Auteur Topic: Magnanni  (606984 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Magnanni
Reactie #240 Gepost op: 16 december 2007 - 22:15:20
wanneer liggen ze in de schappen?

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #241 Gepost op: 17 december 2007 - 16:18:29
deze nu al. wij(Smits den bosch) hebben een gedeelte nu al binnen gehad.
dus dit model is er al. wij zitten echt bij de eerste levering in NL denk ik. omdat vorige keer iets mis is gegaan zijn we nu volgens mij helemaal als eerste gezet.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #242 Gepost op: 21 december 2007 - 13:55:45
Citaat van: "Baldi"
Wie kan mij helpen,

Vind dat type en kleur bijzonder mooi... heb alle winkels in Den Bosch en Eindhoven waar men Magnanni verkoopt afgelopen, maar nergens hebben ze deze meer. Weet iemand welk type het precies is? Monaco?

Bvd,
Jesper

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #243 Gepost op: 21 december 2007 - 15:22:15
Huelva.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #244 Gepost op: 24 december 2007 - 15:52:44
Was vandaag bij Oxener in Winterswijk en daar lagen ook nog een stel aardige Magnanni's en Santoni's in de opruiming. Helaas was het bekendste model van Magnanni (wat mij betreft ook een van de mooiste) nog steeds 220 euro in de opruiming, ik zocht een paar schoenen voor alledag en dan zijn deze niet echt geschikt.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #245 Gepost op: 03 januari 2008 - 14:16:35
Niet om iemand's schoenen af te kraken, maar ik wil mijn 2 cents bijdragen.
In Arnhem heb ik dit merk schoenen eens goed bekeken. Ik moet zeggen, uiterlijk zien ze er heel goed uit.
Maar, er komt altijd een maar, ik vindde prijs-kwaliteitverhouding erg scheef. Voor deze schoenen moet je toch een 200 euris neertellen en gezien de maakwijze vind ik dat eigenlijk teveel.
Ook de kwaliteitscontrole heeft steekjes laten vallen, want (het zou toevallig kunnen zijn) 2 paar schoenen had op een van beide exemplaren een zwarte stip/veeg staan die zich niet liet wegpoetsen.
Tamelijk zonde voor 200 euro, ook al is het opruiming.

Nu stond ik daar in mezelf te mompelen, toen ik werd aangesproken door een meneer. Die raadde me aan dit merk niet te kopen. Hij had zelf 2 paar gehad en was teleurgesteld over de kwaliteit.
Ook dat kan natuurlijk toevallig zijn, maar zijn verhaal gevoegd bij mijn constatering hebben mij al snel doen besluiten dit merk te laten staan.

Als je dn toch bereid bent een substantieel bedrag uit te geven voor schoenen, dan zou ik even doorsparen en gaan voor bijvoorbeeld C&J. Die zitten echt veel beter in elkaar. Ik durf haast te beweren, ook nog beter dan Santoni's.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #246 Gepost op: 03 januari 2008 - 14:22:45
Wat vond die meneer er dan slecht aan ?
Want met die van mij is niets mis ;) maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #247 Gepost op: 03 januari 2008 - 17:04:18
Het kan aan zoveel dingen liggen, juiste maat wel/niet.. schoenspanners wel/niet, hoe vaak je ze afwisselt etc.

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #248 Gepost op: 03 januari 2008 - 17:29:32
Citaat van: "Timothy"

Veel plooivorming en barstjes in het leer. Dit ondanks dat hij cederhouten spaners had gebruikt en de schoen goed aansloot op de voet.
Ook de zool was snel weg volgens hem.
Maar goed, als je elke dag op een grindpad tekeer gaat zou dat natuurlijk kunnen.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #249 Gepost op: 03 januari 2008 - 17:33:16
Citaat van: "Topdude"

Veel plooivorming en barstjes in het leer. Dit ondanks dat hij cederhouten spaners had gebruikt en de schoen goed aansloot op de voet.
Maar goed, als je elke dag op een grindpad tekeer gaat zou dat natuurlijk kunnen.

Tja dat is met iedere schoen met een dunnen zool natuurlijk het geval.
Maar wederom, hangt nog van het gebruik af natuurlijk.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #250 Gepost op: 03 januari 2008 - 18:23:13
Of C&J beter in elkaar zit als Santoni zoals Topdude zei.Is dat zo wie helpt ons uit de brand met deze bewering ik zelf ben niet zo'n kenner kwa constructies.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #251 Gepost op: 03 januari 2008 - 18:40:13
Goodyear of Blake?
Kan niet zeggen dat C&J beter in elkaar zit dan Santoni.( die ik heb.)
2 verschillende soorten schoenen met ieder hun eigen identiteit, beiden mooi en goed in elkaar gezet.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Magnanni
Reactie #252 Gepost op: 04 januari 2008 - 00:32:05
Citaat van: "Topdude"

Zie mijn opmerkingen eerder in dit topic over de kwaliteit. Voor mij blijft het Magnennie.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #253 Gepost op: 05 januari 2008 - 19:53:36
Moet zeggen dat ik sommige Magnanni's bijzonder mooi vind... Enkele reacties daarentengen niet dus vandaar dat ik van koop afzie. Het is alleen erg jammer dat ik zeeeeer moeilijk ben wat betreft schoenen. Het prijsverschil met Santoni is dermate hoog dat dat ook geen optie is. Dat wordt dus nog flink zoeken naar cognac kleurige schoen voor onder mijn pak...

Eventueel andere suggesties met een max prijs van €250? Mijn fratelli borgioli's waren wel duurder maar mijn cashflow van de afgelopen dagen is iets te geweest dus we hebben een max ingesteld.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Magnanni
Reactie #254 Gepost op: 05 januari 2008 - 20:50:38
Citaat van: "Don Jesper"
Moet zeggen dat ik sommige Magnanni's bijzonder mooi vind... Enkele reacties daarentengen niet dus vandaar dat ik van koop afzie. Het is alleen erg jammer dat ik zeeeeer moeilijk ben wat betreft schoenen. Het prijsverschil met Santoni is dermate hoog dat dat ook geen optie is. Dat wordt dus nog flink zoeken naar cognac kleurige schoen voor onder mijn pak...

Eventueel andere suggesties met een max prijs van €250? Mijn fratelli borgioli's waren wel duurder maar mijn cashflow van de afgelopen dagen is iets te geweest dus we hebben een max ingesteld.

Om heel eerlijk te zijn in die prijsklasse koop je niet bijzonder veel kwaliteit. Als je absoluut binnen je budget wilt blijven dan is Magnanni toch best een optie? Ik ben inmiddels veel meer kwaliteit gewend en zal daarom nooit meer minder kopen maar als je in dat segment koopt dan lijkt het me een prima optie. Zeker is wel dat je qua uiterlijk niets gaat vinden dat mooier is voor dat geld.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors