Hallo Allemaal,
Mijn naam is Mark en ik heb met veel interesse dit forum gelezen. Het voelt een beetje aan als de foute mannen club (positief bedoelt) Los van hele goede wijn, mijn snelle auto en stereo, hou ik ook van mooie kleding, maar hou mij daarbij niet altijd aan de geldende voorschriften omdat ik toch altijd wel een behoorlijk eigen mening heb over hoe ik de dingen wil hebben. Vaak doe ik het dan altijd net even wat anders. Pakken komen bij mij van de soc13ty shop in de format van wat zij dan wel maatpakken noemen, maar die kwa prijs tussen de €700 a €800, dus daarmee zit ik aan de onderkant van de markt. Schoenen draag ik alleen van Santoni en shirts koop ik van new tailor en Borelli. Dassen draag ik liever niet tot grote ergenis van mijn vrouw.
Casual draag ik erg veel van la Martina en broeken van Napapijri en scapa.
Horloge is een limited edition van Camel waar ik erg aan gehecht ben, hoewel ik mij nu wel aan het orienteren ben voor wat nieuws, weet alleen niet wat.
Verder mag ik graag lekker culinair uit eten in de betere zaken (hoeft niet altijd ster en/of duur te zijn)