Niet om iemand's schoenen af te kraken, maar ik wil mijn 2 cents bijdragen.
In Arnhem heb ik dit merk schoenen eens goed bekeken. Ik moet zeggen, uiterlijk zien ze er heel goed uit.
Maar, er komt altijd een maar, ik vindde prijs-kwaliteitverhouding erg scheef. Voor deze schoenen moet je toch een 200 euris neertellen en gezien de maakwijze vind ik dat eigenlijk teveel.
Ook de kwaliteitscontrole heeft steekjes laten vallen, want (het zou toevallig kunnen zijn) 2 paar schoenen had op een van beide exemplaren een zwarte stip/veeg staan die zich niet liet wegpoetsen.
Tamelijk zonde voor 200 euro, ook al is het opruiming.
Nu stond ik daar in mezelf te mompelen, toen ik werd aangesproken door een meneer. Die raadde me aan dit merk niet te kopen. Hij had zelf 2 paar gehad en was teleurgesteld over de kwaliteit.
Ook dat kan natuurlijk toevallig zijn, maar zijn verhaal gevoegd bij mijn constatering hebben mij al snel doen besluiten dit merk te laten staan.
Als je dn toch bereid bent een substantieel bedrag uit te geven voor schoenen, dan zou ik even doorsparen en gaan voor bijvoorbeeld C&J. Die zitten echt veel beter in elkaar. Ik durf haast te beweren, ook nog beter dan Santoni's.