Hallo heren,
Ik ben Bram , een 30 jarige man uit Brugge (Belgie) , en een complete "leek" op gebied van stijlkledij, schoenen en zo meer
Tot voor kort werkte ik als systeembeheerder bij een IT firma en ging ik van tijd tot tijd naar klanten. Een pak was toen iets nieuw voor mij , en ik kocht me dan ook eentje die ik gewoon mooi vond zonder er iets van te kennen.
Nu ben ik sedert enkele maanden zaakvoerder van mijn eigen (voorlopig klein) bedrijfje en kom ik dagelijks bij mijn klanten. Ik vind het belangrijk goed voor de dag te komen maar het ontbreekt me aan alle technische kennis zoals jullie die hebben (lees : terminologie).
Sedert ik dus dagelijks bij klanten kom was het ook tijd voor een nieuw pak en ik kocht me een Boss

(volgens velen hier lees ik een minderwaardig iets , maar goed , hij zit echt lekker , dus vond ik het een goede koop).
Nu ben ik al een tijdje me meer gaan interesseren in mooie stijlvolle schoenen , je ziet al eens links en rechts iemand lopen met een fraai stel "wandelaars" en dan ga je zelf dromen hé ...
Dus , deze middag staat mijn allereerste bezoekje op het programma aan S&S , want ik heb me verlekkerd op een paar Bettanin & Venturi schoenen.
Ik ga maar afronden want deze inleiding is eigenlijk alweer veel te lang geworden. Hopelijk kan ik jullie binnenkort wat foto's tonen van mijn allereerste aanwinst , van hopelijk "meer in de toekomst".
Groetjes, Bram