum gelijkgestemde zijn, vooral als het gaat om het NIET dragen van een t-shirt onder een hemd ;)

Groeten,

Derk

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2601 Gepost op: 02 mei 2008 - 14:59:42
Citaat van: "Bule"
Hallo SF-ers,

In mijn studententijd is mijn voorliefde voor mooie / stijlvolle kleding ontstaan. Daarnaast heb ik ook een voorliefde voor lekker eten, wijnen en whisky. Na enige tijd topics te hebben meegelezen is het tijd mezelf te introduceren. Ik ben Derk, 29 jaar, woon in Haarlem en werkzaam in de IT consultancy.

Mijn gadarobe bestaat momenteel voornl. uit RTW maar de eerste MTM hemden en pak hangen ondertussen in de kast. In mijn omgeving loopt (bijna) iedereen, tot mijn ergenis, er weinig stijlvol bij. Bruine pakken, fel groene hemden, spekzolen en ga zo maar door. Hier en daar probeer ik de collega's bij te sturen maar tot op heden wil dit nog niet echt lukken...

De topics zijn erg informatief en leuk om te zien dat er op het forum gelijkgestemde zijn, vooral als het gaat om het NIET dragen van een t-shirt onder een hemd ;)

Groeten,

Derk

Hoi Bule,

hahaha hier is het al niet anders. Ook IT maar dan beheer afdelingen :-)

Veel plezier hier.
Niets zo veranderlijk als de mens

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2602 Gepost op: 02 mei 2008 - 15:52:35
Bule, welkom!

Ik ken het ook. Ik ben ook werkzaam in de IT en kan de kleding van medewerkers van de technische afdelingen af en toe echt niet bevatten  :lol:
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Esperidi

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2603 Gepost op: 02 mei 2008 - 22:36:01
Geachte heeren,

Mijn naam is Richard, 27 jaar, werkzaam bij de firma Canali. Middels het welbekende googlen terechtgekomen op dit forum.
Ik mag hier tot mijn vreugd concluderen dat er meer mensen bestaan die de authenticiteit van de herenmode een warm hart toedraagt, dan het gemiddelde straatbeeld op dit vlak doet vemoeden. Mijn smaak valt het best te omschrijven als traditioneel, conform Canali, maar met een signatuur die onder de noemer ''ingetogen dandy'' valt.
Mijn insteek om lid te worden is om elkander te inspireren en gedachten uit te wisselen die passen op dit niveau. Hebben jullie op/aanmerkingen vragen, of zomaar een mededeling. Schroom niet, we zijn vereerd.

Met vriendelijke groet,

Richard

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2604 Gepost op: 02 mei 2008 - 22:43:26
Citaat van: "Esperidi"
Geachte heeren,

Mijn naam is Richard, 27 jaar, werkzaam bij de firma Canali. Middels het welbekende googlen terechtgekomen op dit forum.
Ik mag hier tot mijn vreugd concluderen dat er meer mensen bestaan die de authenticiteit van de herenmode een warm hart toedraagt, dan het gemiddelde straatbeeld op dit vlak doet vemoeden. Mijn smaak valt het best te omschrijven als traditioneel, conform Canali, maar met een signatuur die onder de noemer ''ingetogen dandy'' valt.
Mijn insteek om lid te worden is om elkander te inspireren en gedachten uit te wisselen die passen op dit niveau. Hebben jullie op/aanmerkingen vragen, of zomaar een mededeling. Schroom niet, we zijn vereerd.

Met vriendelijke groet,

Richard

Welkom. Wat leuk Canali.....hier op het forum net wat over gelezen :-)

Veel plezier.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2605 Gepost op: 02 mei 2008 - 22:47:16
Welkom Esperidi!!

Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Seneca

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2606 Gepost op: 02 mei 2008 - 23:09:25
Gegroet een ieder. Ik heb mij aangemeld om te gaan lurken, echter kon ik het niet laten een reactie te plaatsen. Hierdoor leek het mij wel aardig om mezelf voor te stellen.

Ik ben een jongeman van negentien jaar jong. Ik vind het belangrijk om er representatief bij te lopen, en doe mijn best om er daadwerkelijk zo bij te lopen. Ik ben nog vrij 'nieuw' in deze 'scene' en d.m.v. dit forum wil ik mijn kennis vergroten. Ik heb helaas niet héél veel geld dus moet het met een vrij klein budget doen, wat nog best te doen is.

Nuja, ik ben vrij slecht in voorstel-topics. Dus tot zover moeten jullie het met deze informatie doen. Mochten men interesse hebben in and're zaken, wees niet bang om het te vragen.
All art is an imitation of nature.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2607 Gepost op: 02 mei 2008 - 23:11:06
Welkom Esperidi en Lucius A. Seneca

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2608 Gepost op: 02 mei 2008 - 23:25:24
Welkom nieuwe leden!! :D
Quotidie potest esse ultimo die

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2609 Gepost op: 02 mei 2008 - 23:26:06
Citaat van: "Lucius A. Seneca"
Gegroet een ieder. Ik heb mij aangemeld om te gaan lurken, echter kon ik het niet laten een reactie te plaatsen. Hierdoor leek het mij wel aardig om mezelf voor te stellen.

Ik ben een jongeman van negentien jaar jong. Ik vind het belangrijk om er representatief bij te lopen, en doe mijn best om er daadwerkelijk zo bij te lopen. Ik ben nog vrij 'nieuw' in deze 'scene' en d.m.v. dit forum wil ik mijn kennis vergroten. Ik heb helaas niet héél veel geld dus moet het met een vrij klein budget doen, wat nog best te doen is.

Nuja, ik ben vrij slecht in voorstel-topics. Dus tot zover moeten jullie het met deze informatie doen. Mochten men interesse hebben in and're zaken, wees niet bang om het te vragen.

Welkom :-D